Gıcık: Defterini unutmuşsun dün dershanede.
Gyu: Onu arıyorum dün akşamdan beri içindeki notlarla ders çalışacaktım 🥺.
Gyu: Nerdesin geliyor musun dershaneye?
Gıcık: Geliyorum dershaneye ve ders başlamadan veririm defterini sana ve içindeki notların çok düzenli bu şekilde yazarken yorumluyor musun?
Gıcık: Acaba yüzü şuan o emoji gibi midir?|
Gyu: Yok her zamanki yazım olduğu için yorucu olmuyor. Defterimi mi inceledin sen?
Gyu: İçinde onun gözlerini çizdiğim yerler var umarım görmemiştir|
Gıcık: Bakmadım sadece ilk sayfalara o da kimin defteri olduğunu anlamak için baktım.
Gıcık: Ama içime kurt düşürdüğün için bakacağım şuan|
Gyu: Rahatladım şuan|
Gyu: Hmm anladım neyse ne kadar kaldı gelmene derste o defter lazım bana.
Gıcık: Bir on dakikaya ordayım.
Gıcık: Niye burada benim gözlerimin çizimi var?|
Gıcık: Sorarsam tuhaf olacak neyse anlarım bir ara|
Gyu: Senden bir şey isteyeceğim ama dalga geçersen engellerim seni.
Anladın mı beni?Gıcık: Tamam geçmicem dalga iste bakayım.
Gyu: Bana matematikte yardım eder misin?
Gıcık: Öğretmenlerden niye istemiyorsun yardım?
Gyu: Tamam yardım etmek istemiyorsan etme😑.
Gıcık: Hayır yanlış anladın beni.
Yardım etmek isterim sana.
Sadece merak ettim neden onlardan istemiyorsun diye.Gyu: Onlar temelimin sağlam olduğunu sanıyorlar ve ona göre anlatıyorlar ama benim o kadar temelim yok bu yüzden bana daha detaylı bir anlatım lazım. Benim de sen geldin aklıma 🥺.
Gıcık: Anladım ve tamam yardımcı olurum sana. Ne zaman yapalım peki?
Gyu: Eğer müsaitsen bugün ders çıkışı olur mu? Ve sağol Taehyun
Gıcık: Olur benim içinde tekrar olur hem ama yemek yemeden olmaz. Önce beraber yemek yiyelim sonra başlarız matematik çalışmaya anlaştık mı?
Gyu: Ama canım yemek yemek istemiyor 🥺.
Gıcık: Bu emojiye kanmayacağım yemek yemezsen ders yok sana
Gyu: Derse ihtiyacım olduğu tamam ama çok zorlamam midemi bitiremezsem sen yersin kalanı olur mu?
Gıcık: Sen doy da ondan sonrası sıkıntı değil. Hadi geldim ben dershanenin önüne kapat telefonu geliyorum yanına.
Gyu: Tekrardan sağol Taehyun 🖤
Gıcık: Kalp mi|
Gıcık: Niye kalbim hızlandı benim|
Gıcık: Neyse Taehyun geçer gider bu his rahat ol sen|
Beomgyu kapattığı telefonu pantalonun cebine koyup Taehyun'u beklemeye başladı. Defteri Taehyun bulduğu için şanslı hissetti kendini eğer başkası bulsaydı dershane crushı açığa çıkabilirdi. Taehyun'un içine bakmadığına inanıyordu çünkü Taehyun öyle söylemişti hem baksa bile kendi gözleri olduğunu anlamazdı. Taehyun birazcık aşk işlerine uzaktı bundan dolayı Beomgyu'nun içi rahattı resimler konusunda.
Kapıdan içeri giren Taehyunla yavaşça sırasından kalktı ve onun yanına gitti. Taehyun ufak bir sırıtışla defteri uzattı.
-Sağol Taehyun defteri getirdiğin için.
-Önemli değil ve sen böyle üşümüyor musun?
Taehyun bunu sorarken istemsiz bir şekilde Beomgyu'yu baştan aşağı incelemişti. Beomgyu'nun cevap vermesine izin vermeden çantasını yere koydu. Taehyun içinden bugün iyi ki kalın bir sweat ve ceket giymişim diye geçirdi. Beomgyu ise Taehyun'un ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.
Taehyun ceketini de çantasının yanına bırakıp bugün giydiği ve gelirken iyice ısıttığı sweati çıkardı. Beomgyu'nun itiraz etmesine izin vermeden sweati ona giydirdi. Beomgyu Taehyun kokan sweatle kalbinin hızlandığını hissetti.
İstemsiz bir şekilde elleriyle yüzünü kapattı. Utanmıştı bu hareket karşısında.-T-teşekkür ederim Taehyun ama sen üşümeyecek misin bu şekilde?
-Sen hasta olma da gerisi hiç önemli değil.
Bunları derken yere bıraktığı ceketini geri giymişti bile. Çantasını da alıp yavaşça yanakları kızarık güzel çocuktan uzaklaştı. Dersler başlamak üzereydi bu yüzden kendi sınıfına doğru adımlamaya başladı. Normalde kıyafetlerini paylaşan biri değildi ama Beomgyu'yu öyle görünce içine düşen endişe kırıntısına engel olamadı.
Beomgyu'yu sarıp sarmalamak istemişti sweat vermek yerine ama bunu yaparsa tuhaf olur diye düşünmüştü. Bu yüzden kendini zorda olsa geri tutmuştu. Aklına gelen o tatlı görüntüyle kocaman sırıtıp sırasına oturmuştu. Beomgyu'nun tatlılığı onu istemsiz bir şekilde gülümsetiyordu.
Beom'un insta açma şerefine🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something About You -Taegyu
Fanfiction"Soob sadece dershane crushı abartmaya gerek yok. Sonunda deli divane aşık olmazsan benim adımda Soobin değil"