2

11K 286 11
                                    

selam kızlarım🌸

yeni bölümle geldim 💞💞

yıldız ve yorumları unutmayın pls🌸💞
iyi okumalar 🌸
___________________

🌿

Onu izlemekle itham edilince utancım öfkeye dönüverdi.

"Ne izleyeceğim seni be" diyerek çıkıştım kendimi aklamak için. Gözlerini üstümden ayırmadan bi kaç adım atarak dibime kadar girdi. Elimde tuttuğum kovayı daha sert kavradım ve dediğim sözün arkasında durmak için çenemi biraz daha kaldırdım.

"Gözlerini alamıyorsun benden ama."

Cevabımı bekler gibi gözlerimin içine bakmaya başlayınca kalbim çok hızlı atmaya başladı. Özgüvenli duruşum balon gibi sömüştü karşısında.

Karşı cinsten birine, hemde yarı çıplak haliyle bu kadar yakın olmak çok yanlış anlaşılabilir bi pozisyonda olmanın heyecanıyla kaçıp az önce çıktığım odaya girdim ordan uzaklaşmak için. Mehtap şaşkınca dönüp sorgular gibi baktı. Ani girişim şaşırtmıştı kızı tabi.

"Noldu kız? Ruh görmüş gibisin."

"Onun gibi bişey" diye mırıldandım

Kapının arkasına yaslanmış hala az önce yaşadıklarımı sindirmeye çalışıyordum. Biraz daha ciddi halde yanıma geldi. Anladı bişey olduğunu. Daha fazla meraklandırmadan açıkladım kendimi.

"Abinin odasında biri var."

Mehtap elleriyle ağzını kapatıp gözlerini kocaman açtı.

"Demeee, Turan abi yeni geldi kasabadan, bi duş almak için.."

Düşündüğü başıma geldimi gelmedimi diye bana baktı bende onu başımla tasdikledim sadece.

"Valla bastım adamı, hemde belinde havluyla. İki saniye geç girseydim sen düşün sonunu."

Anlatırken tekrar kızarmıştım ama Mehtap kıkır kılır gülüyordu.

"Ben unuttum onu sana demeye valla. Neyse sen burda az bekle, çıkar o zaten abimlerin yanına."

Yatağın köşesine oturup Mehtapı iş yaparken izlemeye başladım.

"Kimdi ki o?" çok meraklı gibi görünmemeye çalıştım. Dolapların yüzünü silerken bi yandanda sorumu cevapladı.

"Ahmet amcam varya hani, he işte onun oğlu. Üniversiteye büyük şehre gitmişti. Askerden dönüncede amcam boşuna mı okudu, gelsin bağların başında dursun diyince mecbur geldi."

Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Nasıl yani bu rezilliğin üstüne bide aynı yerdemi yaşayacaktık.

"Burda, köydemi kalcak, sizde yani?"

Bezini suya daldırıp elinde sıkarken başını salladı hayır der gibi Mehtap.

"Yok. Sokağın başında ev varya Halis amca yaşıyor, amcamın evi orası. Adamcağızın karısı ölünce çocuklarıda yanına almak istemiş. Hazır ev boşalmışken cümbür cemaat dönüyorlar. Hayırdır, pek bi merak ettin kız, beğendin sen galiba."

Utandığımdan işin içinden sıyrılmak için hemen olumsuz cevapla yanıt verdim.

"Yok ben öyle şey ettim. Hadi gir bak sen, çıktıysa başlayım temizliğe."

SibelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin