selam nasılsınız
ben şifremi unuttum. daha kötüsü öylesine açıp kaydettiğim mail hesabının şifresini de unuttum.
ama şu an buradayız.
oy & yorumu unutmayın lütfen. ily.
•
"Alican," Kulağımdaki tatlı mırıltı ve saçlarımın arasında yumuşakça gezen parmaklar uykumu bölmeme neden olsa da gözlerimi açmamakta ısrar ediyordum.
Dün bunun olacağını beklediğim gibi uyku konusunda kendi isteğim dışında bir süre güçlük çekmiştim. Benimle uyuyacak olmasının verdiği heyecanın dışında bir şekilde rahat hissedememiştim ve bunu belli etmemek için çabalamıştım da.
Ancak uzun bir süre sıkıntıyla verdiğim nefesler ve huzursuzca kıpırdanmalarımdan sonra bunun fark edilmesi zor olmamıştı.
Onun bulduğu çözüm ise kitaplığından çıkardığı ve yakın bir arkadaşının ev hediyesi olarak getirdiğini söylediği -ve artık bana hediye ettiği- 300 sayfalık bir İtalya cep rehberiyle ben uyuyana kadar bana düşünsel bir memleket turu yaptırmak olmuştu.
Daha önce kapağını dahi açmadığı kitabı yarısına kadar okumakla beraber, benim de İtalya hakkında gerçek bir rehber kadar olmasa da daha önce ziyarette bulunmuş bir turist kadar bilgi sahibi olmamı sağlamıştı.
Planı tam olarak bu değilse de en sonunda uyuyabilmiş olmamla sonuçlanmasıyla birden fazla şekilde işe yaradığını söyleyebilirdim, sadece bir daha bunu tekrarlamak ister miydi emin değildim.
Parmakları hafifçe yüzümde gezdirip oradan da kirpiklerime geçerek orada bir tüy gibi dolaştığında homurdanarak yüzümü yastığa çevirdim, "Uyan hadi."
"İyi hissetmiyorum." diye konuştum yastığa bastırdığım yüzümün arasından boğuk çıkan sesimle, "Bugün gelmesem olmaz mı?"
"Olur tabii, nasıl istersen." Arkamdan gelen sesiyle gözlerimi hafifçe araladım, kafamın içinde ikna olmayacağını bildiğim birkaç bahane sıralamaya başlamışken bu kadar kolay kabul edeceğini düşünmemiştim.
"Ama işkolik patronuna da bildirmen gerekebilir." diye eklediğinde burnumdan bir nefes vererek bir kolumla yanımdaki yastığı kendime doğru çektim, düşündüğümden farklı bir yanıtı olacağını beklemek benim hatamdı.
"Keşke senin kadar anlayışlı olsaydı."
Sitemle mırıldanmama karşılık hoş bir tınıyla sessizce gülerken onu göremiyor olsam bile kapalı olan dudaklarım gerilmişti. "Uyurken ne kadar tatlı göründüğünü bilmeyecek olması onun talihsizliği."
Birkaç saniye sonra düz bir sesle tekrar konuştuğunda yastıkta gizlenmeyi bırakıp ona döndüm. "Kerem'le dün yüzleştin ve atlatması zor olan kısım da buydu zaten, dünkü kadar kötü hissetmiyor olmalısın."
"Onun da ne düşündüğünü bilseydim bu bir yüzleşme olurdu." Karamsar bir sesle karşılık verdim. Uyumak istememin sebebi de tam olarak buydu zaten. Bir şey kafamı kurcaladığında çok fazla düşünüyordum ve ancak uyuyabilirsem bu düşüncelerden uzaklaşabiliyordum.
"Saklanarak ne düşündüğünü öğrenemezsin."
"Gözlüksüz farklı görünüyorsun." dedim bir cevaptan kaçmak için aklıma gelen ilk şeyi söyleyerek.
Derin bir nefesten sonra sehpanın üzerindeki gözlüğünü alıp gözlerine yerleştirirken onu izliyordum, eğer beni kendi halime bırakırsa uğraşacak bir şeyi de kalmazdı ama bunu kendisi seçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blind taste |
Fanfiction"... bir gün istifasını vermek üzere son kez işe gelen genç bir aşçı, ve aynı gün tüm bunlara son vermek üzere çıkagelen büyülü bir italyan."