~Minsung~ 18+

228 7 2
                                    

Erősen 18+-os rész‼️

-Jisung szemszöge~

-Minhoo~ menjünk márh haza kérlek mmh!- kérleltem párom amikor már nem tudom hányadszor állt meg egy haverjánál a bulinál beszélgetni.
-Minhoo~ ha nem megyünk akkor biztos ide fogok élvezni nem bírom márh ahh~!- nyögtem kéjesen a fülébe közben lábam össze szorítottam.
Ja nem is mondtam még. Jelenleg egy munkahelyi bulin vagyunk és bennem egy vibrátor dolgozik amit még otthon Minho rakott bellém. És, hogy miért? Mert ez a bűntetésem amiért véletlen egy munka társammal el estem rá estem és ő pont látta ezt. A vibrátor mellét még egy karikát is kaptam a farkamra ami már nagyon is fáj és bőr nadrág van rajtam amit ne is mondjak nagyon is látszanak a gondjaim lent.
-Rendben Sungie megyünk már.- mondta úgy, hogy rám se nézett.
Itt lett elegem az egészböl és a kocsi kolcsut gyorsan ki szedtem Minho zsebéböl és "futottam" a kocsihoz ahol a hátsó üllésen foglaltam helyett és vettem le magamrol azzonal a nadrágot és a tangát ami volt rajtam. A karikát le húzztam a farkamrol és abban a pillanatban élveztem akkorát amit eddig sose közben akkorát nyögtem, hogy biztosan lehetett hallani a kocsin kivül is annak ellénére, hogy a hangos zene a parkoloba is ki hallotszodott.
-AHHHMM...Istenem...ahhh!- síkoltottam egészen addig amíg az összes élvezetem el nem hagyta a testem.
-Jaj valaki itt nagyon roszalkodik~!- hallotam meg Minho hangját melölem.
-Baby néz magadra, hogy nézzel ki össze mocskoltad magad!- rázta meg fejét Minho.
-Mmmh...Daddy...sajnálomh nem bírtam már kih..- mondtam ki nehezen.
-Nagyon hangos voltam?- kérdezztem.
-Kicsit, de úgy látom a vibrátor még benned van.- nézett rám egy pervez mosolyal. Majd maxra rakta a kis rezgő tárgyat bennem.
-Ahh neeh nem bíromh mhh- akkartam ki szedni magambol a kis tárgyat de Minho nyakkendőjével hátra kötözte a kezzem.
-Haza megyűnk de nem engedem, hogy magadhoz érj Baby ígyís nagyon rosszat tettél.- mondta majd előre üllt be inditotta a kocsit és indult is haza.

Közzben amig haza értünk hátúl az üllésen szenvedtem és már háromszor biztos elmentem.
Amikor oda értünk a házunkhoz Minho be parkolt és kikapcsolta a kocsit és engem kivett hátulrol és messzanyon pózban vitt be.
Fel vitt a szobánkba ott az ágyra rakott és ott hagyot majd egy vizes türölközövel tért vissza meg mosott egy kicsit de a kezem nem oldozzta még el.
-Na lássunk neki a munkának Baby!- mondta majd le tépte felsőm és jobb bimbom kezdte nyalogatni ami kőkeményre duzzadt addig a másikat is kényesztette a másik kezzével.
-Ahhh...Daddyhh...!- nyögtem kurvákat meg szégyenítöen.
-Mmh én ahh meginth ahh Hyung!- akkartam megint el menni de "szerencsémre" megint rám rakott egy olyan karikát. Honan szerzi ezeket már?!

-Bocsi Baby de meg érdemeled ezt a bűntit nem szeretem ha rossz vagy.- felült az ágyon majd hajamnál fogva huzott a farkához amit még a nadrágja takart de értettem a célzást. Le húzta mindkét nadrágját majd számba nyomta méretét és nem érdekelte őt, hogy fulladozok kezdte baszni szám.
-Ahhh Baby mmmh!- nyögött csúkot szemmel. Majd csípőjét egyre gyorsabban mozgatta és a fejemet is elkezdte farkán mozgatni. Én csúkott szemmel probáltam tűrni a helyzetett.
-AHH Babyh!- nyögött és számba élvezett amit múszály volt le nyelnem. Ahogy kíhúzta számbol tagját levegőhöz kapkodtam amit nagy szeremcsémre hagyott, hogy tegyek.

Megint hajam nál fogva húzott fel egy szenvedéjes csókra amit persze ő írányitott. Majd el oldozta a kezem és kivette belölem a vibrátort majd a hasamra lökött és a síkósító doboz hangját hallotam ahogy kinyítja és útána azt, hogy a hideg folyadékot ken a bejáratomhoz amit el kenn. Aztán egy nagy csapodással belém tolja magát és csípömre mar én meg a lepedőbe. Hátamat le tolja az ágyra, hogy a hasam a lepedöhöz érjen de a poppom ki toljam neki ezzel is ingerelje a farkamat ami lassan fel akkar robbani.
Minho gyorsan el kezd mozogni bennem és csípőm annál jobban szorítja.
-Gyerünk Baby mozogj rá a farkamra!- meg teszem amit kér és rá mozgok a farkára és azzonal el éri az édes pontom amit egy síkoltással jelzek neki.
-Ahh megh vagyh Baby! Most nyögd a nevem amíg csak tudod! Amíg kínem szárad a torkod! Síkoltozz úgy mint egy igazi ribanc! Tudja meg mindenki kinek a tulajdona vagy!- parancsolja nekem a mocskos szavakat és a mostani temponál is jobban mozog.
-AHHH DADDY! Otth, otth, mégh, mégh MÉGH AHHH!- űvőltöm szinte és közben patagokba folynak a könyeim.
-Mond kinek a tulajdona vagy?
-A tiédh csak is aaah a tiédh mmh Daddy..!
-Jó fiú vagy!

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now