~1.Bölüm~ Aden'i Yutan Ahlas

1.8K 98 379
                                    

(Multimedya da evleri var)

Korkmaz ailesi için önemli günlerden biriydi bugün ikizlerin kontrolü vardı ,aileye yeni katılacak bu iki minik bebek sabırsızlıkla bekleniyordu, evin en küçüğü olan Alaz paytak paytak yürüyerek annesinin yanına geldi ve ellerini tuttu ve
"Annicim kaydeşleyim ne zaman gelcek?"diye sordu.

Ahu Hanım'ın üstünde kahverengi gömlek tarzında bir elbise vardı.

Ahu hanım gülümseyerek baktı oğluna ;

"Oğlum biliyorum abi olmak için sabırsızlanıyorsun ama az kaldı hem kardeşlerin yaramazlık yaparsa erken gelebilirler."

Minik Alaz kaşlarını çatarak söylendi

"Hayıy eyken geliyse canın acıy hem niye yayamazlık yapıyoylay ben onlaya kızayım."
Ahu hanım gülümseyerek oğluna kardeşlerinin yaramaz olmadığını küçük olduklarını söyleyecekti ki

"Yada kızamam ya onlay benim kaydeşim ben onlayı seviyom biy eykek ve biy kız ne güzel dimi anne iki kaydeşim olucak ."

Ahu hanım oğlunun bu haline gülümsedi o sırada içeri 6 yaşındaki oğlu Ahmet girdi

"Anne hadi babam bizi bekliyor biliyorsun bugün kontrol var bu sefer biz de geleceğiz!"

Ahu hanım sanki ilk hamileliğiymiş gibi heyecanlıydı. İçindeki heyecanı susturamıyor,kalbinin hızlı atmasına engel olamıyordu.
Evet erkek evladı olmuştu ama onun için kız evladın yeri bambaşkaydı. Bir kızı olacağını öğrendiğinde yüreğinde adeta bir çiçek filizlenmişti. Kendisi de anlam veremiyordu bu heyecana. Bir yandan da ayrımcılık olur mu diye düşünüyordu.
İki çocuğunu da apayrı seviyordu ama sanki kızı bambaşkaydı.
O kadar heyecanlıydı ki 'Bir an önce doğsa da sevsem' diye düşünmeden edemiyordu.
Elini kalbine koyup heyecanını bastırmaya çalıştı ancak pek başarılı olduğu söylenemezdi.

Ahu hanım yerinden kalkarak Alaz' ın elinden tuttu ve kapıya yöneldiler arabaya bindikleri de herkes ikizlerle alakalı konuşuyordu aileye gelen bu bebeklerde dikkat çeken şey ikiz olmaları değil bir kız bebek olmasıydı erkek bebekleri de çok seviyorlardı ama kızları onlar için hep bambaşka oluyordu.
Hastaneye vardıklarında sıranın kendilerine geldiğini fark ettiler ve içeriye girdiler. İçeriye girdiklerinde Asm onları gülümseyerek karşıladı.Ahu hanım sedyeye uzandı ve karnını açtı.Can bey, 10 yaşındaki oğlu Acar,6 yaşındaki oğlu Ahmet ve 2 yaşındaki oğlu Alaz heyecanla ekrana bakıyordu ama bir terslik vardı. Aslı hanım kaşlarını çatarak ekrana bakıyordu.

"Size şunu söylemek istiyorum ki oğlunuz gayet sağlıklı."

Herkes gülümseyerek birbirine baktı Can bey ;

"Peki kızımız?"

"Üzülerek söylüyorum ki kızınız oğlunuza göre daha az gelişmiş ve yanında küçük kalmış ikiz hamileliklerinde nadir rastlanan bir durum olsada gerçekleşebilecek bir durum..."
Can bey araya girerek

"Kızımıza bir şey mi olmuş?"

"Üzülerek söylüyorum ki oğlunuz kızınızı yemiş."

"N-nasıl?"
"Kızınız daha az gelişmiş ve bu oğlunuzun onu yutmasına neden olmuş.."doktorun açıklamasının ardından.

Can bey sinirle " Biraz açıklar mısınız doktor hanım bu mümkün olamaz!?"
Aslı hanım ellerini birbirine kenetleyerek"Bakın bu durum oldukça nadir bir durum bilmiyorsunuz ki Ahu Hanım'ın hamileliğinde bazı anormali durumlar oldu mesela bizde beklemiyorduk tek yumurta ikizinin farklı cinsiyette olmasını an durum bu zaten anormaliydi bu durum bir kez daha olmuş. Bir haber makalesinde okumuştum. Daily Mail'in haberine göre; Bu durumla çok nadir de olsa karşılaşılabiliyor. Kardeşinin midesinde gelişen ceninin ise tek eksiği ağzının ve burnunun olmayışı...
Malezya'da görenleri şaşkına çevirecek bir olay yaşandı. 15 yaşındaki Zul Mohd Shahril Saidin'in doğduğundan beri ikizini midesinde taşıdığı belirtildi.
Daily Mail'in haberine göre; Bu durumla çok nadir de olsa karşılaşılabiliyor. Kardeşinin midesinde gelişen ceninin ise tek eksiği ağzının ve burnunun olmayışı..." ardından devam etti
" Yani ya ölmüş ya da dediğim gibi ikizi tarafından yutulmuştur?"
Doktorun açıklamasının ardından Ahu hanım başını tuttu.

Herkesin hep bir ağızdan Ahu Hanım'ın ismini bağırması ve Ahu Hanım'ın bayılması bir oldu...

🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊

Aaaaa çok şaşırdım şaka şaka şaşırmadım gfgjrrshsjrrg
Ah be Ahlas niye yedin kızı
Bölümümüz güzel miydi?
Yorumlara yazmayı unutmayın ayrıca bana sadece kitap için yazmayın kitap önerin sohbet edelim

Eveetttttt bölümün sonu oy vermeyi ve yorum yapmayı Unutmayınnn!!

Görüşürüz baysssss👋👋👋

~AdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin