~Minsung~ 18+

165 10 9
                                    

Ezt a részt Oli346 kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
______________________________________

Jisung szemszöge:

Jellenleg a tánc terembe vagyunk és lassan mehetűnk haza.
-Meg van az új dormb be osztás gyertek!- rontottbe Chan az ajton egy papirt lebegtettve majd le rakta az asztalra.

Dorm be osztás a következő pár honapra:
Chan + Seungmin
Minho + Jisung
Changbin + Felix
Hyunjin + Jeongin

Mikor el olvastam a lapot nagyon boldog lettem mert eddig még nem voltam Minhoval egy dormban.
Mikor rá nézztem és ő is rám emelte tekintetétt csak sunyin el mosolyodott.
Mikor már a csapott többi tagja lassan ment haza és még kicsit nyujtottam.
Majd amikor Minho el akkarta hagyni a termet én rá nézztem ahogy ő is rám.
Pervezen el mosolyodott és jobb ujjaibol kört formált és a bal mutató ujját át dugta rajta párszor.
Mikor realizáltam a fejem fel vett egy igen vörös szint.

Amire vissza akkartam rá nézzni arra már el ment.
Gyorsan össsze szedtem a cuccaim és meg indultam haza.
Eddig Felixxel voltam de most ahogy észre vettem amig haza értem a cuccia el tűntek.
-Szia Sungie baby!- hallotam meg Minho hangját mögülem.
-Sz-Szia Minho Hyung!- köszöntem majd néhány dobozt vitt be a szobánkba.
Amikor be mentem màr tele volt a cuccaival minden.

-Azt mondta Felix, hogy ma már költözzünk szoval bele mentem.- jött oda.
-Rendben.- mondtam.
Gondoltam el megyek fürdeni amíg Minho pakolászik.
Össze szedtem a cuccaim majd meg indultam a fürdöbe.

Gyorsan le zuhanyoztam meg fogat mostam és a pizsimbe indultam vissza.
Be nyititottam a szobánkba és egy Minho nyomott neki a fallnak és nyomta ajkait az enyémnek.
-M-Mi csinálsz!- toltam el magamtol.
-Azt amit mindig is akkartam volna!- mondta majd kezzeimet fejem melett le fogta és újra ajkaimra hajolt.
Nem engedtem neki, hogy nyelvét át dugja számba ezért ajkaimra harapot amivel el érte a célját.

-Miérth csinálod ezt?- kèrdezztem tiszta vörös arcal mikor levegő hiány miatt el váltunk.
-Mert baszki szeretlek!- mondta.
A mondatátol le fagytam és meg szolalni sem tudtam.
Majd csak meg szolaltam nehezen.
-Akkor holnap vigyél el egy randira!- mondtam.
Minho csak el mosolyodott és kezzeim el eresztette és fel kapott majd az ágyra tett.
Fejem mellet meg támaszkodott és úgy csókolt tovább.
Én a saját mancsaim nyaka köré fontam.

-Szeretlek!- sugta ajkaimra.
-Én is téged!- mondtam vissza.
Sokáig csak csókoltuk egymást.
Majd meg éreztem kezzeit a polom alá tévedni.
Mikor el váltunk le vette rolam a felsöm én meg róla az övét.

Majd csókjaival a nyakam és kulcs csontom támadta le.

Mikor már nyakam és környéke tele volt sok foltokkal lejebb haladt a kezzivel és nadrágom alsómmal együtt le vette.
-Nyálazd be szépen!- tette a számhoz 3 ujját.
Tettem amit kért és el kezdtem nyalogatni ujjait és közben a szemkontaktust fen tartottam vele.
Egy idő útán ki húzta ujjait számbol és az összeset fel dugta nekem amire be könnyeztek a szemeim
-Annyira sajnálom de annyira sexi volt ahogy nyalogadtad az ujjaim.- mondta majd arcomra puszilt.

Nem várt sokat és ujjait gyorsan kezdte el mozgattni bennem.
Kezzimel erösen hátába martam és fejem hátra vetettem.
Egy idő útán már amig éreztem a fájdalmat és inkább kellemes volt.
Mikor úgy érezte akkor ki húzta ujjait.

-Mehet?- kérdezzte amire csak bolintottam egyett.
Majd lassan meg éreztem magamban a tagját amire csak fájdalmasan fel nyögtem.
-Lazísd el magad!- puszilt a homlokomra.
Tettem amit kért és probáltam el lazítani izmaim.
Kezzeimel úgyan úgy a hátába kapaszkodtam míg a csípőm fogta erősen.

-Ahh..ahhm!- nyögtem fel amikor el kezdett bennem mozogni Minho.
Fejem hára vetettem és szemeim össze szoritottam mikor egyre gyorsabban kezdett mozogni.
-Ahh..Minhooh!- nyögtem fel mikor el találta g-pontom.
Csípöm erösen szoritotta és úgy mozgott bennem egyre gyorsabban azt a pontom újra és újra el találva.

A szoba meg talt a hangos nyögésekkel és a börűnk hangjával.
-Ahh..énh..el..megyekh!
-Gyerűnk élvezz el nekem!
Nem kellet nekem sok és hasfalamra élvezztem.

Minho ki húzta magát és négykézlábbra álitott és egy erős mozdulattal csapodott belém vissza.
Kezzimel a pàrnába kezdtem el kapaszkodni.
-Ahh..Minhooh..ahh..otth..mégh!- nyögtem fel mikor újra el találta g-pontom Minho.
-Ahh Hannieh!- nyögte és seggemre csapott jó párszor.

Az ágy annyira nyikorgott, hogy azt hittem ott esik össze de még a falnak és neki ütközött.
-Ahh..énh..újra..ahh!- nyögtem és Minho tagomra fogott és el kezdte rajta a bört huzzogatni ezzel kezébe élvezztem.
Miútán újra el élvezztem az ágyra hullotam erötlenül de Minho nem álllt meg a mozgásban.
-Hannieh!- nyögte és meg éreztem magamban fehér folyadékát amire csak fel sohajtottam.

Ki húzodott belölem és pihegve melém feküdt.
-Gyere fürdöni!- mondta pár perc múlva mikor már rendesen vette a levegött.
-Én aztán ki nem kellek!
Minho csak nagyot sohajtott és kiemelt az ágybol és fürdöbe vitt.
Meg eresztette a fizet majd le fürödtünk útána fel ölltöztünk.

Minho a lepedött le vette és egy másikat rakott és én egy lendülettel bele ugrottam az ágyba és nyakig takaroztam.
-Akkor holnap egy randi?- kérdezzte Minho mikor be bujt mellém.
-Ahaaam!- mondtam és hozzá bújtam.
Nem kellet sok idő és én már aludtam is.

THE END

_____________________________________
Heloka!
Kérlek emberkék, hogy lassaban kérjetek részt mert nem bírja fel fogni lassan az agyam mi történik!
Bocsi ha lassan töltök fel részt de lusta vagyok és nincs ihletem stb!
Nah legyen szép napotok/estétek!
Puszikaaaa 💋

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now