~ Şimdiki Zaman~<Ahlas 'dan
Herkes uyanırken annesinin yanağını öpmesiyle uyanır peki ben niye Ahmet abimin kafamdan bir kova su boşaltması ile uyanıyorum?"Abiii napıyon yaaa bu neeee ????"
"Eee ne demişler yıkanmayan yüzü şeytan yalar şeytan yalamasın diye su döktüm ya."
Sinsice gülümseyerek
"E Abi sen yalıyormuşsun yalamazsın olur biter."
Ne dediğimi anlamış olmalı ki suratı düştü ve
"Dur ben seni bir gün yalayacağım!"
deyip üstüme eğilince
"Aman abim aman kalsın bak yüzümü yıkadın zaten yalamana ne gerek var."
Saatte baktığımda 1'e geldiğini fark ettim oha ben okadar uyumuşmuyum?
Eee gecelere kadar televizyon izleyince böyle oluyor😏
Ha buarada tanıştırayım bu benim içsesim.
İç ses olmak çok zoor. 😓
Oğlum neresi zor anca vır vır vır konuşuyon
Bir içsesin de duyguları vardır gidiyorum 💔
Gitt!!
Gidiyim mi 👉👈
La gitsene oğlum.
Öf iyi ya gidiyorum.. 😒İçsesimle kavgam bitince kalkarak banyoya ilerledim. Kısa bir duşun ardından üstüme lacivert bir tişört altına da siyah kot pantolon giydim .
Odadan çıkarak merdivenlere yöneldim aşağıdan sesler geliyordu
"Ne demek Aden yaşıyor?"
Duyduğum şeyle olduğum yerde durdum ve dinlemeye başladım" Ama Ahlas' ın onu yuttuğunu söylemişlerdi?"
Ne! ben kimi yutmuşum benim niye haberim yok!?"Ahlas' ın haberi yok biliyorsun!?"
Ben neyden haberim yok neler oluyor?!Daha fazla dayanamayıp çıkıp
"Neler oluyor burda?!"
Sorumla bana doğru döndüler annem tedirginlik içerisinde bana bakıyordu sanki öğrenmemem gereken bir şeyi öğrenmiştim"Oğlum bak gel şöyle oturup konusabili..."
"Hayır şimdi tam burda konuşacağız!"
Ardından anneme baktım" Aden kim anne ve ben kimi yutmuşum neler oluyor burda!?"
Bunu sorumla annem derin bir nefes aldı
"Aden... O senin ikizin.."
Ne ne demek ikizin benim ikizim yok ki"Bu ne demek anne benim ikizim yok?!".
"Oğlum bak biliyorum şaşkınsın ben de şaşkınım bak Aden dediğimiz kız senin ikizin annen ikinize hamileyken Aden sana göre küçük kalmış ve onu yutmuşsun!"
"Anne ben nasıl onu yutabilirim henüz bebektim o da bebekti bu hiç mantıklı değil!?" elini koluma koydu ve " Şimdi sana herşeyi en baştan anlatacağım." kendisine dikkatle bakarken annem derin bir nefes alıp konuşmaya başladı."Ben hamile olduğumu öğrendiğimde sizin ikiz olacağınızdan habersizdim. Sonrasında gerçekten milyonda bir gerçekleşen bir şey oldu." Dedi ve başını kaldırıp bana baktı"Siz tek yumurta ikizi olmanıza rağmen farklı cinsiyetlerdeydiniz ve bu durum doktorları da çok şaşırttı. Anormali olan bu durumun ardından beklenmeyen bir şey daha oldu..." Ben şaşkınlıkla onu dinlerken o devam etti "İkinizde aynı plasentanın içerisinde olduğunuz için yanyanaydınız ve Aden malesef sana göre oldukça küçüktü ve sen onu ağız yoluyla yutmuşsun..."
Bunları söylerken gözleri dolmuştu. Peki ama ben onu yuttuysam nasıl hayatta olabiliyordu?
"Ama baba siz Aden'in yaşadığını söylediniz az önce?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Aden
Teen FictionBir intikam uğruna küçük bir kızın hayatının mahvoluşunun hikayesi... Aden... Daha doğmamışken hayatı elinden çalınan küçük kız... Ölü gösterilip bırakıldığı yurtta 7 yılını geçirip sonradan evlatlık alınır... Evlatlık alan aile çok katı ve kötü ins...