8

7.9K 421 34
                                    

Selam fıstıklar💞🌸

kitabıma gösterdiğiniz ilgiye çok mutlu oldum
bölüm aralıkları uzun olabilir özel durumlarım yüzünden, anlayışınızı bekliyorum ve yeni bölüm ile baş başa bırakıyorum sizi

İyi okumalar🌸💞

yorum ve yıldızları unutmayın💞🌸
___________________

Gözlerimin dolup yanmasını dikkate almadan yüzüne indirdim tokatı. Yanağıma düşen tek damlayı elimin tersiyle silip çıktım odadan...

Odadan çıkıp yan tarafda kalan kapıyı aralayıp banyoya girdim. Ağlamak istemesemde kendimi tutamadım. Sessizce içimi çekerek akıttım gözyaşlarımı. Seni amcamdan korurum diye naralar atan herif karşıma geçmiş neler diyordu. Yedirtmiyordum kendime duyduklarımı ve gittikçe içimde büyüyen hırsla geri dönüp ağzıma geleni saymak isteğim ama kendimi durdurdum. Geri dönsem sözlerinin beni ne kadar incittiğini anlayacaktı. Nefret ediyordum bu çıkmazdan. İlk defa bu sözleri işitmemiştim ama ondan duymak asıl zoruma gidendi. Bilincinde olmadan Turana hak ettiğinden çok değer veriyordum.

Çaresizlik çok iğrenç bi duyguydu. En dibi görmüş gibiyidim ama çıkışta yoktu. Tutunacak hiç bi dalım kalmadığını idrak etmemle elim göğüsüme gitti. Sanki biri nefesimi kesiyordu. Panikle elbisemin ilk düğmelerini çözdüm aldığım nefes böyle sanki daha rahat ulaşacak gibiydi. Elim musluğa gitti ve buz gibi aksan suyu yüzüme çarptım rahatlamak adına. Pek işe yaramasada biraz daha sakinlemiştim. Havluyla yüzümü kurularken yine ağlamaya başladım. Hayat sanki bir bana haksız davranıyor gibi gelmeye başlamıştı. Derin nefesler alıp üstümdeki kötü havayı dağıtırken kapı kolunun hareket ettiğini duydum. O an aklıma geldi bi hışımla dalınca kapıyı kilitlemeyi unutmuştum. Turan kapıyı yavaşça açıp içeride benim olduğumdan emin olmak ister gibi kafasını içeri soktu. İtiraz etmeme fırsat tanımadan banyoya girip kapı kilidini çevirdi. Bağırıp çağırma gibide lüksüm yoktu, malum alt katta herkes oturuyordu. Çok ses çıkarmamaya özen gösterip konuştum bi parmağımıda havada sallarken.

"Ne işin var burada? Adet ettin iyice oda basmayı." diye azarladım sesimi yükseltmeden. Ne kadar üzgün olsamda yakalanmaktan tırsmıyor değildim. Turana az önce yaşadığım mental çöküşü çaktırmamak için doğrulup başımı dik tuttum. Bi eliyle saçlarını tarayıp kafasını yan çevirdi ve beni çatık kaşlarıyla süzdükten sonra cevap verdi.

"O söylediklerim.. öyle kızgınlıkla çıktı ağzımdan."

"Başlarım senin ağzına! Bi dahada böyle köpek yavrusu gibi arkamdan gelme. Sen  git artık bu saatten sonra Semayı kıstır köşe bucak."

Yanında geçip banyodan çıkmaktı niyetim ama yapmak istediğimi anlayınca kapıya bi kolunu dayayıp bunu önledi. Onun gücüne yetemeyeceğimi biliyorduk ikimizde. Oflayıp kapıyı zorlamaktan vazgeçip cevabını dinledim.

"Taktın Semaya. Sen bana olmaz istemem demedin mi kızım, ne bu tafraların şimdi, ayrıca o tokatın hesabını ayrı soracağım unuttum değil."

"Geçen hafta bacındım şimdi kızın mı oldum."

Sabır çekip bi elini anlına götürdü. Sakinleyip geldiği hali yavaştan kaybolurken kollarımı göğüsüme bağlayıp onu izledim. Oh olsundu, hep o mu delirtecekti beni.

SibelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin