~Jeongho 1. rész~

179 5 0
                                    

Jeongin lassan 1 éve járhatta ki a középiskolát de még mindig nem talált normális munkát és a szüleinél él. Már régen el kezdett keresni munkahelyet ami nincs messze és rendesen fizetnek neki de sose találta meg a számára tőkéletes munkát. Szokott néha lemenni a boltba amikor anyukájának kellet valami mert tudta hogy, azzal is tud valamit neki legalább segíteni. Mindig amikor megy haza szokta nézni hogy, hátha raknak ki egy közzöségi táblára (írói megjegyzés: tudjátok ahova raknak ilyen hírdetésseket stb) valamilyen bolt keress-e munkaerőt. És aznap pont volt szerencséje és talált egy kávézót ami nincs számmára messze és normális fizetnek neki. A papirka alján volt egy telefonszám azt gyorsan le fotózta I.N és boldogan haza sietett hogy, el mondja a anyjának milyen szerencséje volt ma neki.

Ahogy haza ért Jeongin gyorsan le vette cípőjét és kabátját majd rohant a konyhába ahol édesanyját meg találva szinte nyakába ugrót nagy örömében.
-Anya kébzeld találtam magamnak egy állást. Nem messze egy kávézoban keresnek embert és jól is fizetnek érte szerintem még ma fel hívom őket hogy, szeretnék jelentkezni a munkára.- mondta boldogan anyukájának a róka arcú.
-Nah ez szuper! És nem gondolnád oda adni azt amit kértem hogy, vegyél?- mondta az anyuka.
-Ja bocsi.- I.N ki pakolta a szatyrott amiben az élelmiszerek voltak és segìtett anyukájának az ebéd főzésben is.

Miútan ezzel is meg voltak gyorsan ettek egyett és I.N fel futott a szobájába majd fel is hívta a kávézott.
-Hello tessék miben segíthetek?- szólalt meg egy nyugodt békés hang a telefon másik oldalán.
-Jó napot! Láttam hogy, állást hírdetnek és én szeretnék jelentkezni rá lehetséges még?
-Természetesen, nagyon örülnénk annak ha jelentkeznél rá!
-Kaphatnénk egy idő pontot amikorra mehetnék állás interjúra?
-Ha neked jó akkor ma 3 órára jöhetsz.
-Rendben, nekem tőkéletes! Köszönöm!- és ezzel I.N letette a telefont majd el kezdett készülödni mert már csak 2 órája maradt neki és ő szeret időben el kezdeni összekészülödni.

-Na én megyek anya majd jövök!- köszönt el anyukájátol I.N majd idult is el a kis kávezóhoz. Pár percen belül ott is volt majd mikor be nyított egy nagyon cuki kis otthonos kávézobam találta magát.
-Szia! Miben tudok segíteni?- kérdezte a pult mögül az a kis cuki hang amit hallot amikor fel hívta a kávézott.
-Szia! Az állás interjúra jöttem amit mondtak nekem hogy, három órakor lesz.
-Oh okéska! Ja és bátran tegezödhetsz nem lehet sok kor küllönbség köztünk. Meg még egy dolog Lee Felix vagyok, és te?
-Ömm engem Yang Jeonginnak hívnak.
-Okés, na gyere el vezetlek a fönihez akinél kell jelentenkezni.- mosolygot rá I.N-re Felix.

Be kopogtatott a szöke hajú majd egy "igen szabad" után be is mentek az írodába.
-Szia, ő lenne az aki jelentkezett az állás hírdetésre.
-Oké rendben. Ki mehetsz Felix.- mondta amég I.Nnek ismeretlen ember.
-Gyere csak foglalj helyet!
-R-rendben.- picit félt Jeongin de le ült a székre ami a férfi asztala előtt foglalt helyett.
-Na akkor kezdjünk is bele! Hogyan is hívnak?
-Yang Jeonginnak.
-Oké Jeongin, tessék ezt a lapot tőlsd ki!- adott egy lapot I.N a férfi egy tóllal egyűtt.
-Jaj el is felejtettem engem Lee Minhonak hívnak és nyugodtan tegezhetsz!- mosolygot a fiatalabbra aki egy picit el pirult erre.
-Szerintem meg vagyok.- adta vissza a lapot a tóllal együtt Minhonak.
-Oké, haddnézzem. Jó fiatal vagy még. Szerintem már holnap jöhetsz mert fel tudunk venni!
-Rendbem köszönöm!- hajolt meg I.N egy kicsit köszönete jelkép. És már ment is volna ki de Minho meg szolalt.
-Lenne még egy kérdésem!
-Igen?
-Hogyan lehet téged becézni ha szeretnéd?- I.N kicsit meg lepte a kérdés de azzonal válaszolt.
-Hát Innie vagy I.N ezt a ketőtt szokták nekem mondani.
-Oké köszi! Akkor holnap látjuk egymást szia!
-Rendben viszlát!- hajolt meg az ajtóban I.N és lépet is ki az új fönöke irodájának ajtaján.

Már hagyta volna el az épületett a fiattal fiú de Felix ebben meg előzte ebben.
-Várj, akkor itt dolgozol vagy sem ne menj csak úgy el!
-Jaj bocsánat, igen holnap már jövök is dolgozni neagodj!- mosolygot I.N Felixre.
-Okés rendben várlak holnap délelőtt 9-re jöhetsz is ha Minho nem mondta.
-Oké köszi, na de most tényleg megyek szia Felix!- és ezzel el hagyta a kávézott I.N meg se hallota már nagyon a másiknak a hangját hogy, el köszönt volna tőle.

Stray Kids oneshotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant