Hierarchia organizacji przestępczej Vice Versa:
Szef:
??? — najważniejsza i najwyższa figura w mafii, której tożsamość pozostaje zagadką, nad której poznaniem głowią się liczni.
Kapitanowie:
Julio Saul — zajmuje tereny portowe. Do zadań jego jednostek należy pranie brudnych pieniędzy, transport, działalność piracka oraz prostytucja.
Russell Chambers — zajmuje mieszkalną część miasta. Do zadań jego oddziałów należy paktowanie ze skorumpowanymi władzami, handlem ludźmi, fałszerstwo i oferują usługi kryminalne.
Mick Noble — zajmuje gospodarcze tereny. Do zadań jego jednostek należy handel bronią i nielegalnymi substancjami, wymuszenia, kontrola przedsiębiorstw prywatnych czy państwowych oraz terroryzm.
Mabel Noble — kapitan i prawa ręka Micka w jednym. To ona koordynuje działalność wszystkich członków mafii.
Oddziały Specjalne oraz ich pochodzenie:
(1) port
Titus — dowódca Pierwszego Oddziału Specjalnego, jednocześnie prawa ręka i doradca Julio Saula.
... 14 innych.(2) mieszkania
Astrid von Mustenro — dowódca Drugiego Oddziału Specjalnego, jednocześnie prawa ręka i doradca Russella Chambersa.
... 38 innych.(3) ... 12 członków.
(4) ... 4 członków.
(5) mieszkania
Amelia Sergode — razem z bratem trafili do mafii za młodu, gdzie kapitan dostrzegł w nich potencjał i przydzielił do Oddziału Specjalnego.
Anvin Sergode — brat bliźniak Amelii. Razem tworzą istny postrach Piątego Oddziału, będąc nie do powstrzymania przez zwykłych ludzi.
... 10 innych.(6) ... 5 członków.
(7) port
Valentia Lucid — specjalista do egzekwowania kar za naruszenie zasad organizacji. Nazywana również człowiekiem od brudnej roboty.
(8) ... 8 członków.
(9) gospodarka
Victoria Hartwell — wątpliwa psychicznie kobieta od zadań, których mało kto chce się podejmować.
Carmen Hartwell — uzdolniona hakerka, przed którą żadna baza danych nie potrafi zachować swoich danych.
... 16 innych.(10) ... 4 członków.
(11) ... 4 członków.
(12) mieszkania
Tanya Dankworth — dowódca Dwunastego Oddziału Specjalnego, który zarazem jest pierwszą grupą szturmową, posiadającą władzę nad pozostałymi, decydując o przeprowadzeniu bezpośrednich ataków.
Maria Colins — żołnierz pod rozkazy.
... 28 członków.
Pozostali członkowie Portowej części Vice Versa:
Chasity Perla — uzdolniona lekarka, potrafiąca wyleczyć każdą chorobę czy ranę.
Raven — chłopiec adoptowany przez Starego Pirata i wrzucony na głęboką wodę w świat mafii.
Taff Saul — nieletni właściciel i gracz w kasynie, w którym prane są brudne pieniądze. Syn kapitana.
Pozostali członkowie Mieszkalnej części Vice Versa:
Pozostali członkowie Gospodarczej części Vice Versa:
Asher Newell — konsultant i doradca, udzielający optymalnych rad kapitanom, rozstrzygający wewnętrzne konflikty.
Rideo Rojo — członek, którego umiejętności używane są jako zło konieczne.
Maya Alexa Watermelon — żołnierz pod rozkazy.
Finn Quinzell — diler narkotykowy.
Niezależne organizacje:
Kadra pracownicza Baru Oasis:
Mathieu Bos — właściciel.
Charlotte Sims — barmanka, stojąca na straży przeciw konfliktom.Kadra pracownicza Kawiarni Doppio:
Todd Ferrell — właściciel.
Vhalla Yarl — mistrzyni parzenia kawy.
Ivilia Vertoryi — praktykantka.
Członkowie zamkniętej grupy partyzanckiej Mroczna Horda:
Nash Harley — założyciel i główny dowódca, osoba dyspozycyjna, podejmuje kluczowe decyzje i zarządza działaniem grupy.
Prudence Talon — główna koordynatorka i strateg, obmyślająca plany działania.
Lilian Rose — informatorka, osoba zbierająca dane i uzupełniająca plan razem ze strategiem.
Minyardin Nanahara — członek do zadań w terenie.
Ivilia Vertoryi — członek do zadań w terenie, mogący pochwalić się sporym doświadczeniem oraz praktyką.
Harley Senturi — infiltrator, osoba potrafiąca włamać się do każdej zamkniętej przestrzeni z ogromną siatką kontaktów.
Członkowie struktury policyjnej oraz urząd miasta:
William Goodwin — burmistrz miasta Deveport.
Booker Ritter — komendant główny.
Markov Hofferman — starszy detektyw oraz negocjator.
Colin Privon — młody detektyw.
Samira Alex Hole-Nig — stażystka, rozpoczynająca swoją przygodę jako funkcjonariusz policji.
---
Witam wszystkich bardzo serdecznie w dość... nietypowym rozdziale. Właściwie to nawet nie nazwałabym tego pełnoprawnym rozdziałem, bo jak widzieliście jest to raczej spis postaci. Trochę ich się namnożyło, że stwierdziłam, że coś takiego może okazać się przydatne, do uporządkowania sobie w głowie kto jest kim. Najgorsze chyba jest to, że to nie są wszystkie postacie. Jeśli dobrze liczę to pojawią się jeszcze cztery (plus kilka pobocznych, mniej ważnych), z czego dwie w nadchodzącym rozdziale (ta wiadomość niedługo będzie nieaktualna i pewnie ją usunę, ale to nie jest istotne).
W każdym razie. Pewnie zauważyliście pewne nieścisłości, jakimi jest przynależność niektórych postaci do poszczególnych grup. Po konsultacji z polonizacją, stwierdziłam, że zostawię to w ten sposób, bo te wszystkie roszady to trochę plot twisty są i nie chciałabym komuś w ten sposób zaspoilerować. Ten rozdział zostanie z nami już do końca, zawsze będzie można do niego wrócić i zerknąć, aby się upewnić. Będzie tylko aktualizowany o ile pojawią się nowe postacie.
Koniecznie dajcie znać co sądzicie o takim rozwiązaniu. Pomogło coś?
Chciałabym również życzyć wszystkim Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, zdrówka i radości w nadchodzącym roku. Planowałam wrzucić rozdział jako prezencik, ale trochę się zagubiłam w czasie i niestety nie napisałam na czas. W każdym razie wrzucam ten spis.
Jeszcze raz Wesołych Świąt!
CZYTASZ
Vice Versa
FantasyW mieście Deveport prawo i sprawiedliwość stały się jedynie pustymi słowami. To świat, gdzie lojalność jest cenna jak klejnoty, a intrygi układane są na kształt pajęczyny. Korupcja w rządzie nie jest tajemnicą, lecz otwartym sekretem, o którym nikt...