Plans

OCTOBER 2023

SAFEHOUSE

Shoota's POV

"Think bout this logically shoota you cya just find the man a guh kill him inna broad daylight Mek we formulate a plan then execute the thing properly" Blacks said trying to be my voice of reason. Weve been at the safe house since 5:30 this morning and its now going on 7:00 and my skin is itching to go kill Moyanns boyfriend.

"Why mi Cya just find him and kill him?" I asked, it would take me and hour two at max to find this man kill him then dispose of his body like nothing ever happened.

"Madhead talk to the man because him nah listen to mi" blacks said trying to get Daniel to help me understand where he was coming from.

"Anything unnu deh pon it mi deh pon tolong time mi nuh buss a boy jelly still"he said while pulling his gun from his waist to examine it

By long time he means 24 or less

"See a pu**yhole like yuh now" Blacks said pointing his index finger at him.

"Nuh you mi Mek kill the man dem fi the drugs yesterday" he continued saying while laughing.

Blacks was my second in charge and Madhead was third would a put the two a dem pon the same level but there is a reason we call Daniel Madhead hes the type of person to shoot now and say f*ck the questions later if mi lef it up to him as soon as somebody look pon him a certain way him no like dem dead. Man, nuh wul nuh medz sometimes.

"Almost 24 hours long f*cking time that mi chigga fingers itchy"

"Man grimy yf dawg"blacks ran his hands down his face in frustrating.

Mi know wah him a seh mek sense mi just nuh wah head that right now

*Listen to the man killa*

"Ah wah yuh seh fi gawn" I said hearing him out. As long as mi get fi kill such man a guess it nuh matter when it happen.

"Thats mi wah hear long time a move like yah start doubt mi skills."

We were in the middle of formulating a plan when Madheads phone chimed indicating a new message had come through. He pulled the phone from his pocket checking it.

"Pu**yclaat" he looked up at us shaking his head before speaking again

Blacks look yer he held the phone up showing blacks whatever was on the screen.

"Cho r*ss man" blacks looked away from the phone before pulling his out and started to type something.

"Wah gawn" I asked looking between the two of them. They both looked of from their phone and looked at me before looking at eachother as if waiting for the other one to respond first.

*Yuh self yah talk to*

It look suh enuh

"Ask the man dem a question enuh mi killa"

"A next one a the shipment dem missing boss"Madhead spoke

Wah him just seh

*afi go so bups and tek off mi glasses cause mi wonder if mi nah see right or mi nah hear right*

Man just seh a next one a mi shipment dem missing?

"Wah yuh mean?" I said voicing my thoughts as calmly as possible because mi wah Mek sure mi get the information right before mi start kill everyone last one a dem p*ussy yah

"Man dem a mek wi know seh dem a come from bay wid the shipment and them get stick up and rob" blacks exaplained

That not even mek no sense shipment them confidential the only who know bout them a the three a wi weh deh here so right now and who every deh pon the schedule fi do the the pickup and drop off that day so wah them mean them get rob.