Ezt a részt ZselykeHargitai kérte!
Remélem tetszenifog! 💋
______________________________________
Jeongin szemszöge:Sokáig szerettem iskolába járni mert jó volt mindig a közzöség és a tanárok nagy része kedves és jó fej volt. De amikor kilencedikbe kerültem minden meg változott. Voltak barátaim de egy ember aki sose kedvelt. Lee Minho eggyel felletem járt és kilemcedik óta nem haggy békén. Ha úgy van csak be szól de volt már, hogy meg is vert.
Az a baj amikor még nem bántott màr az előtt bele szerettem.
Most vagyok 11-es és már nagyon elegem van az egészből.
Most is csak sétálgattam a folyosón Seungminnal a legjobb barátommal és csak úgy ki gáncsolt Minho majd útána mintha jol végezte dolgát el ment.
-Seungmin én ezt nem bírom már!- mondtam neki mikor segített fel kászálodni a földröl.
-Semmi baj Innie!- mondta majd magához ölelt és fejem simogatta.
Lassan vége lett a napnak és végre mehetem haza.Mikor haza értem ettem és meg csináltam a házim és kb ennyi volt mára a tevénykedésem.
Reggel a szokott időben kelltem majd mentem is el készűlödni. Reggeliztem és mentem is az ikolába.
Kb 7:34 bent is voltam a termembe.
Seungmin sajnos nem volt ma szoval lassan telt az idő.
Útolsó óránk tesi volt és "szerencsékre" a 12-es kell kellet leni. Màr óra eleje óta Minho rám volt szálva és röpinél is csomószor nekem útöt labdát amit alig tudtam fogadni olyan erős volt.
A nap végére a kezem tiszta vörös volt.Az őltözöben én voltam az útolsó és mikor már menni akkartam valaki vissza lökött a szobába.
-Hova, hova?- kérdezzte Minho.
Én hátrálni kezdtem majd hátam a fallnak űtközött.
-M-Minho kérlek hagyj békén.- mondtam.
-Miért? Még nem is játszottunk ma.- mondta majd neki lökött az egyik szekrénynek amibe bele űtöttem a fejem és szépen lassan le csusztam a földre.
Szemeim meg teltek könnyekel amit probáltam vissza tartani de nem sikerűlt ezért széppen lassan folytak le az arcomon. Fejem meg fogtam ahol be űtöttem és úgy pityeregtem a földön.
-Na mivan? Ennyitől már sírsz?- mondta majd a hajamnál fogva húzta fel a fejem, hogy szemébe nézzek.
-E-eresz el!- kiabáltam.
-Hogy merészeled fel emmelni a hangod rám?- kiabált vissza nekem majd be vert nekem egyet majd még hason is rugott.
Nagy nehezen fel kászálodtam és könnyes szemmel néztem rá.
Minho már megint belém ütött volna de meg állt a keze.
Majd csak úgy ki ment engem ott hagyva. Fel kászálodtam a földröl és cuccaimat összedve indultam haza.Nem tudom mi űtött belé de addig jó amig nem ér hozzám. Lassan haza értem, de a hasam és az arcom is nagyon fájt. Anyukámra még a szívrohamot is rá hozztam.
~Time skip~
Már csak 3 hónap az iskolábol és Minho az utolsó esett útán nem szól hozzám, nem bánt de még rám se nézz. Nagyon fura de nagyom élvezzem, hogy nem basztatt.
Hétvége volt azom belül is szombat éppen filmet nézztem mikor màr sokadjára csippant a telefonom.
Majd egy ismeretlen felhasználó nevet láttam a képernyőn.L.Minhoo
Szia Innie! Tudunk találkozzni? Szeretnék valamit mondani...Inniee
Szia! Persze, hol lenne neked jó?L.Minhoo
A közeli parkban a szobor előtt?
Kb 1 óra múlva neked jó?Inniee
Igen jó lesz. Akkor ott tala.Nem hiszem el, hogy bele mentem de most valamiért akkartam vele találkozni de nagyon is.
Seungminnak el is mondtam ő azt mondta, hogy azért legyek óvatos hátha olyat tesz amit nem akkarok.
Vegül csak el indultam és mikor már láttam a szobrot egy padon üllt Minho és a telefonjàt nyomkodta.
-Szia Minho! Miért is kell beszélgetnünk?
-Szia Innie! Üllje le aztán el mondom.- mondta és al rakta a telefont. Nagyon fúra volt, hogy egy lágy hangon szolt hozzám.-Figyelj Innie,- majd vett egy nagy levegőt -tudom sokat basztattalak de amikor utoljára bántottalak akkor eset le mit is teszek. Egész eddig nem esett le mit csinálok és, hogy te hogyan éled àt. Nagyon sajnálom remélem tudsz adni nekem még egy esélyt.- mondta majd kezeimet meg fogta és simogatni kezdte.
-Rendben Minho adok még egy esély de ezt most ne cseszd el!
-Még van valami. Innie én szerelmes vagyok beléd. És ezt nem tudtam el fogadni ezért úgy tettem mint egy ovodás, hogy basztattlak. Sajnálom.- hajtotta le a fejét. Én nem tudtam meg szolalni csak nézztem rá.
-M-Minho én is szeretlek csak kérlek ne légy szomorú.
Majd nem tudtam le reagálni de meg ölelt és szorosan magához ölelt.
-Meg csókolhatlak?- kérdezzte amire csak bolintottam.
Majd lassan az ajkaimra hajolt és lassan el kezdte ajkainkat mozgatni és kezét a derekamra rakta.
Én kezeimet nyakába raktam.-Lennél a párom annak ellenére ahogy viselkedtem veled?- kérdezzte amikor el válltak ajkaink.
-Igen leszek!
Ezek útán sok ajándékot kaptam Minho tol amiért sokáig bántott.~Time skip~
Lassan 1,5 honapja járunk Minhoval.
Az nap hétvége nála aludtam és már a zúhanyba álltam mikor 2 kéz a derekamra tévedt.
-Innie meg kivántalak!- mondta majd a nyakamba puszilt.
Majd meg fordultam a kezében és meg csókoltam. Kezzei a seggemre tévedtek majd bele markolt.
Már akkarta ujjait belém nyomni Minho de meg szolaltam.
-Kérlek csináljuk az ágyban.- nyögtem az ajkaira.
Majd el zártuk a vizet és Minho fel kapot es seggem allat meg fogva vittbe a szobájába ott meg le rakott az ágyra.
-Hyung vizes lesz az ágyad.
-Jellenleg nem érdekel.- mondta majd megint az ajkaimra hajolt.
Lassan 2 ujját belém nyomta amíg nem vettem észre ezért bele nyögtem a csókba és el váltunk egymástol.
Majd el kezdte az ujjait mozgatni bennem. Gyorsan meg talált bennem egy pontott ami nagyon jól esett.
Hamarosan belém vezette a harmadik ujját is amire màr fel nyűszitettem. Nagyon jól csínálta hiszen egyre hangosabban nyögtem alatta.
-Hyung ahh màr készen állokh!- nyögtem ki.Majd kíhúzta az ujjait és tagját helyezte be helyette.
Ez màr jobban fájt mint az ujjai.
Szeremcsémre várt amig meg szokom és útána kezdett el mozogni csak.
-Hyung mozogj!
Majd teljesìtette amit kértem és el kezdett mozogni bennem.
Lábaimat dereka kőre csavartam és kezeimet a lebedőbe martam.
-Ahh Hyung nagyon nagy vagyh!
Minho adott egy gyors csókot az ajkaimra és egy nagyom gyors tempot vett fel.
-Gyerünk Baby nyögj még nekem!
Amit kért tudtam is teljesíteni mert mindig eltalált bennem azt a nagyon jó pontott.-Ahh Hyung mégh kérlekh gyorsabbanh!- nyögtem egyre hangosabban. Szerencsékre nem voltak otthon a szüllei Minhonak.
Minhon ahogy tudott annál jobban mozgott bennem.
Nem bírtam sokáig ezért hasfalamra élvezztem egy nagyobb síkantással.
-Ahh Baby jövök én ish!- majd ő is el élvezett belém.Kihuzodott belőlem és mellkhasamra tette a fejét.
-Tetszett?- kérdezzte.
-Nagyonh!- mondta még nehezen véve a levegőt.
Majd el mentünk fürdeni és Minho le cserélte az ágyneműt.
Végűl egymás karjaiban aludtunk el.THE END
VOUS LISEZ
Stray Kids oneshots
Roman d'amour-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!