~Binchan~ 18+

161 4 0
                                    

Changbin és Chan együtt debütáltak egy duoban még egy éve és már egész jol össze tudtak hangolodni úgy, hogy már egy párt alkotnak. Együtt élnek a dormban de külön szobájuk van de együtt alszanak.

Zenéjük mindig gyorsan felkapottak lettek amiket írtak.

Éppen egy kisebb nyaralás félére mentek, hogy kipihenjék magukat.
Nehéz volt olyan helyet keresniük ahol nem lesznek rajongok de nagy nehezen de sikerült neki.

-Boldog vagy, hogy végre lehetünk ketesbe egy kicsit?- kérdezte Changbin a másiktol amikor oda értek.
-Igen! Végre 5 nap pihenés.
-Lenne kedved el menni sétálni a tenger partra?- kérdezte a fiatalabb.
-Aham de lehet át kéne öltözni. Nem akkarok fekete ruhába menni még meg sűlök.
-Rendben!

Miútán át öltözztek el indultak körülnézni.
-Channie csináljunk képeket! Nagyon szép most a naplemente!- lelkesedett be Changbin.
-Oké Binnie!

Csináltak pár cuki közös képet néhányat ahol egy puszit is ejtetek.
Majd ki rakták a képeket Instagamra de csak azokat amikor nem ért össze az ajuk.
-Lassan induljunk vissza szerintem, esteledik.
-Oké.- mondta a fiatalabb majd ujjaikat össze fonva indultak visza a szálodába.

Lassan este 8 lehetett amikor elindulhattak fürdeni.
-Ha nem haragszol Binnie most én megyek elsőnek.- majd felkapva a fürdéshez való cuccait indult meg Chan a fürdőbe.

Mikor végzett és ment volna vissza párjához nem látta sehol ezért leült az ágyra majd el kezdett telefonozni.
Majd lépteket hallot meg de nem emelte fel a fejét az idősebb.
-Channie~ arra gondoltam, hogy hamár itt vagyunk akkor használjuk ki, hogy egyedül vagyunk és tudunk szorakozni.- mondta Changbin.

Chan fel emelte arcát a telefonbol majd rá nézett a másikra aki egy rövid szoknyában volt és egy cuki haspolóban.
-Binnie akkor gyere ide ha ennyira játszani akkarsz.
Changbin oda állt a másik elé és beleült az őlébe. Az idősebb Bin popoját egyfolytában markolgatta és gyengéden néha meg paskolta.

-Channieh~ mhh dugj meg!
-Akkor kérd széppen édesem!- parancsoltrá Chan rá a másikra.
-Kérlek daddy dugj meg nem bírom már~

Chan a másikat maga alá teperte majd szoknyáját le szedte róla és alsoját is. Majd 3 ujját azzonal fel nyomta amire a másik csak nyögött egyett. Changbin mancsait a másik nyakába tette és ujjait a bőrébe eresztette.

-Ahhm hyungh mmh- nyögött kéjesen a másik. Chan addig üres kezével probálta le venni a másikrol a polott, hogy mellét és kezelésbe vegye.

Pár perc múlva Changbin mellbimboi vörösen égtek és Chan hátát szétt karmolta.
-Mhh el megyekh!- mondta Bin és élvezett ketöjük közé lötte.
-Binnie ennyire élvezed az ujjaimat? Mi lesz amikor majd a farkamat használom az ujjaim helyett? Hmm?

Chan kíhúzta ujjait a másikbol majd levette magárol a zavaró ruhákat, húzott párat farkán és betolta magát a másikba és azzonal mozogni kezdett benne.
-Ahhm baby olyan jó szűk és meleg vagy belülröl!

Chan a másik lábát a nyakába tette és úgy kezdte a másikat kiméletlenül ostromolni.
-Ahhhm hyungh mégh otth mégh mmmhh!- nyögte a fiatalabb mikor is a másik el találta azt a bizonyos pontott.
-Élvezed, hogy szét baszlak? Élvezed, hogy alig tudsz beszélni amikor a farkam kiméletlenül jár benned?- erre csak a másik csak bologatni tudott.
-Van szép szád baby használd azt!- parancsolt rá.
-Igenh nagyonh ahh!

Chan probált még gyorsabban és mélyebre merülni a kicsiny testben ahogyan csak tudott. Mikor meg unta ezt a pozt kihúzodott a másikbol majd négykézlábra álitotta és csapodott bele a másikba nagy erővel. Changbin kezei azzonal feladták a szolgálatott és erötlenül esett az ágyra. Chan csípőjét markolva tartotta a másikat.
-Hyung mégh kérlekh durvábban!- síkoltotta a másik amit a másik amennyire tudott teljesitette neki.
-Én el megyekh ahhm!- harapot a szájába a fiatalabb és másodszorára is el élvezett.

-Ahh baby mhh- Channak se kellet több ő is elment a másikban.

Ezek útán még sok kört mentek amig csak bírták. Majd Chan elvitte a párját fürdeni és mentek aludni.

~Vége~

Stray Kids oneshotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant