Gıcık: Beomgyu ağlama seslerin buraya kadar geliyor yanına gelmemi ister misin?
Gıcık: Neye ağladığını da bilmiyorum ama önemli bir şey olduğu belli
Gıcık: Neden kalbim sızlıyor|
Gıcık: Beomgyu şu lanet telefonuna bak artık
Gıcık: Endişeleniyorum senin için
Gıcık: Sen rahatsız olma diye lavabonun kapısının önünde nöbet tutuyorum kimseyi almıyorum içeri bende dahil
Gıcık: O yüzden canını sıkan neyse onu içinden atasaya kadar rahatça ağla kimse rahatsız etmeyecek seni
Gıcık: Sadece seni bu şekilde hüngür hüngür ağlatacak şeyin ne olduğunu merak ediyorum
Gıcık: Eğer yapabileceğim bir şeyse seve seve yaparım yeter ki ağlama artık daha fazla
Gıcık: Sen çıkasaya kadar burada bekleyeceğim
Gıcık:Dersleri kaçırmam falan hiç umrumda değil
Gıcık: Sadece senin iyi olman önemli şuan benim için
Gıcık: Görüyor musun bu yazdıklarımı bilmiyorum belki üsten okuyorsundur bilmiyorum ama sen okuyasa kadar yazmaya devam edeceğim
Gıcık: Hatta bak aklıma ne geldi? Sen benim bir kedim olduğunu biliyor muydun?
Gıcık: Dur fotoğrafını atayım hatta
Gıcık: İsmi Hobak çok tatlı değil mi?
Gıcık: Belki bir gün gelirsin tanışırsın onunla nasıl fikir?
Gıcık: Teneffüs oldu herkes buraya geliyor seni merak ettikleri için
Gıcık:Herkes neden ağladığını merak ediyor ama ben onları geri gönderiyorum merak etme sen
Gıcık: Birisi şey dedi bende o netlere ağlardım dedi. Denemeye mi ağlıyorsun yoksa? Benimki de soru tabiki de denemeye ağlıyorsun.
Gıcık: Gyu dünyanın sonu değil ama yinede senin için önemli olduğunu anlayabiliyorum. Emin ol düzelteceksin hem bu deneme gerçekten çok zordu. Bunu hocalar bile söylüyor.
O yüzden lütfen o güzel canını sıkma ve ağlama artık.Gıcık: Eminim o güzel gözlerin o tatlı burnun kıpkırmızı olmuştur ağlamaktan
Gıcık: Şuan sana sarılıp seni rahatlatmak istiyorum çünkü bunu birinin senin için yapması lazım sen herkes için bunu yaparken. O yüzden şimdi içeri giriyorum umarım kızmazsın.
Beomgyu hala kabinde ağlamaya devam ederken açılan kapının sesiyle hemen göz yaşlarını silmeye başladı. Kimin girdiğini bilmiyordu ve giren kişiye de rezil olmak istemiyordu. Dudaklarından hıçkırık kaçmaması için dudaklarını ısırdı ve sessizde olan telefonunu cebinden çıkardı. Gördüğü şeyle kalbi hızlı atmaya başlamıştı çünkü Taehyundan bir sürü mesaj almıştı. Tam mesajları açıp okuyacakken kabinin kapısının tıklatılmasıyla donup kalmıştı.
-Beomgyu benim Taehyun. Hadi çık ordan ve seni görmeme izin ver hadi güzelim.
Beomgyu duyduğu güzelim ile tüm vücudu titrerken Taehyun ise ağzından kaçırdığı güzelim kelimesiyle donup kalmıştı. Taehyun Beomgyu'nun güzel olduğunu kabul ediyordu ama bunu dillendirmek onu bir tık utandırmıştı. Bu yüzden hafifçe boğazını temizledi.
Beomgyu ise son kez yanaklarındaki yaşları silip kabinin kilidini açtı. Tüm yüzünün hem ağlamaktan hemde Taehyundan duyduğu güzelim kelimesiyle kıpkırmızı olduğuna emindi.
Kapıyı açıp yavaşça dışarı çıktı. Karşısında gördüğü bedenle derince bir nefes aldı. Onun karşısında bu şekilde durmak istemiyordu ama yinede deneme sonuçlarına çok üzülmüştü.Elinden geleni yapıyordu ama yinede istediği sonucu alamıyordu. Bu durum hem onu üzüyor hem de sinirlendiriyordu. Tekrar aklına gelen netlerle gözlerinin dolmasına engel olamadı. Akmak üzere olan göz yaşlarını silmek için ellerini yüzüne götürecekken birisi ondan önce davranmıştı.
Taehyun'un sıcak ellerini yüzünde hissetmesiyle olduğu yerde donup kalmıştı. Akmaması için direndiği göz yaşlarını akıtmaya başladı. Taehyun'un sıcaklığı onun kalbinde bir yerlere dokunmuştu. Taehyun göz yaşlarını sildikçe hemen ardından bir yenisi geliyordu ve bu durum Taehyun'un kalbini bugün bir kez daha sızlattı. Taehyun bugün bir şeyi daha kabul etmişti. Birincisi Beomgyu ağlarken bile güzeldi ikincisi ise Beomgyu'nun ağlamasına dayanamıyordu.
Beomgyu'nun kafasını boynuna doğru çekip ona sımsıkı sarıldı. Elleriyle o ince beli sımsıkı sarmıştı. Beomgyu sakinleşeye kadar bırakmayacaktı bu güzel beli.
Onlar hala o şekilde dururken lavaboya doğru yaklaşan adım sesleriyle Taehyun onları Beomgyu'nun çıktığı kabine soktu. Kabinde ikisi hala sarılmaya devam ediyorlardı. İkiside bu sarılmanın bitmesini istemiyorlardı.
Beomgyu gittikçe sakinleşiyordu. Bunun en büyük etkisiyse Taehyun'un güzel kokusuydu. Bu yüzden derin bir nefes aldı gömülü olduğu boyundan. Taehyun ise Beomgyu'nun saçlarından gelen o güzel kokuyla ilk sarıldığı andan beri mest oluyordu. Bir insan bu kadar güzel kokamaz sanıyordu ta ki Beomgyu'ya sarılasaya kadar.
-Senin için netlerinin önemli olduğunu biliyorum bu yüzden sana elimden geldiğince yardım edeceğim. Gerekirse her derse beraber çalışırız gerekirse tekrar tekrar aynı konuya çalışırız senin için yaparım bunu ama senden tek isteğim lütfen ağlama daha fazla. Seni bu şekilde görmek beni mahvediyor güzelim.
Beomgyu tam konuşmak için ağzını açmıştı ki
-Kendini konuşmak için zorlama şuan konuşmak için enerjinin olmadığını biliyorum. Şuan yapman gereken tek şey sakinleşmeye çalışmak anladın beni değil mi?
Sen sakinleşeye kadar sana sarılmaya devam edebilirim bu benim için sorun değil. Bu şekilde istediğin kadar durabiliriz anladın değil mi?Beomgyu Taehyun'un dedikleri ile iyice ona kapılırken onu cevapsız bırakmamak için onaylayan birkaç mırıltı çıkardı. O gün ikisi de tüm dersleri kaçırsalar bile derslerden daha değerli bir şeyi kazanmışlardı. Birbirlerine karşı olan duygularını kazanmışlardı. Beomgyu'nun hisleri büyümüştü iyice Taehyun'un ise yeşermeye başlamıştı bugünle birlikte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something About You -Taegyu
Fanfiction"Soob sadece dershane crushı abartmaya gerek yok. Sonunda deli divane aşık olmazsan benim adımda Soobin değil"