selam şekerler🤍
yeni bölüm ✨ iyi okumalar
Yorum & Yıldızlarınız bekliyorum 🤍✨
_______________Turanın çenesi kasılmış ters bi bakış attı bana. Kızlar henüz arabaya binmemişken etti yine lafını.
"Geçsene sen arkaya,"
"Canım burda oturmak istiyor," diyip omuz silktim çocuk gibi ama söylediğine bozulmuştum. Ben tüm cesaretimi toplayıp yanına geçmiştim, onun ettiği lafa bak. İçimden ağlamak gelsede kuyruğu dik tutup geri adım atmadım. Yüzümün düşmesinede engel olamamıştım ne yazıkki. Kollarımı göğüsümde bağlayıp cam tarafına doğru dönünce eteğim açılmıştı ama fark etmedim sinirden. Arabaya sadece kızlar binceğini düşünürken Servette gelmişti onlar ile beraber. Sesini duymamla gözlerimi devirdim istemsizce. Tüm gece köşe kapmaca oynamıştık resmen. Her imkanda yanıma yanaşmak için fırsat kollamasından gına gelmişti. Ve şimdi yine arabaya damlamıştı. Açık olan camımdan eğilip yüzünü sarkıttı.
"Kızım sen geçsene arkaya. Ne oturuyorsun burda."
"Ya Servet sana ne? Defol artık, illa abime mi söyleyim kedi yavrusu gibi peşimde dolandığını?"
Tam itiraz edip yine bişey söyleyeceği anda Turan bana doğru eğilip abime gerek kalmadan Serveti uyardı. O aradada çaktırmadan çıkardığı takımın ceketini kucağıma bırakıp gittikçe yukarı kayan saten elbisemden dolay açılan bacaklarımı örttü.
"Servet siktir git, almayım ayağımın altına." Tek cümlesi ile benim tüm gece başaramadığım şeyi başarıp uzaklaştırdı onu yanımızdan. Bu arada Mehtapla Semada arabaya binmişti ve olan biteni çözmeye çalıştılar.
Kızların olan biteni sorgulamasına müsade etmeden bi hışımla gaza basıp yola çıktı. Dut yemiş bülbül gibi oturduk hepimiz. Önce Semayı bırakıp yola devam ederken Mehtap az önce Servetin ne dediğini sordu. Kısaca anlattıktan sonra oda benim gibi sinirlendi.
"Yok bu laftan anlamayacak. En iyisi abine söylede ağzının payını versin."
Bu arada bizim kapının önüne varmıştık ama biz inmeden Turan arka koltukta oturan Mehtapa döndü.
"Kimseye duyurmanıza gerek yok. Ben hallederim."
Benimle alakalı bi konuyu bana bakmadan Mehtapa konuşuyordu. Gerçekten değişik bi modeldi bu adam. Bende onun yaptığını gibi önüme dönüp cevap verdim.
"Gerek yok senin karışmana ben kendi işimi kendim hallederim."
"Gördük senin nasıl hallettiğini. Ben konuşurum tekrar yanına yaklaşmaz bu saatten sonra."
Cevabımı beklemeden emniyet kemerini açıp arabadan indi.
"Ay noldu şimdi ben hiç bişey anlamadım," diye kendi kendine konuşurken Mehtapta kapısını açtı.
Bende inmek için yeltenince hala dizlerimde ceketinin olduğunu hatırladım. Onuda elime alıp çıktım araçtan. Turan arabaya yaslanmış çıkmamı bekliyordu. Elimdeki ceketi uzatıp almasını bekledim. Yavaşça cebine soktuğu elini çıkarıp elimden aldı. Yine parmaklarımız temas etmişti. Anlık göz göze geldik. O kadar derin bakıyordu ki gözlerime etkilendiğimi fark etmemesi için yanımda bekleyem Mehtapa sarılıp vedalaştıktan sonra hızlı adımlarla evimize girdim.
🌿
Düğünden bi kaç gün sonra Mehtapların tüm misafirleri gitmişti, Turanda yoktu ortada. Zaten düğün gecesinden sonrada görmemiştim onu. Neyse canım bana ne ondan, diye geçirdim aklımdan oturma odasının tozunu alırken. Tabi öyle demekle olmuyordu. Kendime itiraf edemesemde biraz etkilenmiştim. Bana odun gibi davranmasına rağmen hemde. İç çekip bitirdiğim temizliğin ardından malzemeleri üst kattaki banyoya kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sibel
RomanceHikaye yetişkinlere yöneliktir, 18+ sahneler vardır. Çocuklara uygun değildir! Köy yerinde geçen bir aşk hikayesi.. Gayret etmeden aşk olur mu? Yada zorla aşk olur mu? Doğru cevabı elbette bulabilirsin, peki uğruna nelerden vazgeçmeye hazırsın?