~Changlix~ 18+

147 6 0
                                    

Felix szemszöge:

-FELIX!- hallotam meg a hangom.
-Tessék?- nyitottam be fönököm dolgozó szobájába.
-Gyere ide!- mondta majd oda mentem az asztala elé.
-Nem így gondoltam, gyere ide elém!- mutatott a lábához.
-Mit szeretnél?- mentem elé majd rá nézztem.
-Meg kivántalak!- mondta majd a seggemnél fogva magához húzott.
-D-De nem kénne itt!- dodogtam zavaromban.
-Ha nem esett volna még le a fönököd vagyok. Szoval tedd azt amit kérek!- mondta majd bele markolt a seggembe amire halkan fel nyögtem.

Majd bele ülltetett az ölébe és kezzeimet a nyakába rakta az őveit meg továbbra is a seggemen foglaltak helyet.
-Inentől kezdte csak Daddynek vagy Apucinak hívhatsz!- mondta majd bele markolt a fél gömbjeimbe.
-Rendben Daddy!- mondtam.
Majd az ajkaimra hajolt és vadúl kezdte azt falni.
Majd bejútást kért a számba amit meg is adtam neki.
A nyelve az egész számat be járta.
A csókunk cupogos hangja egyre meg szaporodott.
Mikor a levegönk el fogyot el váltunk de Changbin nem tétlenkedett az ingem ki gombolta majd le vette rólam és a nyakam kezdte el ki szívni.
-Ahmm!- haraptam a számba.

Kezeit fel vezette a felső testemre majd a mellbimboim kezdte el csavargatni. Néha le tért és a nyelvével is meg kínozta.
Majd az öléből ki vett és le térdeltetett maga elé.
Tudtam mit szeretne szoval a nadrágját ki gombolva le húztam róla a nadrágot és alsóján keresztűl nyaltam meg a méretét.
Egyik kezét a hajamba temette és bele markolt.
Nem húztam tovább az agyát és le szedtem róla az alsót is majd be vettem a méretes tagját.
Lassan el kezdtem a fejem fel-le mozgatni majd egyre gyorsabban.
-Ahh!- csapta hátra a fejét Changbin.
Amennyira csak tudtam a fejém még lejebb toltam.
Majd Changbin el kezdte a csípőjét dobálni.
Néha fel nyögtem én is.
Szám szélén a nyálam folyt le.
-Ahm olyan jó a szád!- mondta majd az ajkába harapot.
Nem kellet sok és a számba élvezett Changbin amit le is nyeltem majd ki húzta a számbol a farkát.
Egy zsepivel meg törölte a szám majd fel rakott az asztalára.

Magárol és rolam is le vette a ruhákat majd a síkositott elő vette majd 3 ujját be kente és mind fel is nyomta nekem amire fájdalmasan nyögtem fel.
-Sajnálom de már alíg birok magammal!- nyögte a füllembe.
Kicsit várt majd el kezdte az ujjait bennem mozgatni.
Kezzeimel az asztal szélébe kaptam és fejem hátra csaptam.
Changbin ujjait probálta bennem mélyebbre tolni közben ollózó mozdúlatokat csinált.

-Ahh...mmh!- nyögtem fel amikor meg találta a pontom.
Az ujjait nem voltak sokáig bennem ezek útán.
Kíhúzta az ujjait majd meg forditott az asztalon és hallotam a síkosító doboz hangját.
Majd erősen belém csapodott.
Kezzeit a derekamra rakta majd el kezdett mozogni.
A számba harapva fogtam vissza a nagyobb nyögéseimet mert nem akkartam, hogy mindenki engem hallgason.
-Enged ki a hangod Baby!- mondta majd el talált a pontom amire a kelleténél hangosabban nyögtem fel.

El kezdett lasulni a mozgása de helyette mélyeket lökött belém és szinte mindig el találta azt a bizonyos pontom.
Szinte a felegekben éreztem magam.
-Ahh Daddy énh ahh el megyekh!- mondtam ki nagyon nehezen.
-Gyerűnk élvezz el nekem!- mondta majd a seggemre csapot párszor.
Egy nagyobb síkoltással el is élvezztem és élvezetem az asztalon folyt le.
-Ahh Babyh!- nyögött bele a füllembe Changbin mikor a falaim a farkaköré szorultak.
Előrébb dölt és még gyorsabban mozgott bennem.
Majd kíhúzodott belölem és felkapva engem üllt a székbe és a farkára húzott.

Fejem hátra bicsaklot és kezzeim vállába martam a váratlan érzés miatt.
Ő a saját kezzeit a derekamra rakta majd lassan el kezdett magán fel-le mozgattni.
-Ahh..ahh!- nyögtem.
Kezzeit le vezette a poppomra és bele markolva mozgatott gyorsabban.
Majd egy csókba hívott amibe sokszor bele nyögtem.
A szemeimet nem tudtam nyítva hagyni.
Majd el kezdte a csípőjét is fel dobni ezzel engem őrűletbe kergetve.
-Ahh imádlak Felix!- mondta majd a seggemre csapott.

-Khm Changbin úrom, csomaga jött!- kopogtatott be egy komornyik.
-Rakja azh ajtóba csakh!- mondta.
Majd folytattúk a csodás idő töltésűnk.
-Ahh én meginth ahh el megyekh!- síkoltottam mint nyögtem volna.
Changbin egyre erősebben kezdte fel dobni a csipőjét szoval nem kellet sok nekem és újra el élvezztem.
-Ahh Babyh!- nyögte majd meg éreztem magamban az élvezetétt amire fel nyűszitettem.

Le húzott magárol és újra az asztalra rakott majd ő is fel kellt.
Majd a fel kapott és a válára rakott és meg indultunk a fűrdöbe.
Sose értettem miért van ott fűrdö ezek szerint ezért.
Majd le rakott a zúhanyzóba de a lábaim nagyon remegtek és majdnem össze estem de Changbin el kapott.
Majd a hátamat neki döntötte a falnak és egyik lábam meg emellte és belém tolta magát.
Hogyan tud ilyen gyorsan újra fel ízgúlni?!

-Olyan jó szűk ahh vagy még mindig!
Majd el kezdett bennem mozogni.
Nagyon sok dolog nem volt amiben meg tudtam volna kapaszkodni, szoval Changbin izmos karjaiba kezdtem el kapaszkodni.
-Ahh...mégh..gyorsabban...kérlekh!
-Úgy látom nagyon tetszik neked a farkam!- mondta majd egy nagyon gyors és erős mozgásba kezdett.
Már aztse tudtam, hogy hol vagyok csak nyögtem.
Majd kíhúzta magát belölem és a hassal a falnak nyomott és durván belém csapodott.
Nem várt azzonal fel vette azt a gyórs és mély mozgást mint előbb.
Seggembe marta megint a kezzét és erősen markolta.

Néha rá szorítottam a farkára a falaimat mikor el találta az gyönyör pontom amire mindig fel nyögött.
-Ahh....Daddy...mégh....könyörgöm...mégh!- nyögtem mint egy kurva.
-Imádom ahogy könyörögsz a farkamért!- mondta majd probált még gyorsabban mozogni.
A lábaim nagyon remegtek a szám szélén a nyálam folyt ki.
Szemeim hátra csusztak majd a hátám ívben hajúlt és el élvezztem.

Changbinnak még kellet pár menet amíg újra el élvezett addig én 2-szer el élvezztem.
Majd ki mosott és meg fűrdetett majd a kanapéjára tett és fel öltözztetett.
-Mennyi az idő?- kérdezztem mikor ő is vissza jött a fürdésböl.
-Este 7 múlt.- mondta.
-Baszki...- csak ennyit tudtam mondani.
Majd láttam ahogy az asztalnál űgyköd és réjöttem, hogy biztos a mocskomat takarítja.

Nagyon jó lesz úgy találkozzni majd a kolégákkal, hogy végig hallgatták ahogy órákon keresztűl nyögtem.
-Kár, hogy nem jött meg elöbb.- mondta Changbin mikor be lépet egy csomaggal.
-Miért? Mi van benne?- kérdezztem rá kiváncsian.
-Tessék nézd meg!- nyomta a kezembe.
Amikor ki nyítottam a doboz tele volt játékokkal és egyébb dologgal.
-Ha akkarod ki probálhatjuk most is. Már mindenki haza ment.- nézzet rám pervezen.
Én csak meg rázztam a fejem, hogy ne ami vörösen égett.

Ooo el sem mondtam de a fönököm egyben a párom is. Lehet az elején kellet volna el mondanom de már mindegy.

THE END

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now