Ezt a részt Bora1611 kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
______________________________________Seungmin szemszöge:
Éppen készülödtem össze egy pizsi partyra a páromhoz mikor is anyám rontott be a szobámba.
-Te meg hova készülödsz?- kérdezzte.
-Chanhoz?- nézztem rá az egyik szemöldököm fel húva.
-Nem kéne ilyen sokat vele lenned!
-Miért is nem?- álltam fel a táskámat magahoz véve.
-3 év van köztettek!
-Anya, az csak 3 év az nem sok!
-De igen! És még csak 19 éves vagy!
-De te meg apa közt meg 4 év van!
-De én nem 19 éves voltam amikor össze jöttem vele hanem 25!
-Persze ha meg más űgyben kell a korom akkor meg az a 19 év semmi neked!
Erre anyám nem szolt semmi.Majd össze szedtem a maradék cuccom és meg indultam Chanhoz.
Szeremcsére 10 perve lakik busszal.
Amikor le száltam a buszrol Chan már a megálóban várt.
-Szia Channie!- ugrottam a nyakába.
-Szia Minnie!- ölelt meg és puszilta meg az arcom én meg kezzeim a nyakába tettem.-Montad van terved mára, mi lenne az?- kérdezztem.
-Majd meg látod!- mondta egy huncut mosollyal.Kéz a kézben mentűnk fel a lakásába.
Csináltunk popcornt és meg nézztük egy filmet jó lehet nem egyett hanem hármat de nem baj.
Már este 8 lehetett mikor már az ágyban voltunk.
Én a telefonom nyomkodtam Chan meg a mellkhasamon pihentette a fejét.Majd egy idő után egyik kezze a polom alá tévedt és simogatni kezdte a felső testem.
-Mi lenne, ha a mai utolsó programját amit ki találtam is meg tennénk?- vette ki a telefont a kezemböl és tette le az éjeli szekrényre.
-Rendben!- mondta és már itt tudtam mire gondolt Chan.Polom le vette és az ővét meg én.
Majd ajkaimra hajolt és falni kezdtűk egymást.
Addig kezzei egész felső testem be járta.
És a saját mancsaim a nyakába tettem és talkojánál fogva jobban ajkaimra nyomtam.
Majd kezzei még lejebb haladtak és tagomra simitott aminek hatására bele sohajtottam a csókba.Majd Chan a nadrágom le szedte alsommal együtt.
Levegő hiány miatt el válltunk.
Chan nyakam kezdte el szívásokkal be lepni.
Jobb kezem hajába vezettem és finoman meg húztam.El vált a börömtöl és ő is meg szabaditotta magát a felesleges anyagoktol.
A síkositott elő vette majd kent az ujjaira és első ujját feltolta nekem ami meg sem kottyant.
Pár percen belül a második ujja is fel kerűlt.
-Ahh!
Egyre gyorsabban mozgatta azt a két ujját bennem majd a harmadik is fel nyomta nekem.-Jóh...leszh..márh!- nyögtem.
Chan ki húzta az ujjait majd tagjára is kent a síkositotbol majd fejem mellet újra meg támaszkodott és belém nyomta magát.
Én mancsaimmal a lepedőbe martam és kicsit fájdalmasan nyögtem fel.Nem várt sokat Chan és gyorsan kezdett el mozogni.
-Ahh..Channieh!- nyögtem fel kicsit hangosabban mikor el találta a g-pontom.
Kezzei le vándoroltak a derekamhoz és ott tartott meg.
Én le húztam egy csókra és kezzeim a hátaba martam.
Egyre többször találta el az édes pontom és néha ha már sikoltottam a nyögés helyett.-Ahh Babyh!- nyögött fel Chan mikor falaimat a farka köre szoritottam.
A szobát meg töltötte a nyögéseink és a börűnk találkozása által ki adott hang.
-Ahh..ahh..Channieh..mégh!
-Ennyire jó a farkam?- kérdezzte amire csak hevesen bologattam.
Majd még gyorsabban mozgott és mélybre.
Körmeimmel a hátát szét karmoltam és fejem hátra vettve síkoltottam vagy nyögtem.
-Ahh..énh..ahh!- nyögtem és hasamra élvezztem.Chan nem állt le a mozgásba.
Jó pár percig még birta majd egy mély lökéssel élvezett belém.
Kihúzodott belölem majd melém feküdt.
-El megyűnk fürdeni?- kérdezzte pár perc múlva.
-Ühüm!- hümögtem.Majd el mentűnk a fürdöbe és hàt nem tudod magával bírni Chan, szoval ott is mentűnk egy kört.
Ő gyorsan meg fűrdött és engem is és még ki is mosott.Fel öltözztűnk majd vissza mentűnk a szobába és a lepedött le cseréltűk.
-Anyád biztos mérges lesz.- mondta mikor már össze bújva voltunk a paplan alatt.
-Majd lesz valamih.- ásitottam bele a mondatomba.
Majd pár pillanat múlva már aludtam is.THE END
______________________________________
Kicsit rövid lett bocseszka!
Legyen szép napotok/estétek!
Puszikaa 💋
KAMU SEDANG MEMBACA
Stray Kids oneshots
Romansa-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!