~Hyunlix~ 18+

163 7 8
                                    

Ezt a részt KataBorszki kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
______________________________________

Kűlső szemszög:

Késő este van és Hyunjin még nem alszik ooo de még mennyire nem.
-Úram hamarosan zárunk kérem ez az ital útán hagyja el a kocsmát!- mondta a pultos Hyunjinnak aki előtte űlt és egy pohár whiskyt tarott a kezében.
-Rendben!- mondta Hyunjin majd le húzta a pohár tarralmát és le rakta az asztalra.
A székről fel állt majd az italok àrát az asztalra rakta és el hagyta az épűletett.

Tántorogva ment a lakásához és sok ember nem pont kedves pillatokat kűldtek felé.
Mikor a tömbház ajtajához ért az ajtó pinkodját akkarta be írni de egy szöke szeplős fiú jelent meg az ajtó túlsó oldalán.
A fiatal fiú kinyitotta az ajtott és Hyunjint be húzta az epűletbe.
-Megint részegre ittad magad?- nézzet fel a szöke a másik fiúra aki a karjaiba dölt.
-Neeem még józan vaaagyook!- mondta Hyunjin.
-Nagyon bűdös vagy tudod?

A szeplős Hyunjint nehezen a lakásúkba vitte.
A napaliban lévő kanapéra ülltette majd egy lavort vitt neki.
-Biztos nem kell hányod?- kérdezzte a fiatal a lavort Hyunjin mellé rakva.
-Nem.- mondta de ahogy a szó el hagyta a száját útána szinte azzonal a gyomra tarmalma is követte.
Természetesen a szöke fiú elé rakta a lavort.

-Nem kéne ennyire sokszor régszegre innod magad! Ez a héten a harmadik alkalom!- mondta amikor vissza ment Hyunjinhoz mikor a lavort ki tisztitotta.
-De te ezt nem érted Felix!
-De át érzem milyen egy szakítás!
De nem kéne tönkre tenni magad az a fasz fej miatt!- mondta Felix.
-De az én hibám, hogy el hagyott, nem voltam neki elég jó!- mondta Hyunjin majd Felixre nézzet már könnyes szemekkel.
-Hyunjin - üllt le mellé a fiatalabb és magához ölelte - segítek túl lépni rajta csak mond el hogyan?- mondta majd a hátát kezdte el simogattni.

-Nem tudom Felix, nem tudom.- mondta Hyunjin már sírva.
-Kezdhetnénk azzal, hogy nem az alkoholba öntöd a bánadott.- mondta Felix el engedve Hyunjint.
-Gyere, menjél el fűrdeni aztán meg aludni.- állt fel a kanapérol és nyujtotta a kezét az idősebbnek.
Végűl csak el tántorgott Hyunjin a fürdöbe.
Felix meg vitt útána tiszta ruhát.

Egy 20 perc múlva Hyunjin ki is ment a fűrdöböl.
Felix mint egy kis gyereket le fektette majd ő is el ment fűrdeni és aludni.

Másnap reggel Felix ébredt elsőnek és azzonal ahogy ki kellt az ágyábol azzonal ment meg nézzni Hyunjint.
Halkan be nyitott az idősebb szobájába aki úgy aludt mint a bunda.

Felix még a pizsomájában volt szolva gyorsan át öltözött és ment valami reggelit csinálni.
Gyorsan rakott össze egy kis tűkör tojást meg bacont reggili gyanánt.
Még elötte ki nyititotta az ablakokat, hogy ne legyen az egész lakásnak bűdös szalonna szaga.
-Szia Lix!- ment ki egy nagyom álmos és másnapos Hyunjin a konyhába.
-Oh szia Hyunjin!- nézzet oda Felix.
Felix pár percen belűl készen is lett a regglivel és az asztalhoz vitte.
-Köszi, hogy csináltál kaját!- mondta Hyunjin amikor a szeplős fiú elé rakta az ennivalot.
-Igazán nincs mit!- mondta Felix egy mosollyal.

Miközben el fogyasztották az ételűk beszélgettek.
Majd mikor végeztek Felix be rakta a koszos edényeket, tányérokat és evőeszközöket a mosogatógépbe.

5 óra fele járhatott az idő mikor is Felix a napaliban volt és telefonozott Hyunjin meg el akkarta hagyni a lakást.
-Hova mész?- kérdezzte Felix.
-Inni?- nézzet rá Hyunjin.
Felix fel kellt a helyéről és telefonját a zsebébe rakta és oda sétált a másikhoz.
-Ezt tegnap meg beszéltük szerintem!- mondta kezét össze fonva maga elött.
-Mit is?- nézzet rá fel vont szemöldökkel Hyunjin.
-Hát azt, hogy nem iszod magad részegre!- mondta Felix.
-Nem emlékszem ilyenre!- vonta meg a vállát Hyunjin és már akkarta el hagyni a lakást.
-Fhu bassza meg Hyunjin fejezd be az ivást mert ha legközelebb nem foglak haza hozzni inkább hagylak ott a hidegben ki hűlni!- mondta idegesen Felix Hyunjint és a szobájába ment és at ajtott hangosan csapta be.
Az idősebb végűl nem ment ki a lakásbol hanem inkább a kanapéra üllt le és fejét a kezébe temette.

Stray Kids oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora