~Jeongsung~ 18+

86 6 4
                                    

Ezt a részt Benedek-Leila1308 kérte!
Remélem tetszeni fog!💋
______________________________________

FIGYELEM‼️
Ebben a részben alfa × omega történet van!
Aki nem szereti az ne olvassa!
Köszi! 💋


Kűlső szemszög:

-Inniie!- ment Jisung oda párjához aki a napaliban nyomkodta a telefonját.
-Igen Baba?- nézzet rá.
-Gondolkodtam - üllt bele Jisung Jeongin ölébe és kezzeit a nyakába tette amíg a másik a derekàt fogta meg - szeretnék egy gyereket töled!- mondta elég határozzottan.
-Most?
-Igen most!- mondta.
-Rendben!- mondta I.N majd Jisungot fel kappta az ölébe és fel vitte a szobájukba és az ágyra tette.

A fiatalabb Jisungrol szinte le tépte az összes ruhát és azzonal a nyakának esett.
Fogait élesen Jisung börébe válytá ezzel meg jelölve ött újra.
Lassan a nyakàt és kulcs csontjàt el lepte szívás nyomokkal amire Jisung csak halk nyögésekkel reagált.

Az idösebb kezzeit Jeongin hajába turta és finoman meg húzzta a tincseket.
Jisungnak ennyi elég volt és már ontotta magábol az alfájának kellemes mogyoró ilatott.
I.N magàrol is le vette a zavaró textiliákat.
Jisungot a seggénél fogva fel emelte és bele nyalt az idösebb rozsájába.
-Ahh Daddyh!- nyögött fel fejét hátra vettve.

Jeongin úgy nyalta Jisung bejáratátt mint egy finom nyalokát.
Nem bírta sokáig magát tűrtőztettni és Jisung seggét vissza raktta a lepedöre.
Kezzeivel az idösebb feje mellet meg támaszkodott és egy erőteljes mozdulattal el merűlt a másikba.
Jisung hátra vettve a fejét nyögött fel a kicsit feszítő de inkább kellemes érzésre.

Jisung kezzeit Jeongin hátába marta.
-Ahh..aahh..Daddyh!- nyögött fel hangosabban Jisung mikor a fiatalabb el találta g-pontját.
Jeongin amilyen gyorsan tudod csak ostromolta szerelme fallait.

A fiatalabb szinte fel fallta az allata fekvött aki meg örűlt a másikért és annak farkáért.
-Énh..ahh..el..megyekh!- nyögte Jisung.
Jeongin ahogy csak tudod még gyorsabban kezdett mozogni és pár pillanat múlva Jisung háta ívben hajolt és nagy síkoltással élvezett hasfalára.
Jeongin szeme vörösen csillant fel a számára legg sexibb látványra és folytatva a brutál tempot.

Jisung csillagokat látott a sok kéjtöl és gyönyörtöl ami el lepte egész elmélyét.
-Ahh Baby én is jövökh!- nyögte Jeongin.
-Gyere belém! Kérlekh élvezz belém!- könyörgött az idösebb.
Jeongin egy férfiasabb nyögéssel élvezett el Jisungba aki egy halk nyűszitéssel díjazzta.

Jeongin pihegve dölt Jisungra.
-Innie biztos ennyi elég lesz ahoz, hogy legyen gyerekűnk?- kérdezzte Jisung.
Jeongin ki húzodott Jisungbol majd négykézlábbra állitotta és újbol kemény farkával merűlt el a kicsiny testben.

Még egy jó órán keresztűl döngölte Jeongin Jisungot aki minden egyes percét élvezzte.

Másnap vett egy terhesség tesztett amit el is használt.
Mikor meg látta a 2 egyenes vonalkát egymás mellet a könnyek keztek el le szánkozni arcán.
Jeongin nem tudta miért van bent olyan sokáig szerelme a mosdoba szoval be menten hozzá aki csak a tesztett fogta és sírt.
-Mi a baj Szívem?- menten oda Jisunghoz és magához ölelte.
-Innie gyerekűnk lesz!- mondta szipogva.
-Úristen tényleg?- kérdezzte és kicsit el tolta magátol és kezéböl kivette a tesztett és meg látva sokolodott le hírtelen.
Majd magához ölelte újra szerelmét és hátát kezte el simogatni.

A nap folyamán el kezdtek gondolkodni, hogy az elve a gyerek szobának tervezett szobát hogyan rendezzék majd be.
Másnap a szülöknek el mondták és mindkét család anya ujóngva fogadta a hírt.
Természetesen a barátaiknak is el mondták.

~Time skip~
~10 hónappal késöbb~

Jisung jellenleg 1 hónapos kis lányát tartotta kezében aki csak halkan szuszogva alud karjaiban.
-Gyere enni.- ment oda Jeongin Jisunghoz.
-Rendben.- mondta majd édes kis babáját az ágyikojába rakta.
-Olyan aranyos!- mondta halkan Jeongin mikor az ajtott be csukták, hogy enni menjenek.

Evés után Jisung vissza ment lányához aki úgyan úgy aludt.
Nagyon szerette gyermekét és soha az életben nem tudta volna magára hagyni ahogy Jeongin sem.
-Szeretlek Byeol!- nyomott egy puszit a kicsiny lány fejére.
-Jisung! - hallota meg Jeongin hangját mögüle - Hozzám jönnél férjűl életem szerelme?- térdelt le a fiatalabb és nyitotta ki egy kicsiny tobozt amiben egy igen szép fehér arany gyűrű volt.
-Igen!- mondta Jisung boldogan könyes szemekkel.

Jeongin fel húzta szerelme bal gyűrűs ujjára a gyűrűt majd egy csókra hívta.

THE END

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now