Beomie_peomie: Take a look at my boyfriend🖤
He's the only one I got
Not much of a boyfriend
I never seem to get a lot•kang_taee🖤
Güzelim🤍: Tyun bana ne hediye aldın? Aşırı merak ediyorum
Güzelim🤍: Sadece aşırı beğeneceğin bir şey dedin.
Güzelim🤍: Meraktan çatlamamı istiyorsun sanırım aşkım😔
Aşkım🖤: Bebeğim söylersem hediyenin anlamı kalmaz ki?
Aşkım🖤: Hem diğer hafta sonu zaten hediyelerimizi birbirimize vereceğiz. Öyle çok uzun bir zaman yok.
Güzelim🤍: Benim çok meraklı birisi olduğumu biliyorsun ve buna rağmen böyle yapıyorsun sana bir süre öpücük yok 😠
Aşkım🖤: Söylemedim diye beni kendinle cezalandırman çok acımasızca ben nasıl yaşayacağım şimdi? Senin o kıpkırmızı dudakların olmadan😔
Güzelim🤍: Onu siz bileceksiniz beyefendi. Bu beni ilgilendirmiyor.
Aşkım🖤: Şuan bunu yazarken ki gülümsemeni hayal edebiliyorum ve evine gelmemek için kendimi zor tutuyorum.
Aşkım🖤: Aslında gelsem mi ya? Geçen günü de yad ederdik hem olmaz mı güzelim?
Güzelim🤍: Tyun hatırlatma hala utanıyorum 🥺
Güzelim🤍: Hala boğazlı kazak giyiyorum evde bile ve annem hasta oldum sanıyor saat başı çay getiriyor bana
Aşkım🖤: O zaman iyi ki kış ayındayız desene🥺
Aşkım🖤: Boğazlı kazakta çok yakışıyor sana ayrı bir çekici oluyorsun o zaman
Güzelim🤍: O zaman gidip biraz daha boğazlı kazak alayım. Madem benim aşkım bana yakıştırmış.
Aşkım🖤: Malum dünyalar güzeli bir sevgilimiz olduğu için ne giyse yakışıyor.
Aşkım🖤: Bu arada o hoca kovulmuş sanırım. Benim kulağıma öyle geldi ve iyi oldu. Karışmaması gereken işlere karışmıştı.
Güzelim🤍: Bana ağır konuşmuştu ama yinede işinden olmasına azıcık üzüldüm ama şu kadar👌🏻
Aşkım🖤: Kalbinin güzelliği beni bitiriyor bebeğim. Sana kötü konuşan birisi için üzülme tamam mı? Değmez öyle birisi için.
Aşkım🖤: İyi bir insan değildi o. Zaten iyi birisi olsaydı öğrencileri arasında ayrım yapmaz ve onların hepsine saygı duyardı. Kendisi çok diyordu ya saygı duyacaksınız bana. Bize saygılı olmayana biz hiç saygılı olmayız. Neyse kapatalım bu konuyu ikimizinde tekrar canı sıkılmasın.
Güzelim🤍: Tyun şeyi soracaktım siz Kai'yle niye küstünüz?
Güzelim🤍: Kavga falan mı ettiniz?
Aşkım🖤: Aslında küsmek denmez sadece araya bir soğukluk girdi. Dershanenin başında beraber çalışıyorduk sonra bir zaman sonra birbirimizle konuşmanaya başladık. Ardından Kai benim şu anki çalıştığım masaya gelmemeye başladı bende çağırmadım geri. Sonuçta zorla tutamazdım onu yanımda ama son olaylardan sonra aramız tekrar düzeldi.
Güzelim🤍: Aranızın düzelmesine çok sevindim çünkü düzeldiği için sen mutlu oldun ve Kai gerçekten ona karşı bizim yanımızda oldu. Bu konuda gerçekten ona minnettarım.
Hatta Kai'ye kahve bile aldım bunu belli etmek için.Aşkım🖤: Senin o güzel kalbini yiyeceğim birazdan. Nasıl bu kadar düşünceli olabiliyorsun bilmiyorum ama buna çok pis düşüyorum sanırım.
Güzelim🤍: Merak etme aşkım açtım kollarımı tutacağım seni😎
Güzelim🤍: Hem kim benim gibi mükemmel birine düşmeden durabilir ki😏
Aşkım🖤: Benden başka düşenleri kesmeye gidiyorum şuan
Güzelim🤍: Aşkım sakin ol elini kana bulama hem onlar bana düşse ne olur ben sana sırılsıklam aşıkken
Aşkım🖤: Şuan kalbim utanmasa göğsümü yarıp yanına gelecek. O derece hızlı atıyor şuan.
Aşkım🖤: Gyu ben seni çok özlemişim ya dayanamıyorum geliyorum yanına.
Güzelim🤍: Tyun sanırım bende seni özlemişim bende çıkıyorum evden
Güzelim🤍: Yolun ortasında buluşmak üzere görüşürüz sevgilim 🥺😘
Aşkım🖤: O öpücük emojisini uygulamalı olarak görmek istiyorum güzelim o yüzden acele etsek iyi olacak.
İki beden de hızlıca kendilerini evden dışarı atmışlardı. Evleri birbirlerine uzak sayılmazdı sadece azıcık yürümeleri gerekecekti. Beomgyu yanına aldığı atkıyı sıkıca tutarken düşmemeye çalışıyordu. Yavaşça bahsettiği yolun ortasına geldiğini fark etmişti. Bu yüzden durmuş ve sevgilisini beklemeye başlamıştı. Umarım çok üşümemiştir diye içinden geçirdi bunu Beomgyu.
Ellerini yavaşça birbirine sürtüp ısıtmaya çalıştı. Bunu yaparken belinde hissettiği ellerle tam çığlık atacakken burnuna gelen tanıdık kokuyla çığlık atmaktan vazgeçti.
Belindeki kollardan uzaklaşmadan yüzünü sevgilisine doğru döndü ve elindeki atkıyı yavaşça Taehyun'un boynuna sardı.Atkının yakıştığı sevgilisine bakıp kocaman gülümserken Taehyun cebinden çıkardığı şapkayı güzelinin kafasına taktı. Şapka aşırı tatlı bir şapkaydı. Kulaklı bir şapkaydı tavşan kulaklı hemde. Beomgyu şapkanın tatlılığına kocaman sırıtmıştı.
-Tyun bu çok tatlı bir şey. Bayıldım ve yakıştı mı bana?
-Şuanda o kadar tatlısın ki bunu kelimelerle anlatamıyorum bile. Seni şeker niyetine yemek istiyorum şuan.
-Dur tatlı dedin de canım çekti benim ama aşkım.
-Gel bakalım şuralarda bir yerde açık kafe olacaktı. Gel gidelim oraya sen tatlı yerken bende kendi tatlımı izleyeyim.
Beomgyu aldığı iltifatla kocaman gülümsemişti. Hızlıca sevgilisinin ellerini tuttu. İki aşık kışa tezat yanan kalpleriyle beraber vakit geçirmeye gidiyorlardı.
Bu bölümü yeni yıldan 2 hafta önce gibi düşünebilirsiniz. Çünkü biraz zaman atlamaları olduğu için kafanız karışşın istemiyorum🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something About You -Taegyu
Fanfiction"Soob sadece dershane crushı abartmaya gerek yok. Sonunda deli divane aşık olmazsan benim adımda Soobin değil"