Egy átlagos nap volt ma is Jisung számára. Az esőben sétált iskolája fele, hogy ezt a napot is ott szenvedve töltse el. Nem volt rossz tanuló, ezért sokan kérték töle, hogy segítsenek nekik a háziban vagy a tanulni valóban. Jisung mindig vissza utasította, ha valaki meg kérte, hogy segítsen neki. De ezen a napon máshogyan volt.
-Szia Jisung!-köszöntötte legjobb barátja Jeongin amikor belépett az osztályba.
-Szia!
-Üllünk egymás mellé?-kérdezte a róka arcu.
-I.N mindig egymás mellet üllünk.-mondta a barna hajú.Miután leülltek és meg beszélték az élet nagy dolgait be jött a tanár is.
Az első órájuk matek volt.-Jisung! Óra végén szeretnék tőled kérni egy dolgot!-mondta a tanár de a mókuska csak erre bolintott.
Óra végén Jisung bent maradt I.N el ment egy másik osztályba addig. Han észre vette hogy egy másik osztály társa is bent maradt nem más mint Felix nem sokat szoktak beszélgetni szoval nem ismerik egymást annyira. A másik meg, hogy Jisung oda volt Felix ért.
-Szóval-kezdte el a tanár-azért vagy itt Jisung, hogy kéne korepetálnod Felix-et matekbol. Sokat rontott és legalább a következő dogára fel kéne készülnie. Tudnál rá szánni rá idött, hogy segíts neki Han?
-Múszály?
-Igen múszály! Beszéljetek meg egy időpontott meg helyszínt hol fogtok tanulni az a lényeg, hogy következő hétre tudja az anyagot Felix.-ezt el mondta majd el is ment a tanár az osztálybol és a két fiut magára hagyva.
-Rendben akkor holnap nálunk 4 órakor jó lesz?-kérdezte Felix
-Igen csak várj oda adod a címedet meg valami elérhetőséged?
-Ja persze!Miután meg adták egymás telószámát el búcsuzva mentek a következő órájukra.
-Ahj Jeongin annyira nem akkarok oda menni!
-Hát akkor ne menj.
-De nem tehetem.
-Nyugi úgyse fog leteperni vagy valami.
-Tudom de ahj mindegy majd lesz valami.Másnap délután fél háromkor már el is indult Jisung a meg adott helyhez.
Gyorsan oda ért és ezen ő is meg lepődött. Be csöngetett és azzonal Felix arcát látta meg aki egy nagy mossojal be is invitálta a lakásba.
-Nincsenek itthon a szüleim nem kell agodnod miatta.
-Ohh rendben.
Fel mentek Felix szobájába le ültek az ágyra majd Jisung azzonal el kezdte magyarázni az anyagot. Kb fél óra múlva már Felix meg is értette a feladatott.
-Szóval már érted?
-Igen! Köszi!
-Nincs mit de szerintem megyek akkor.
Han már pakolt volna el de Felix oda húzta magához és mélyen a szemébe nézett.-Azt hitted csak úgy elmész inen?
-Ömm igen?
-Hát baby nem fogsz! Tudod mióta várok erre?
-Nem és nem is érdekel!
Han probált kiszabadulni Felix kezei közzül de nem sekerült neki.
Felix azzonal eldöntötte az ágyon a mókus arcút és szájára csókolt.
Jisung nem tudta miért de viszonozta a kesztust és vissza csókolta a másik fiút.
A szöke át vette a csók felett az írányítást.Felix Han póloja alá nyulva kezdte a másik melleit masszirozni. Majd el válva le vették egymás poloját. A szöke rá tapadt a mókuska mellbioria és elkezdte azt szopkodni a kezével a másik meg dörzsölgetni.
Jisung e közben kezét a másik hajába túrva huzkodta haját és közben kisebbeket nyögdécselt.
Ezt meg únva Felix le húzta az egy nappal idősebb nadrágját majd alson keresztül kezdte el dörzsölni a másik farkát.
-Ahhm Felix ne játszadoz!A szöke hajú levette a másik alsoját majd ujjait be nyálazva dugot fel 2 ujját a másikba. Aki csak egy kissebb nyögés hallatott.
Felix gyorsan el kezdte ollózni a másikat közben még fel rakott hozzá 2 ujját.
-Ahh daddy mégh!-ezt meg hallva Felix gyorsan kíhuzta ujjait vette le az ő nadrágját és alsoját pozicionálta be magát.
-Mehet baby?-erre csak Han bólintott
Felix egy mozdúlattal bele csapodott a másikba majd mozogni kezdett.
-Ahhm olyan szűk vagy és meleg!
-Ahh Felixh lasíts!
A másik kicsit várt de közben szívogatta a másik nyakát és mellkhasát. Ezek útán újra mozogni kezdet és Hannak végre nem volt annyira fájdalmas mint ez elején.
-Ahh méégh daddy mégh!-síkoltotta Jisung aki még jobban szét tette lábait.
-Ahh baby!-nyögte FelixA szöke lehajolt egy csókért és közben még gyorsabban mozgot aminek hála Han bele nyögött a csókjukba.
Jisung a másik dereka közé fonta a lábait majd úgy nyögöt lányokat meg szégyenítően.
-Ahh daddy énh ahh!-Felix tudta, hogy a másik hamarosan el megy ezért még mélyebre és gyorsabban mozgott aminek hála meg taláta a másik pontját.
-Otth mégh ahh!
Párat lököt még Felix majd majdnem egyszerre élveztek el. Felix ki húzodott a másikbol majd mellé feküdt.-Szeretlek Han!
-Tessék?!
-Szeretlek amióta meg láttalak!
-Felix én nem tudtam, hogy izé te is..
Na jóvan és is szeretlek!
-Nem akkarjuk majd ezt meg ismételni valamikor?-kérdezte a szöke hajú.
-Lehet róla szó!
-Holnap úgyis szombat itt aludthatnál nálunk!
-Okés írok anyámnak.
Han gyorasan üzent édesanyukájának és utána le fürödtek, felöltöztek és el mentek filmetnézni.
Este még ettek majd elmentek aludni. Másnap reggel együtt ébredtek majd sok sok idő után egy párt alkotva élték napjaikat.~Vége~
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!