İyi okumalar civcivlerim( ꈍᴗꈍ)
Ölüm...
Tüyleri ürperten ve kanı donduran hayatın bir parçasıdır.
Elbet bir gün hepimiz ölecektik.
Şuan hayatımı beni sokağa bırakarak mahveden kadının öldüğünü öğreniyordum.
Ne garip değil mi?Beni sokağa bırakıp evine döndüğünde çoktan soğuktan öldüğümü düşünüyor olmalıydı.
Ama ben yaşıyorum ve ölü olan oydu.Her ne kadar hayatımı mahvetmiş olsana kalbim hızlı hızlı çarpıyordu.
Bu hissin adı neydi?"Ölmüş mü?"ilk tepki titrek sesiyle Ahu hanımdan gelmişti.
Tek elini ağzına kapatmış duyduğu bu haberi sindirmeye çalışıyordu.Herkes şaşkındı ve yüzlerinde dehşete kapanmış bir ifade vardı.
Ayakta duran ve şaşkın gözlerini kanar etmiş olan Azap avukata baktım.Diğerleri gibi dehşete kapılmış bir ifade yoktu yüzünde.
Sanki kendi içinde bir şeyleri tartıp ölçüyor ve anlamlandırmaya çalışıyordu.Can bey boğazını temizleyerek "Yemeğinize dönün."dedi.
Herkes ürkmüş bir vaziyette önündeki yemeğiyle ilgilenmeye çalışsa da hepimizin aklının bir kısmı hemşiredeydi.Önündeki yumurtaya işkence etmeye başlarken çıldırmak üzereydim.
Ne taraftan denersem deneyeyim yumurta bölünmüyordu!
Neden bölünmüyordu bu yumurta?Birden elimdeki çatal alındı ve önümdeki el tarafından yumurta küçük parçalara ayrıldı.
Elin sahiline baktığımda Ahu Hanım'ın polis diye tanıttı abi şahsı olduğunu gördüm.
Küçüklükten polislere ayrı bir hayranlığım vardı.Öyle ki bazen olma fikri aklımdan geçiyordu.
Kendisini uzun uzun izlediğimi fark eden polis beyimiz "Ne oldu civciv?" diye sordu. hızlı önüme dönüp boğazımı temizlerken fark ettiğim şeyle "Civciv mi?" dedim şaşkınca.
Benimle beraber aynı tepkiyi doktor abimde vermişti "Civciv mi?"O az önce bana cicimi demiştin yoksa bana mı öyle gelmişti?
"Sen az önce benim civcivime civciv mi dedin?!" dedi doktor abim.
Civcivim kısmında vurgu yapması kıkırdamama neden oldu.
Belliki kendi koyduğu lakabı çalması sinirini bozmuştu.Bu tepkileri beklemeyen polis abim şaşkınca "Evet civciv dedim bir sorun mu var?"
Doktor abim gözlerinden adeta ateş atıyordu ve bu hali gozime fazlasıyla tatlı gelmişti.Doktor abimin yanaklarını kavrayıp sıktım ve küçük bir çocukla konuşurmuş edasıyla "Birileri kıskanmış mı bakayım?"dedim.
Hep o mu benim yanağımı sıkacaktı?Ellerimi yanaklarından çekip "O benim civcivim! Git kendine başka bir civciv bul!"dedi sertçe.
İsminin Alaz olduğunu düşündüğüm kişi Ahu hanıma dönüp "Bu ikisini aynı hastane odasında bırakmamïz hiç iyi olmadı!"diye fısıldadı.
Bana mı öyle geliyordu yoksa masadaki çoğu kişi doktor abimle yakın olmamı kıskanıyor muydu?
Doktor abimin gözü etraftayken Ahlas'ı işaret edip "O senin civcivin olsun!"dedi.
Büyük bir kahkaha patlatırken Ahlas yüzünü buluşturmuş doktor anime bakıyordu.
Polis abim Ahlas'ı süzüp"Bu mu civciv?"dedi şaşkınca.
Adam haklıydı valla.
Ahlasta civciv tipi yoktu.
Olsa olsa fok balığı olurdu.Tam ağzımı açmıştım ki ayakta duran Azap beyimiz sandalyedeki ceketini alıp"Ben gidiyorum. Dünkü davada Oya hemşirenin avukatı olduğumdan beni de olay yerine çağırıyorkar."dedi ve kapıdan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Aden
Teen FictionBir intikam uğruna küçük bir kızın hayatının mahvoluşunun hikayesi... Aden... Daha doğmamışken hayatı elinden çalınan küçük kız... Ölü gösterilip bırakıldığı yurtta 7 yılını geçirip sonradan evlatlık alınır... Evlatlık alan aile çok katı ve kötü ins...