~12. Bölüm~Bizimle Kal!

514 44 19
                                    

Hadi bölüme..

Multimedya Aden'in küçüklüğü

Küçük bir kız çocuğu düşünün...
Sevgiye muhtaç olan...
Küçük bir kız çocuğu düşünün...
Evinde tutsak olan...
Küçük bir kız çocuğu düşünün...
Yarasını kendi saran...
Küçük bir kız çocuğu düşünün...
Aslında ölü olan...

~AGÜ~

Hani bazı anlar vardır...
Bu gerçek mi diye kendini sorgularsın...
Ben gerçek miyim diye kendine sorarsın...
Kendini çimdikler bazen tokat atarsın...
Onun gerçek olduğunu anlamak için...
Şuan tam olarak o anlardan birindeyim.
Bu gerçek miydi?
Ben gerçek miydim?
Beynim algılamayı bırakmış gibiydi...

Beynimin içinde birçok ses yankılanıyordu.
"SİZ KİMSİNİZ BENİM EVİME DESTURSUZCA GİREBİLİYORSUNUZ!?" soruyu soran Anıl bey olacak kişiydi.

"BEN BURAYA KIZIM ADEN' İ ALMAYA GELDİM!"kızım Aden'i mi?
Neler oluyor burda?

Can beyin dediğinin ardından içeriye polisler girdi "Bizimle hastaneye gelmeniz gerekiyor!"
"NE DEMEK HASTANEYE GELMENİZ GEREKİYOR?!"polis memuru Anıl beyi sakinleştirmek için uğraşıyordu"Efendim zorluk çıkarmayın kan testi yapılacak!"

Arabalara binmiş hastaneye yol almıştık.
Ben ise hiç sesimi çıkartmıyordum çünkü kız istemesinden yırtmıştım.

Şuan arabayla hastaneye gidiyorduk.
Arabada derin bir sessizlik hakimdi nefes alışverişlerimiz bile duyuluyordu.
Sessizliği bozan Begüm hanım oldu"onların kızı olsan bile seni onlara vereceğimizi sanıyorsan çok yanılıyorsun!"
Sesi sanki bunu yapmazsan seni öldürürüm der gibiydi.

Hastanenin önüne gelince arabadan indik ve yürümeye başladık.
Şu an o kadar şaşkınım ki ama gerçek şaşkınlığım Can Bey'in evimize bastın ya da beni almaya çalışması mıydı yoksa Anıl Bey'in kazanımı ölsem de vermem demesini yoksa şu an önünde durduğumuz hastanenin ismi mi?

Cennet bahçesi hastanesi...
Bu hastaneye defalarca gelmiştim ancak o zaman Can Bey'in babam olabileceğini hiç düşünmemiştim ne de bu hastanenin onların olacağını.

Aden cennet bahçesi demekti bunların hepsi rastlantı olamazdı değil mi?

Umarım onların çocuğuyumdur ve beni bu iki taş kafandan kurtarırlar.
Evet taş kafalılar!

Hastaneye girer girmez yine bir bağırış vardı iki taraf birbirine girmişti diğer adam silah çekindi şaşkınlık ve endişe dolu nidanlar koptu.

Ve silah sesi duyuldu beni hiçbir zaman umursamamış olan Begüm hanım ve Anıl bey ilk defa bana korku dolu bakıyorlardı Ahu hanım ve Can bey ve yanlarında duran kaba polise baktım hepsi aynı endişeyle bana bakıyorlardı geriye doğru düşerken tek duydum ismimi hep birazdan bağırmalarıydı...

~İlahi Bakış açısı ~

Can bey 'Aden Yıldız'ın kendi kızı olduğunu öğrenince hemen araştırmalar başlamıştı.
Ve ortakları olan Begüm hanım ve Anıl Bey'in kızı olduğunu öğrenmişti.
Ama o zaman kendini neden davetli 'Nisa' diye tanıtmıştı?
Basitti Begüm hanım ve Anıl bey ona sonradan koydukları isimle sesleniyorlardı.

~AdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin