~Hyunchan~ 18+

99 10 2
                                    

Ezt a részt csakegycsaj1234 kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
______________________________________

FIGYELEM‼️
A részben egy durvább sex található!

Kűlső szemszög:

Késő este volt mikor Chan a motorával meg érkezett a munkájábol.
Nagyom jól tette, hogy motorral ment nagyon nagy dugó volt haza útja felé.
Be parkolt a garázsba majd a háza ajtaját kinyitva lépet be.
A konyhába ment ennivaló útán keresve és talált is mert párja, Hyunjin csinált neki vacsit.

Meg melegitette az ételt majd meg is ette.
El mosta a koszos edényeket majd meg indult a lépcsön fel amikor is út felénél nyögéseket hallot meg a szobájukbol.
Be nyitott a szobába és ami elé tárult arra nem nagyon számitott.
Szerelme a hátán fekűdt és egy méretes mű péniszt tolt fel magának.
-Ahh..ahh!- nyögött fel Hyunjin és háta ivben hajult.
Chan nem bírta sokáig nézzni őt mesziről szoval oda ment hozzá és már a felsője és nadrágját le vette magárol.
Hyunjin be csukott szemel nyögött meg állás nélkűl és egyik keze lent munkálkodott a másikal meg a lepedöbe markolta.

-Mit csinálsz Baby?- üllt le Chan Hyunjin mellé akinek szeme kipatant és egy kicsit ijedt fejet vágott.
-Ezt már el mondtam, hogy ne rosszalkodj, mert abbol bűnti lesz!- mondta Chan majd egyik kezével Hyunjin bejárátához nyult és teljesen fel nyomta neki a játékot.
-AHH!- síkoltott fel Hyunjin és szemei meg teltek könnyekel.

Chan még játszott Hyunjinnal majd ki húzta belöle a játékot.
Majd az idősebb elövet egy piros kötelet majd egy ugyan olyan szìnű szem kötött is.

-Készen állsz a bűntidre Baby?- mondta Chan majd Hyunjin kezzeit az ágy kerethez kötözzte.
Hyunjin nem válaszolt csak nagyott nyelt és bolintott.
-Válaszolj!- fogta meg jobb kezével Hyunjin arcát össze nyomva.
-Igen Daddyh!- mondta ki nehezen a fiatalabb.

Chan a szem kötött is fel rakta a másik szemeire majd egy dobozzt vett elő és egy karikát vett elő amit Hyunjin tagjára tett.
-Nem engedem, hogy el élvezz!- sugta Hyunjin füllébe.

Chan a síkositott elő vette majd a farkára kent vele és Hyunjin lábait nagy terpeszbe rakta.
Chan Hyunjin derekát erősen meg ragadtva tartotta kicsit feljebb és merűlt el benne.
-Ahh...Daddyh...kérlekh..lasabbanh!- síkoltott fel Hyunjin mikor Chan egy nagyom gyors tempoban kezdett mozogni.
-Akkor nem kapodh meg a bűntid Baby!- mondta Chan.

Kiméletlenűl döngölte az idősebb Hyunjint akinek a szája egy normális mondatt nem tudta el hagyni.
-Ahh..ahh..Channieh!- síkoltott fel Hyunjin de egy nagy csatannás érte combját mert rosszul mondta szerelme nevét.

Hyunjin már biztosan el élvezett volna de a kis karika a farkán nem engedte neki.
-Ahh Babyh el megyekh!- nyögte Chan és el élvezett a kicsiny testbe.

El oldozta Hyunjint a szemkötött nem levéve róla.
Kihúzodott belöle majd hasra forditotta.
Poppoját kitolta de hasát lent tartotta a lepedőn Hyunjin.
Erősen markolt bele a lepedöbe mikor Chan szó nélkül csapodott belé.

Chan Hyunjin seggét fogva ostromolta kicsit elörébb dölt ezzel mélyebbre tudod benne el merűlni.
Nem kellet sok és el találta Hyunjin g-pontját aki nagyott síkoltott.

Hyunjin szeméböl folytak a könnyek ami ki szöktek a kendő alol és el áztatva annak alját.
A szobát hangos nyögések, síkoltások töltötték meg.
Chan néha erősen csapott a másik seggére ami tiszta vörös volt egy idő útán.

Mikor Chan érezte, hogy újra közel volt Hyunjinrol le vette a karikát.
-Ahh..Daddyh..Ahh...AHH!- élvezett el Hyunjin egy hosszú, hangos síkoltással mint nyögéssel.
Chan csak egy férfiasabb nyögéssel élvezett el újra.

Chan ki húzodott Hyunjinbol meg forditotta és a szemkötött le szedte róla.
Fel emelte Hyunjint - aki már álmosan csugogatta a szemmeit - és el vitte meg fűrdettni.
Ki mosta és meg is fűrdette útána meg saját maga is meg fűrdött.
Fel ölltözztek és az ágyneműt ki cserélték.

-Szeretlek!- mondta Hyunjin.
-Én is szeretlek!- mondta vissza Chan és szerelme ajkaira csókolt.
Nem kellet sok és egymás karjaiban aludtak el.

THE END

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now