~Binchan~ 18+

262 7 2
                                    

Chan és Changbin találkozása a szokásos filmbe illő volt. Egymásba ütköztek egy random fojoson az iskolában, aztán sűrű bocsánat kérés bla bla bla.. ezt már jól ismerjük.
Most, hogy összejöttek már lassan féléve de még mindig nem tudják ki az aki a dominálna sexközben. Mindenki azt mondaná, hogy: Persze, hogy Chan a domináns.
De úgy látszik nem ő az aki annyira ezt szeretné.

-Changbin, gondolkodtam.-vörösödött el egy picit az idösebb-Én szerintem oda adom neked a seggem. Már rég együtt vagyunk és még mindig nem feküdtünk le. Szóval szerintem itt az ideje.
Changbint annyira meg lepte ez a dolog, hogy levegőt is elfelejtett venni.
-Chan ezt most komolyan mondod?-erre a másik csak bólintott-Hát rendben baby, de nehogy megbánd.-mosolyodott el pervezen Changbin.

A fiatalabb meg fogta az idősebbet és mennyasszony pózba fel vitte a szobájukba. Ott le rakta az ágyukra majd felé mászva szenvedélyesen meg csókolta. Az idősebb azzonal viszonozta a gesztust és vissza csókolta párját.

Changbin meg lepődött, hogy Chan nem akkarja vezetni a csókot szóval ő azzonal intészkedett. Nyelvét átdukva a másik szájába, hogy feltudja térképezni a másik száját. Chan a kezét a másik nyakába tette és úgy folytatták a csókolozást.

-Changbinh-vált el Chan szerelmétől-létszi kezdjük el.
-Jaj de türelmetlen itt valaki.-villantott egy pimasz mosolyt Changbin.

Chan levette saját és párja poloját is majd el kezdte simogatni, tapizni a másik izmos felső testétt. Changbin levette az idősebb nadrágját alsójával együtt és az éjjli szekrényből elövett egy síkositott és bekente vele 3 ujját.
Majd kettő ujját fel tolta a szerelmének aki ezt egy jól eső sohajjal díjazta. Changbin azzonal elkezdett munkálkodni az ujjaival majd lassan mégegy ujját bevezettet a másiknak. Chan ezt nem bírtaki anélkül, hogy ne nyögjön olyan jol csinálta szerelme.

-Binnieh kérlek.. dugjh meg-kérrelte párját.
Changbin ki húzta ujjait és levette nadrágját meg az alsóját. Ahogy meg látta méretét Chan egy kissebbet nyüszitett hogy neki ma este biztosan jol fog tellni.

-Készen álasz édesem?-kérdezte Changbin.
-Igenh asszem.

A fiatalabb azzonal tövig nyomta magát a másikba aki csak egy fájdalmasat nyögött. Chan, szerelme hátába mélyesztette körmeit és lábait a másik dereka köre csavarta.

-Ahh Binnie nagyonh nagy vaagyh.
-Mindjárt meg szokod baby.

Changbin egy kisidő utan gyors lökéssekel ostromolta Chant aki azt hitte mindjárt elfog ájulni.

-Ahm olyan szűk vagy babyh.
-Ahh gyorsabbanh kérlekh!
Changbin teljesítette a másik kérését és azzonal még gyorsabban mozgott.
Chan fent akadt szemekkel síkoltozott úgy hogy még az utcán is hallhatták de őket jelenleg nem érdekelte ez.

Changbin gyorsan meg unta ezt a pozt majd kihúzodva Chanbol ült le az ágyra és szerelmét az ölébe invitálta. Chan ahogy rá ült a másik farkára gyorsan patogott rajta és kezeit a másik nyakába tette. Changbin addig kezét a másik derekára tette és úgy segített a másiknak a mozgásban. Közben szivigatta, harapdálta az idősebb nyakát.

-Binnieh ahh nem bíromh márh!
-Még egyh picit mégh bírdki!
Chan ezután a másik hasára élvezett amig a másik az a szerelmébe ment el.

Changbin le szedte magárol párját meg törölgette és be takargatta.
-Csodás voltál! Köszi Binnie!
-Te se panaszkodhatsz baby.
-Szeretlek Changbin!
-Én is téged!

Még egy picit beszélgettek majd el nyomta őket az állmok országa.
Azt viszont el feljette Chan, hogy másnap nagyon nehezen fog kikellni kényelmes ágyukbol.

~Vége~

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now