~Minsung 3 rész~ 18+

143 4 0
                                    

Minho szemszöge:

Lassan 4 hónapja járunk Jisunggal.
Jellenleg nálunk vagyunk a szobámban és Jisung a mellkhasamon pihenteti a fejét és szorosan öleli a derekam én meg a hajával játszok.
-Hyuuung éhes vagyok!- szolalt meg random Jisung.
-Rendeljünk? Nincs kedvem főzni.
-Oké, de akkor mit?
-Hmm meg kivántam a mekit. Lenne hozzá kedved?- tettem fel az ötletett.
-Oké meg is kivántam.
Majd gyorsan meg rendeltük a kaját és aztán Jisung újra el foglalta a helyét ahol elöbb volt.

Kb 30 perc múlva meg is jött a kaja. Jisung szinte kirobbant az ágybol és rohant le, hogy ehesen.
Gyorsan le mentünk és meg ettük azt amit rendeltünk. Jisung ki rakta a saját burgerét meg krumpliját egy tányérra szoval mikor végzett el is mosogatta. Én addig háta mögé álltam és derekára raktam a kezeim és bele csókoltam a nyakába.
-M-mit csinálsz Hyung?
-Nem lenne kedved játszani?- pusziltam megint bele a nyakába amire kicsit össze húzta magát.
-P-pontosan mire is gondoltál?- fordult meg végül az ölelésemben.
-Szerintem már tudod.- mondtam majd ágyékára simitottam nadrágján keresztül amire csak fel sohajtott.
Fel kaptam mennyaszony pózba és felvittem a szobámban és az ágyamon el döntöttem és lábai köze férköztem.

Polóját le szedtem róla majd nyakát és mellét kezdtem el csókolgatni és szívogatni. Majd lejebb haladtam és hasa aljánál meg áltam.
Végül le szedtem róla a nadrágját és alsóját és azzonal össze akkarta lábbait húzni.
-Ne akkard magad takarni. Nagyon szép vagy így is.- adtam neki egy gyórs csókot.
Majd az éjeli szekrényemből kivettem a síkósitott és bekentem 3 ujjam vele.
- Tudom, hogy én vagyok neked az első szoval óvatos leszek veled.- mondtam amire csak Jisung bólintott.
Majd fel toltam neki az első ujjam amig egész jól viselt.
Jisung kissebbeket nyögött és nyüszített.
Mikor a második ujjam is felhelyeztem egy nagyobb nyögés hagyta el a száját. Mikor már nyögéssei bátrabak lettek elkezdtem az ujjaim mozgatni. A harmadik ujjamnál a kicsiny mancsait a lebedöbe mélyesztette és fájdalmasan nyűszített fel.
-Lazúlj el Kicsim.- mondtam majd nyomtam a szájára egy lágy puszit. Vártam egy kicsit majd el kezdtem az összes ujjam benne mozgatni. Jisung fejét elfordította és szemeit becsúkva nyögött.
-Ahh Hyung...otth..ahhm- nyögte.
-Meg vagy!- majd onantól fogva csak azt a pontott ingereltem az ujjaimmal aminek az eredménye meg is lett mert a hasára élvezett egy hatalmas nyögéssel.
-Ímádom a hangod!

Majd kíhúztam az ujjaim és én is meg szabadítottam magam a ruháimtól.
Jisung nem bírva magával tapízta le egész felső testem.
Közben leszedtem magamról a nadrágom és az alsóm is.
-Készen állsz Szerelmem?- kérdezztem mikor elhelyezkedtem a lábainál.
-Igen, de hyung kérlek légy óvatós.- mondta majd kezeit a nyakamba helyezte.
Majd szépen lassan betóltam magam Jisungba aki csak egy fájdalmasatt nyűszített. Vártam amíg nem lesz neki jobb a feszítő érzés közben puszilgattam és csókolgattam a felső testét. Mikor már el lazította magát el kezdtem lassan mozogni benne.
-Ahhm Hyung ahmm..- nyögött kicsivel magasabb hangon.
-Meg vagy szerelmem.- majd onantol probáltam azt a pontott ingerelni egy gyorsabb és mélyebb mozgással.
-Ahh olyan ahh szűk vagy Sung!- nyögtem mikor kicsit a falai kőrém szorúltak.
Majd egyik lábát nyakamba raktam és kiméletlenűl mozogtam benne. Jisung csak nyőgött megállás nélkül, kezeit a hátamba véste és néha fel síkantott vagy már hangse jőtt ki a szájából.
-Ahh Hyung énh ahh mmh asszem..!- probált összerakni egy mondatott de annélkül is értettem mit szeretne mondani.
Pár másodperc múlva háta ívben hajúlt és nedvét a hasára lövelte.
Nekem még nem sikerült el mennem szóval még folytattam a mozgást de nemsokkára én is elmentem Jisungba.

Majd kíhúzodtam belőle és mellé feküdtem.
-Hyuung!- fordult felém Jisung.
-Igen?
-Kiszeretnék valamit probálni.- mondta és egy kicsit el vörösödött.
-Rendben benne vagyok.- mondtam majd arcára símítottam.
Majd fel tápászkodott és beleüllt az elömbe én meg derekára fogtam.
Mikor azt hittem bele üll a farkamba helyette meg fordult és háttal nekem tette azt.
-Ahh Hyuung!- nyögte majd kezeit a combomba marta.
Lassan el kezdett pattogni rajtam majd egyre gyorsabban.
Kezzeim a derekára tettem és gyorsabban kezdtem el magamon fel-le emelketni.
-Ahh Hyuung otth..mmh.- nyögte a végét el harapva.
Kezzeimet fel csuszttam a melleire majd bele markolva nyomta le magamra egyre durvábban és gyorsabban néha a csipőm is fel emelltem.

-Ahh Hyuung énh asszem aahm!- nyögte majd megint el ment Jisung.
Nem sokkal később én is követtem majd el élvezztem megint egyenesen belé.
Le szedtem magamról és le takaritgattam de arra már rég alaudt.
Kezeim derekaköre csavartam majd én is el aludtam.

THE END

Stray Kids oneshotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant