~Minsung~ 18+

183 4 2
                                    

Ezt a részt @Bora1611 kérte!
Remélem tetszeni fog!
______________________________________

Jisung szemszöge:

Lassan 1 éve, hogy egy nagy cégnél dolgozzok koreában.
Nagyon szeretem a múnkám és a kolegák is nagyon kedvesek.
A fönököm hát mit is mondjak...ilyen helyes és szép fönököm nem is volt még. Nem sokal idősebb mint én.

Egy céges bulira készülödtem és hát ugye ki más szedne fel mint a fönököm. Jelenleg nincs kocsim szoval múszály volt valakit meg kérnem, és hát ő lakik hozzám a legközelebb.
Nem kellet sokat várnom a beszélt idő útán pár percel meg is jelent azzal a nagyon szép sport kocsijával.
-Jó estét úram!- köszöntem mikor be száltam a kocsiba.
-Neked is Jisung!
Az úton nem beszéltünk sokat. Nem is mondtam még de a fönököm neve Lee Minho.
Mikor oda értünk Minho le parkolt majd meg indultunk a bejárat felé.
Annak ellénre, hogy céges buli, volt rendesen Dj meg minden.

Mikor be mentűnk gyorsan Minho mindenkit össze hívot és kocintottunk egy pezsgővel.
Én le paszoltam a pezsgőm mert nem szeretem és inkább mentem táncolni.
Van egypár jó barátom akikkel táncoltam és jól éreztem magam.
Egy bajom volt egész végig, hogy valaki mindig nézzet és nagyon zavart. Sokszor körül nézztem, hogy hátha látom ki néz de nem láttam senkit.
Egy idő útán már nem foglalkoztam vele szoval tovább táncoltam.
Lassan hajnali egyett mutatott az óra mikor már úgy éreztem, hogy haza akkarok menni.
Meg akkartam keresni Minhot hátha haza tud-e vinni mert a többi barátom már tiszta részegek voltak.
Egy kisebb idő útán mikor már párszor végig jártam az épületett 2 kar a derekamra tévedt. Ilyedten össze húztam magam majd egy ismerős hang szolalt a füllembe.
-Engem keresel?- sugta a füllem Minho domináns hangon.
Lassan meg fordultam a szoritásában majd rá nézztem és bolintottam egyett.

Majd kezem meg fogta és indultunk is ki. Aki a bárban volt annak szolt, hogy mi elmentünk majd a kocsihoz indultunk.
Mikor oda értünk be akkartam szállni de Minho nem engedte és magához húzva kémlelte az arcom.
-Annyira be inditottál ahogy táncoltál!- mondta majd az ajkaimat kezdte nézni.
-Szóval te néztél engem egyfolytába?- kérdezztem.
-Igen!- mondta majd még jobban magához húzott és mellkhasunk szinte màr össze ért.
-Szeretlek!- mondta majd most a szemembe nézett.
-Tessék?!
-Szeretlek Jisung!- mondta megint.
-M-Minho...
-Tudom, hogy te is így érzel! Ha tudnád, hogy nézzel rám mindig!
És most nagyon meg kivántallak!- mondta és bele puszilt a nyakamba.
-Minho énh- nem tudtam be fejezzni mert ajkaimra hajolt és vadult kezdte azokat fallni.
Végül visszonoztam a csókot és kezzeim a nyakába raktam.
A csókunk végén lihegve nézztünk egymás szemébe.
-Én is szeretlek!- mondtam mikor vissza tudtam a lélegzettem szerezni.

Majd még egy csókra invitált Minho és már a bejutást is kért a számba amit meg is kapot.
Egy ideg csak a csókunk cuppogos hangját hallotam majd Minho kezzei a poppomra tévedt és erősen bele markolt.
-Ahm- nyögtem bele a csókba.
Majd el váltunk és Minho szinte be dobott az anyos üllésre.
Majd meg kerülte a kocsit és ő is be szált majd állam alá fogva forditotta a fejem maga felé és csókolt meg.
Nem lehet el mondani mennyire jól csókol.
Majd kezzei el kezdték az ingem ki gombolni és meg találták a mellkhasom.
Majd el vált tőlem és nyakamba puszilt végűl el kezdte kiszívni a nyakam.
Kezzeimet a hajába turtam majd fel nyűszitettem mikor egy érzekenyebb ponton kezdte nyakam ki szívni.
Majd el vált a nyakamtól és nadrágom kezdte ki csatolni.
-M-Mit cs-csinálsz?- kérdezztem zavartan.
-Hát gondoltam amig haza érűnk kitágidhatnád magad.- mondta amire az arcom a paradicsom színét fel is vette.
-De ha nem szeretnéd akkor majd annélkűl baszlak szét.- mondta majd meg vonta a vállát és már be is inditotta a kocsit.
Kicsit el gondolkodtam és arra jutottam, hogy meg teszem amit Minho akkar.
Addig ő már el is indúlt.
Le húztam a nadrágom a térdemig majd az alsóm is a ujjaimat be nyálaztam és el kezdtem magam tágítani.
-Nem hittem volna, hogy meg teszed.- mondta majd kuncogott egyett a végén.
-I-Inkább fogd beh!- mondtam majd folytattam amit el kezdtem.

-Ahh!- nyögtem fel hangosan mikor meg találtam a pontom és ott kényesztettem magam tovább.
A szemeim be voltak csúkva de néha félre nézztem azért Minhora.
-Ahh Minho el megyekh!- mondtam majd el is élvezztem.
Nem sokal késöbb meg is érkeztünk és Minho be parkolt a garázsba.
Mikor ki szàlt útána azzonal kiszedett a kocsiból és vitt is be a házba mennyaszony pózban.
-Még jobban fel izgúltam amit csináltál szóval nem kegyelmezlek!- mondta mikor be értünk és vitt is a szobájába.
Ott le rakott az ágyra és felém mászva vette le rólam és magárol a maradék rúhát.
Egy rövidebb csók útán azzonal belém nyomta magát és el kezdett mozogni.
Kezzeimet nyakába raktam és lábaimat a dereka köré raktam.
-Ahh Minhoo!- nyögtem.
Egyre gyorsabban mozgott és durvábban.
-Ahh Babyh olyan jó vagy!- nyögte a füllembe.
Majd egy idő útán el találta a pontom amit jelezztem is neki egy hangos nyöggésel.
A hátát össze-vissza karmoltam.
-Ahh..ahhm..el..megyekh...!- síkoltottam a végén.
-Gyerűnk élvezz el nekem Baby!- mondta majd combomra csapott.
Nem sokal késöbb szemem hátra csúszva nyögtem és hasamra élvezztem.
Minho nem állt itt meg hanem kíhúzodott belöllem és négykézlábra állítva csapodott belém újra és azzonal egy nagyon gyors mozgásba kezdett.
Kezzeimet a lepedőbe martam.
Az ágy a fallnak csapodott és nagyon nyikorgott. A szobát a bőrűnk találkozásának hangjábol és a nyögéseimtől visszhangzott. Az én hangom Minho hangját simán el nyomta.
Majd Minho ahogy tudott egy állati tempot vett fel és egyre többször találta el a gyenge pontom.
-Lassabbanh...ahh...énh..megint..el...megyek!- nyögtem kurvákat megszégyenitően.
-Megint?- mondta Minho majd seggemre csapott egypárszor.
-Ahhh...Daddyh!- nyögtem majd el élvezztem. A testem nem bírta magát tovább tartani ezért össze rogytam.
Minho derekam annyira szorította, hogy a nyoma ottfog maradni.
-Nyögd a nevem még!- mondta majd megint rá csapottt a seggemre.
Amit kért meg is tettem.
-Baby én is el megyekh!- nyögte majd nem sokal késöbb meg éreztem folydékát bennem.

Azt hittem itt vége lesz de nem Minho kíhúzodta belőlem és őllébe ülltett.
Majd farkára húzott ami már megint állt.
Lassan el kezdtem pattogni és nyakam hátra vettve nyögtem. Kezzeimet a mellkhasára raktam a saját kezzei meg az én seggemre tévedtek azzal is segítve a mozgásban.
A mozgásom egy idő útán lassúlt.
-Mi az baby ennyit bírsz csak?- mondta majd el kezdte csípőjét fel dobni.
Majd meg állitott a mozgásban és ő kezdett el mozgattni magán és egyszerre csípőjét fel-fel dobni.
Nem is kell mondani, hogy nem bírtam sokáig és el is élvezztem.

Az éjszaka alatt nem tudom hányszor élvezztem el de azt tudom hogy több mint 5-ször.
Kb hajnalban végezhettünk.
Hát aztán egész nap nem tudtam kiszálni az ágyból és csak voltam.
Szeremcsénre Minho el vitt és meg mosott és amig én a vízben voltam és áztattam magam addig ő le cserélte az ágyneműt meg a lepedőtt.

-Szeretlek!- mondta mikor egy filmet nézztünk és egy puszit nyomott az arcomra.
-Én is szeretlek!- mondtam vissza.
A film végén végül meg kérdezzte, hogy szeretnék-e a párja lenni amire természetesen igent mondtam.
Nagyon fúra lesz így munkába menni, hogy tudom a fönököm a párom.

THE END

Stray Kids oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora