En büyük korkunuz nedir?
Karanlık?
Ölüm?
Kesici aletler?Boğulmak
Sanırım şuan 4. Sıradaki benim en büyük korkum olabilir
Allah aşkına kim bayılmış bir insanı suyun içine atar ki?
Tamam yalancıktan bayılmış olabilirim ama yalancıktan da olsa bayılan bir insan suyun içine atılmaz!
Hele bir çıkayım o kıvırcık saçlarını tek tek yolacaktım!Suyun yüzeyine zarzor çıkıp "Salak mısın sen ya? Baygın insan suya atılır mı? Bu ölü balığı yaşasın diye suya bırakmak gibi olur!"sanırım beynime oksijen yerine su gittiği için beynim farklı şeyler düşünüyordu.
Herkes bana endişeyle bakarken "Ne bakıyorsunuz beğg! Çıkarsanıza beni!"diye cırladım.
Şurda biricik kızları suya düşmüş. Ay pardon atılmış. Bunlar orda bakıyor! Ohhhh vallahi!
Buarada biricik kızları mı dedim? Kesinlikle beynime oksijen gitmiyor!"Gel lan gel!"diyerek elini uzatan keltoş ikiz şeysine baktım.
Elini tuttuğum gibi kendine çektiğimde suyu boylamıştı.
"Hoop güm!"dedim vardı olayı mükemmel bir şekilde özetledim.Zorla suyun yüzeyine çıkarken "Lan ben senin!"diyerek üstüme doğru yürümeye başladı.
Pardon yüzmeye.Hızlı hızlı ilerlemeye çalıştığımda omzundan tutulup suyun içine gömüldüm. Ağzından baloncuklar çıkarken suyun yüzeyine çıkıp nefes aldım. Ben aynı onun gib kafasından tutup suya gömdüğümde "Lan ikiz misin düşman mısın belli değil yeminle! Hele bismillah eve yeni geldim bu ne güzel karşılama yemin ediyorum!"dedim sistemle.
Kafasını bırakıp yüzmeye başladım. Havuzdan çıktığımda vücudumu hafif bir titreme sardı.
Üşümüştüm.
"Ma-şallah çok güzel bir karşılamaydı!"dedim ve yalandan alkışladım. "Zaten içsesin planına uyanda kabahat!"diye söylendim.
Heey! O senin planındı! Beni buna karıştırma!"Kızım iyi misin?!"diyerek yanıma havluyla gelen Ahu hanıma elimle Ahlas'ı gösterip "Oğlunuz iyi değil Ahu hanım! İkizini havuza atmak ne demek Allah aşkına ya!?" dedim şikayet edercesine.
Zaten şikayet ediyon salak!Ha buarada! Hemen kabullenmişsin ikizini?(:
Ne alakası var içses? Ben bu marul kafayla kardeş mardeş olmam!
Kardeş değil ikizsin zaten!
İkiz de kardeş olmuyor mu oğlum!?
...
Beynine oksijen mi gitmiyor diycem beynin yok ygiiyfyfuİçsesle atışmamızın ardından Ahu Hanım'ın elindeki havluyu alıp vücudumu sardım.
Ahu hanım beni içeri götürürken Ahlas'a dil çıkardım.
Ben bununla aynı evde kalsam döverdim bunu.
Eee zaten aynı evde yaşıyacaksınız?
Seni döverim içses!
Bazen bana dokunmadığını unutuyorsun:)"Kızım onun adına çok özür dilerim." dedi sesine üzüntüsü yansırken onu üzmemek"Özür dilemenize gerek yok sizin bir suçunuz yok."dedim.
Suç, o beyni karpuz üreten marul kafaya aitti!"İstersen seni odana çıkarayım? Biraz dinlenmiş olursun?"diye sordu ilgiyle. Benim bu kadının çocuğu olmama ihtimalin yüzde kaç?
Yahu ben bu kadar kibar ve minnoş bir insan değilim!?
Ama annem olacak kadına bak. Bildiğin yavru kedi!
Ben neyim salyangoz mu?"Aden?"dedi benden cevap alamayınca. Özür dilerim bu günlerde mental sağlığım pek iyi değil. İçimden konuştuğumu dışımdan dışımdan konuştuğumu içinden söylüyorum.
"Olur gidelim."dedim. Dinlenmek iyi olabilirdi.
Aklıma gelen şeyle şansıma sövdüm."Acaba mesaj atabileceğim bir telefon var mı? Birine ulaşmam gerekiyor da!"dedim aceleyle.
Eğer acilen o ikisine ulaşmazsam çilekli helva yiyecektik!
Çilekli helva mı?
Heeee çilekli helva!
Elisa yapacak yer misin?
Benim helvam üstelik! Seversin sen!:)
Yok canım kalsın! Benim çileğe alerjim var!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Aden
Teen FictionBir intikam uğruna küçük bir kızın hayatının mahvoluşunun hikayesi... Aden... Daha doğmamışken hayatı elinden çalınan küçük kız... Ölü gösterilip bırakıldığı yurtta 7 yılını geçirip sonradan evlatlık alınır... Evlatlık alan aile çok katı ve kötü ins...