gamzeler

155 26 15
                                    

Son dersin bitmesini sabırsızlıkla bekliyordum. Okul çok mu uzun sürmeye başladı ne? Hocanın söylediği saçma sapan şeylere göz devirirken zilin çalmasıyla hızlıca eşyalarımı topladım ve eve gittim.

Günün yorgunluğu ile kendimi yatağa attım ve yastığıma sarıldım. Telefonumu aldım ve saate baktım. Jeongin'in okuldan gelmesine daha saatler vardı. Üzüntü ile telefonu kenara bıraktım. İç çekerek ayağa kalktım ve masama oturdum. Belki ders çalışırken zaman hızlı geçer.

Odaklanmaya çalışıyor, beceremiyordum. Aklıma o gelmişti bir kere nasıl başarayım ki bunu? Sahi onun neyine bu kadar aşık olmuştum ki?

Güzel, ince bedeni,saf ve temiz ruhu, utandığında kızaran yanakları, kısık gözleri,gülünce ortaya çıkan kusursuz gamzeleri... Onun gibi tapılası bir insanın sıradan bir kaç özelliğiydi bunlar. Kim bilir aynı şehirde olsaydık daha nelerini bilirdim? Mesafeler... Lanet olsun size.

Aramızda mesafeler olmasaydı belki de daha mutlu olurduk? Düşündüğüm şey ile buruk bir şekilde gülümsedim -bu benim ilk buruk gülümsememem değildi oysaki ama diğerlerine göre daha çok acı verdi-

Onu düşünmeye devam ettim. Onu ve mükemmel vücudunu... Benim gibi bir ucubenin onun gibi birine aşık olması gülün değil mi? Gülünç,çok gülünç.

Tüm kalp ağrılarına rağmen onu düşünmek hiç gülmeyen yüzümde tebessüm oluşmasına yetiyordu. Bunu başarabilen tek kişi oydu. Keşke başarabildiği şeyin farkına varabilse.

.....

Uzun süredir ders çalışıyordum ve başım ağrımaya başlamıştı. Jeongin'den gelen bildirim ile hızla telefonu elime aldım ve mesaja baktım.

Foxyin

Aşkımmm

Okuldan geldimm

O kadar yoruldum kii 🥺🥺

Birde seni çoook özledim❤☹

Changbin

Ben ne kadar özledim bir bilsen|

Hoş geldin aşkımmm

Günün nasıl geçtiii

Foxyin

Günüm güzeldi

Sadece seni özledim ☹☝

Ha birde fotoğraf çekindimmm

Sence pembe saç yakışıyor mu bana?

Changbin

Kusursuz güzelliğinin farkında değil misin gerçekten?|

Sen her halinle mükemmelsin yavrum

Atsana fotoğrafları bana

Lütfen lütfen lütfennnn

Foxyin

Utanırım ben ama 🙈🙈

Ehhehehheheheh

Peki atayımmmm

Ama kalpten gitme 😉😉

Changbin

was born for him /jeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin