Hyunjin szemszöge:
Késő este volt mikor otthonrol szaladtam el.
Anyám megint kiabált velem és ha nem megyek el biztos hozzám vág egy vázát ha nem többet.
Nem tudtam, hogy hova rohanok csak szedtem a lábbaim.Mikor már kifáradtam meg álltam és lihegve nézztem körűl, hogy hol is lehetek.
Meg nézztem az időtt és este 10 volt már.
Nem mertem haza menni szoval a páromat fel hívtam hátha fel mehetek hozzá.-Szia Minnie!- szoltam bele a telefonba amikor is fel vette.
-Szia Hyunnie! Mi a baj, miért hívsz?- hallotam hangján, hogy rekedt szoval biztos aludt.
-Megint össze vesztem anyámmal.
Át mehetnék?- kérdezztem.
-Persze, gyere csak!- mondta.
-Köszi, kb 10 perc és ott vagyok!- mondtam majd le rakktam a telefont.Szerencsére nem volt messze a lakássa szoval gyorsan oda értem.
Mikor oda értem már az ajtóba várt Minho.
-Szia!- köszöntem elé érve.
-Szia Édes!- mondta majd ajkaimra csókolt.
Majd be is mentűnk és ahogy az ajtótt be csúkta és én cipőm le vettem a fallnak neki lettem nyomva.
Majd meg éreztem Minho ajkait az enyémnek nyomodni és vadul fallni kezdtűk egymást.
Kezzei a derekamra vándoroltak és finoman cirogatni kezdte.Egy jó 10 perces csókolozás útán el válltunk.
-El szeretnéd mondani mi történt?- kérdezzte lágy hangján amire csak bolintottam.
El mentűnk Minho szobájába majd az ágyra ülltűnk és el kezdtem ki önteni magambol az elmúl 1 óra tartalmát.Majd egy kb 20 perc után be fejeztem.
-Jó semmi baj!- ölelt meg Minho mikor könnyeim már nem tudtam bent tartani és el kezdtem sírni.
-Nem szeretnél ide kölltözni? Ugyis már egy csomó ruhád itt van!- mondta.
-Nem is tudom... Anyámnak nem tetszenne!- hajtottam le a fejem.
-De már el múltám 18! Simán ide tudnál jönni!- mondta Minho majd a hátam kezdte el simogatni.
-Majd késsöbb beszéljűnk erről létszi!
-Rendben!- mondta majd egy puszit nyomott az ajkaimra.Ezek útán meg fűrödtem és mentűnk aludni.
Annyira szeretek Minho karjaiban aludni, hogy nem lehet el mondani.
Másnap reggel láttam, hogy anyám 24-szer hívott és 36 üzzenetett küldött.
-Bassza meg...!- ennyit tudtam csak mondani.
-Neked is jó reggelt!- mondta Minho.
-Haza kell mennem!- mondtam majd az ágyábol ki másztam és kerestem valami ruhát.
-Mi a baj?- kérdezzte aggódva.
-Anyám nagyon de nagyon mérges! Szerintem ki fog dobni!- mondtam fel öltözzve már.
-Várj, várj! Megyek veled!- mondta Minho majd ő is öltözzni kezdett.
-Biztos?
-Igen! És aztán ide költözzöl!- mondta.
-De...
-Nincs de!- mondta majd már huzott is engem cipőt fel venni.Nagyon féltem mi lesz de Minho kezem fogta egész úton és akkor is amikor a lakásunk hoz értűnk.
Mikor be értűnk a lakásba nem vettűk le a cipőnket inkább probáltunk a szobámba menni és össze szedni a cuccaim minnél hamarabb.
-Hyunjin te vagy az?!- hallotam anyám a napalibbol majd meg is jelent.
-Hol a faszba voltál?!- kiabálta.
Én annyira le fagytam és nem tudtam mit csináljak szoval Minho kezdett el húzni a szobám fele.
Be érve az ajtott kulcsra zárta és egy széket rakott a kilencshez.-Pakolj gyorsan!- mondtam majd elő kerestem néhány táskát meg utazó táskát is és a ruhaim és a holmiaimat kezdtem bele dobálni.
Minho is be segített szoval gyorsan végeztünk.
Majd a táskákat a hátamra vettem Minho meg az utazó táskát fogta meg.
Rohanva indultunk az ajtóhoz.
-Hova mész te semmire kellő?!
Gyere azzonal vissza te bűdős buzi!- rohant útánunk anyám.Minho a kezem meg fogva rohantunk hozzá.
Ennyire gyorsan még sose rohantam szerintem.
-Sz-Szerintem márh nem kellh futnih!- lihegtem nehezen mikor már messze voltunk a lakásomtol.
Majd onantol csak sétáltunk.
-Anyád nem normális!- mondta Minho mikor el kezdtem ki pakolni a cuccaim a szobájában.
-Tudom!- mondtam majd hátra fordultam Minhohoz aki az ágyon üllt.Egy jó óra pakolás útán végezztűnk is.
A nap folyamán el voltunk Minhoval filmeztünk meg csak voltunk.
Majd anyám küldött pár képet, hogy a maradék cuccot amit nem tudtam a lakása elé kidobbta.
-Majd el megyűnk érte!- mondta Minho - Csak most kocsival megyűnk!
-Rendben.-El megyek fűrdeni, jó?- kérdezztem majd el mentem a fürdőbe és le tusoltam.
A fog kefém nem tudtam sajna el hozzni szoval kerestem egy bontatlant és azt használtam.
Mikor végeztem mentem is vissza Minhohoz.
Be másztam az ágyba és nyakig be takaroztam és úgy nyomkodtam a telefonom.
-Fázol?- nézzet rám Minho.
-Nem csak így kényelmes.- mondtam.
-Hàt oké. Na én is el megyek fűrdeni.- mondta majd meg indult ki a szobábol.Egy kb 20 perc útán vissza tért Minho és be fekűdt mellém.
Én azzonal a telefont le tettem és oda kuztam hozzá és szorosan magamhoz öleltem.
Minho is vissza ölelt maj fejem kezdte el simogatni.
-Lenne kedved meg ünnepelni azt, hogy ide költözztél?- sugta a füllembe.
-Mégis, hogy?- nézztem rá.
-Így!- majd kezzé az ágyékomra simizott amire fel nyögtem.
-Rendben!- mondtam majd talkojánál fogva le húzztam egy csókra.
Vadúl kezdtűk egymást fallni majd Minho felém támaszkodott és kezzeit a fejem mellet voltak.
A pizsoma polom gyorsan le kerűlt rólam majd nyakam kezdte el szép kis foltokkal disziteni.Majd le tért a mellemhez és a bimboim kezdte el nyalogatni.
-Ahh!- nyögtem fel és finoman bele martam a hajába.
Majd el vált a börömtöl és a maradék ruhám le vette rólam.
A síkositott elő vette majd bőven kent az ujjaira.
Azzonal 2 ujjával kezdett majd követte a harmadik is és addig jàrtak bennem az ujjai amíg ő úgy érezte.Ő is le vette a ruháit és tagjára is kent síkositott.
-Ahh!- nyögtem fel mikor egész mérete bennem volt.
-Ahh Jinnieh olyan jó szűk vagyh!- nyögött fel.
Majd lassan el kezdett bennem mozogni aminek hangott is adtam.
-Ahh..gyorsabbanh!
Minho meg is tette amit kértem és fel vett egy gyorsabb tempot.
Lábaim a dereka köré csavartam és kezzeim meg a hátába martam.A szobát a hangos nyögéseim és bőrűnk hangja töltötte meg.
-Ahh..Minnieh...mégh!- nyögtem.
Minho kezzei erősen a csípőmbe marta és kicsit elöbbrébb dölt ezzel el találta bennem a g-pontom.
Majd probált még gyorsabban és durvábban mozogni.
-Ahh..énh..ahh!- nyögtem majd a hasamra élvezztem.Minho ki húzodott belölem majd négykézlábra állitott.
Kezzeimel erősen a lepedőbe kapaszkodtam.
Minho a seggemnél markolt meg és egy erős mozdulattal merűlt el megint belém.
-Ahh...Minnieh..ahh!
Pár percen belűl nem bírtam már tartani magam szoval az ágyra rogytam de Minho a seggem erősen tartotta a levegőben.
-Ahh Babah!- nyögött és még gyorsabbban mozgott és előrébb és dőlt ezzel megint azt a pontom ingerelte.
-Ahh..Jinnieh..otth..mégh!- síkoltottam szinte.Megint perceken belűl el élvezztem Minho meg belém engedte magát.
Ezek útán megint meg fűrödtűnk meg kicseréltűk az ágyneműt és össze bujva aludtunk el.THE END
ESTÁS LEYENDO
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!