၁၅...၂၀ zawgyi

415 18 0
                                    


အပိုင္း ၁၅

ေတာ္ဝင္အကယ္ဒမီတြင္
"တစ္ေယာက္ေယာက္က ေပၚေပၚရဲ႕ တိုက္ရိုက္ထုတ္လႊင့္မႈအခန္းကို ျပႆနာလာရွာေနတယ္"

ထ်န္းခ်ီက နင္ခြၽမ္၏လက္ေမာင္းကို လွမ္းဆြဲကာ အံႀကိတ္သံျဖင့္ေျပာသည္။ ထ်န္းခ်ီအသံက မတိုးေခ်။ ထို႔ေၾကာင့္ အနားရွိသူတိုင္းၾကားလိုက္ရသည္။ သူတို႔က ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို တာမင္နယ္ကို တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ဝင္ၾကည့္ၾကၿပီး တိုက္ပြဲနယ္ေျမသို႔ ခ်ီတက္ေတာ့မည့္အလား သံခ်ပ္ကာမ်ားကို အျပည့္အဝတပ္ဆင္ ေတာ့မည့္အခ်ိန္တြင္ အံ့အားတႀကီးျဖစ္သြားၾကသည္။
သူတို႔ရဲ႕တိုက္ခိုက္နိုင္စြမ္းက ဒီေလာက္အင္အားႀကီးတာလား။

ဆုယဲ့မူ [လိေမၼာ္သီးေလး] .. တ႐ုတ္ျပည္ရဲ႕ ထန္မင္းဆက္ေႏွာင္းပိုင္းေခတ္ ကာလအေတာအတြင္းမွာ ေလာ့ရင္လို႔ေခၚတဲ့ ဆင္းရဲတဲ့ ပညာသင္သားတစ္ေယာက္က က်ဳံးလင္တိုင္းျပည္အနားက ျဖတ္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ ခႏၶာကိုယ္နဲ႕အႏုပညာႏွစ္ခုလုံးကို ေရာင္းခ်တဲ့ အဲ့ဒီျပည္နယ္က သီခ်င္းဆိုေဖ်ာ္ေျဖသူ မိန္းကေလးယြန္ယြန္နဲ႕ဆုံခဲ့တယ္၊ ၁၂ ႏွစ္ၾကာၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ ေလာ့ရင္က က်ဳံးလင္ၿမိဳ႕က တစ္ဖန္ထပ္ၿပီးျဖတ္သြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ယြန္ယြန္က ေတးဂီတအဖြဲ႕သားတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနေသးၿပီး မလြတ္ေျမာက္နိုင္ ေသးတဲ့အေၾကာင္း ျမင္လိုက္ရေတာ့ ေလာ့ရင္လည္း အခ်ိန္တစ္ခုၾကာတဲ့အထိ အရမ္းကို နက္နက္ရွိုင္းရွိုင္း ဝမ္းနည္းသြားခဲ့ရတယ္၊ မေမွ်ာ္လင့္ထားဘဲ ယြန္ယန္က ေလာ့ရင္ကို ျမင္တဲ့အခ်ိန္မွာ အရမ္းကိုအံ့အားသင့္သြားတယ္ ..

"ေလာ့ရင္က ဘာလို႔ သာမန္လူပဲျဖစ္ေနေသးတာလဲ"

"ငါက နာမည္လည္းမႀကီးဘူး၊ လက္လည္းမထပ္ရေသးဘူး၊ ဆိုေတာ့ ငါက အျခားသူေတြေလာက္ မေကာင္းတာျဖစ္နိုင္ပါတယ္"

""ယြန္ယြန္က လက္မထပ္ရေသးဘူး" ဆိုတဲ့စကားလုံးကို ေနာက္ပိုင္းမွာ အသုံးျပဳတဲ့အခ်ိန္မွာ လက္မထပ္ရေသးတဲ့အမ်ိဳးသမီးကို ေဖာ္ျပဖို႔သုံးတာမဟုတ္ဘူး၊ ဒီစကားလုံးက ဂုဏ္သတင္းဆိုး႐ြားတဲ့ မိန္းကေလးေတြအတြက္ပဲ၊ ဒါေၾကာင့္ သတိနဲ႕ သုံးေစခ်င္တယ္"

အရူးမှ စာဖိုမှူးအဖြစ် ပြောင်းလဲသွားပါသော  အလှလေး   Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang