Arabaya bindiğimizde geri kalanları da anlatmıştım. Altayın yüz ifadesi çok soğuktu. Tek dediği şey umarım üzülmezsin olmuştu ve devriyede bitmişti. Çok halsiz ve yorgundum ama toparlanmam lazımdı. Karakola girdiğim de Karşıma ilk çıkan tabiki de Altay olmuştu.
Altay:-"Dün baya halsiz görünüyordun iyi misin?
:-"İyiyim,ekiptekiler nerede?"
Altay:-"Henüz gelmediler ben biraz erkenciyim."
:-"Kılıç Amir odasında mı?"
Altay:-"Evet."
Altay zaten dünden beri bana karşı soğuktu. Birşey demeden Kılıç Amirin odasına doğru yürümeye başladım. Altayın bir anda arkamdan seslenmesiyle durdum. Sakince yanıma yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.
Altay:-"Polis olmak için çok çabaladın. Bir katil yüzünden mesleğinden olma sakın."
:-"Aksine onu bulup içeriye tıkıcam. "
Altay hafifçe gülümsedi ama o gülümsemesinin ardında farklı ima vardı.
Altay:-"İyi bol şans sana o zaman Asya Baysal."Kapıyı tıklattım ve gel sesiyle içeri girdim. Beni gördüğüne elbette şaşırmamıştı. Sanki beni bekliyor gibi duruyordu.
Kılıç Amir:-"Otur. Daha iyi misin?"
:-"İyiyim Amirim"
Kılıç Amir:-"O zaman seni dinliyorum. Ee mâlum benim konuşacak pek birşeyim kalmadı."
Nefesimi düzenleyip direkt konuya girdim.
:-"Benim annemin katillerinin peşine düşeceğimi biliyordunuz. O yüzden sizden birşey saklamak istemiyorum."
Yıllar önce babamın odasından bulduğum kağıdı masanın üstüne bıraktım. Kılıç Amir hiç düşünmeden ve soru sormadan kağıdı alıp okumaya başladı. Duyacaklarımdan korkmamam lazımdı "
Kılıç Amir:-"Biraz geç bulmuşsun ve nerede bulduğunu merak ettim şimdi."
:-"İki yıl önce babamın evinde buldum."
Kılıç Amir:-"Şaşırmadım babanın evinde bulduğuna ama bence annen onu daha iyi bir yere koyabilirmiş."
:-"Ne demek istiyorsunuz Amirim?"
Kılıç Amir:-"Annen sen küçükken hep sana notlar yazardı. Ve sana ilk yazdığı not bu da değil. Sana yazdığı çoğu notlar bende mesela. Keşke bu da bende olsaydı çünkü baban annenin sana yazdığı bazı notları attı.Bunu saklamasına şaşırdım doğrusu."
:-"Notları bana verir misiniz Amirim?"
Kılıç Amir:-"Cidden tek sözün bu mu? Sana o kadar şeyler anlattım. Aklından neler geçiyor senin?."
:-"Tek sözüm bu Amirim. Aklımdan birşey geçmiyor."
:-"Sana bakınca anneni görüyorum. O da böyleydi. Napacağını asla belli etmezdi. Ama unutma benden habersiz kafana göre hareket edemezsin. Eğer başka şeyler de biliyorsan söyle. "
:-"Kafama göre takılmak bu meslekte olmaz Amirim. Sizden habersiz birşey yapmaya da kalkmam. Gördüğünüz gibi gelip size bu notu verdim."
:-"O zaman sana diğer notları vakti geldiği zaman veririm."
:-"Vakti geldiği zaman mı?"
:-"Evet annen öyle istedi."Kılıç Amirin odasından birşey demeden çıktım. Ekiptekilerden tek Dilarayla Mert vardı. Altaysa ortaklıkta gözükmüyordu. Karakoldan çıkıp etrafa baktım ama yine yoktu. Ardından telefonum çaldı,arayan Zeynepti.
:-"Seni çookk özledimm."
Zeynep:-"Bende seni çook özledimm. "
:-"Umarım gelmişsindir artık. Sana anlatacaklarım var."
Zeynep:-"Yarın oradayım. Noldu iyi misin?"
:-"Bilmiyorum nasıl olduğumu.Sadece sana ihtiyacım var."
Zeynep:-"Endişelendirme beni. "
:-"Endişelenme."
Zeynep:-"Benim de sana anlatacaklarım var."
:-"Umarım iyidir anlatıcakların."
Zeynep:-"Artık iyi olup olmadığına sen karar verirsin."
Arkadan İlkayın bağırmasıyla ona döndüm.
:-"Kılıç amir bizi bekliyor gel hadi."
:-"Tamam geliyorum hemen."
:-"Aşkım kapatmam lazım ben arıcam seni müsait olduğumda."
Zeynep:-"Tamam dikkat et öptüm."Telefonu kapatıp İlkaya yetiştim. Kılıç amir ekiptekileri toplamıştı bile çoktan.
Tek gözüme takılan yeni birisinin gelmiş olmasıydı ama ben bu kişiyi bir yerden tanıyordum. Hafızamı biraz daha zorlayıp onun 2 yıl önce durakta karşılaştığım Kutay olduğunu hatırladım. Göz göze geldiğimizde korkunç gülümsemesiyle bana bakıyordu bense şaşkınlıktan dilimi yutacak gibiydim. Altaysa bana odaklanmış birşeylerin ters gittiğini anlamıştı.
Kılıç Amir:-"Arkaşlar Kerem Ata aramıza yeni katıldı."
Duyduğum bu isimle bir kez daha şaşırmadan edemedim çünkü bana kendisini Kutay olarak tanıtmıştı. Ne yani bana yalan mı söylemişti yoksa bu işin altında başka bir iş mi vardı?.
İlkay Selime dönerek:
-:"Bi bu eksikti zaten. Her gelen bizim ekibe giriyor. Başka ekip mi kalmadı?.
Selim:-"Bir sus amına koyim. Kılıç amir duyacak şimdi."
Bu konuşmayı kendi aralarında konuşsalarda ben duymuştum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKREP🦂
ActionKendimi alkole fazla kaptırmıştım. Oysa kendimi, kendi katilimin kollarında bayılacağımdan habersizdim... "Bazen insanın canını en çok unutmak yakar ne acı ki beni hatırlamıcaksın küçük hanım " AKREP🦂