hej! väldigt kort kapitel då det är liksom vad som händer efter allt!
Ha det bäst! ;)🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Det är två månader sen jag blev skjuten.
Det är två månader sen jag sköt Sony.
Det är två och en halv månad sen Zak försvann ifrån mig.
Det är två månader sen Zak gick in i mig, för andra gången.
Det är exakt två månader sen, mitt liv blev bra igen.Jerr, även känd som min pappa ger mig en kall blick.
"Är du säker på detta?"Jag nickar och tar tag i Zaks hand.
"Jag har tränat tillräckligt länge, jag har vart nära på att förlora min värld, jag tänker inte låta det hända igen pappa."Jerr nickar. "Så får det bli då."
Zak tittar på mig med en viss besvikelse i blicken, som att han inte ville ha mig här.
* * *
Zaks hus är lika vackert som alltid, dock stör jag mig fortfarande på den gigantiska spegeln man ser direkt när man kliver in. Typiskt Ego-Zak.
jag drar mig till den mjuka soffan och sätter mig med ett duns i den och Zak kommer efter mig.
"Vi behöver prata." får jag fram tyst.
Han tittar på mig med stora ögon och kysser min hand. "Tell me, Princess."
"J-" jag får inte fram några ord, hur ska jag kunna förklara dethär? "Jag är gravid."
Zak tittar förvånat på mig, sen får han fram ett stort leende. "Men gumman, varför har du inte sagt något tidigare? Vi fixar dethär, tillsammans."
jag sväljer hårt och tar ett djupt andetag.
"det är inte ditt."
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Med tanke på detta cliffhanger slutet så tror jag ni förstår att det kommer en tvåa av Till Mars Och Tillbaka!
Dock, kommer jag skriva en annan bok innan jag börjar med tvåan, för att bryta av lite, började bli lite trött på att skriva TMOT, men hoppas verkligen ni tyckt om boken/novellen!Mer om min nästa bok kommer i senare inlägg idag, NI ska få välja vilken av dem TVÅ jag tänkt skriva!
Ha det fucking jävla bäst!