1.3

117 15 8
                                    

-Siz bugün kalın evde beraber vakit geçirin bizde dershaneye gidip şu hocanızla bir konuşalım.

Dedi Taehyun'un abisi. Beomgyu'nun ailesi sabah Taehyunlara gelmişlerdi. Hem olayı konuşmuşlardı hem de kahvaltı yapmışlardı. Beomgyu'nun ailesi hocanın dediklerine çok sinirlenmişti. Onlar bile Beomgyu'ya laf söylemezken bir hocanın çocuklarına bu şekilde laflar etmesi onları aşırı sinirlendirmişti. Hatta işin ucu Beomgyu'yu dershaneden almaya kadar gitmişti.

Beomgyu'nun bu fikre üzülmesinden dolayı sonrasında direkt iptal olmuştu. Şimdi ise her iki ailede hazırlanmıştı. Evden  çıkmadan son kez bunları söyleyip evden çıkmışlardı. Evde yalnız kalan iki sevgili ne yapacaklarını düşünürken Beomgyu hemen güzel kokulu sevgilisine sarılmıştı.

-Tyun uzanıp biraz dinlenelim mi? Bilmiyorum kendimi çok yorgun hissediyorum.

Taehyun tatlı bir şekilde bunları söyleyen sevgilisini kafasıyla onaylayıp ikisini de kendi odasına götürmüştü. Odasına girdikten sonra kapıyı kapatıp kendilerini dış dünyadan soyutlamışlardı.

-Güzelim dur sana kıyafet vereyim onlarla rahat edemezsin şimdi sen.

Demiş ve gardırobuna yönelmişti Taehyun. Eline aldığı koyu kahve sweat ve gri eşofmanla Beomgyu'ya dönmüştü. Beomgyu gülümseyerek ona bakıyordu. Taehyun'un elindeki kıyafetleri alıp yavaşça odadaki banyoya yönelmişti.

Taehyun güzelinin utandığını anladığı için ufakça sırıtıp kendini yatağa atmıştı. Madem güzeli yorgundu onlarda beraber dinlenirdi. Ailelerin devreye girmesini istemese de hocaları işin suyunu çıkarmıştı. Beomgyu'nun üzülmesine dayanamıyordu.

Taehyun yatakta uzanmış bunları düşünürken üstüne uzanan bedenle hemen kollarını ince bele sarmıştı. Beomgyu kafasını Taehyun'un boyun girintisine koyup komple uzanmıştı Taehyun'un üstüne.

Beomgyu sonsuza kadar Taehyunla böyle durabilirdi tabi aklında başka bir şey olmasaydı. Yavaşça elini kaldırıp sevgilisinin yüzünü okşamaya başladı. Taehyun ise yanağında gezinen eli tutup kocaman öpücük bırakmıştı. Beomgyu bu hareketle kalbinin eridiğini hissetmişti. Kendini gerçekten huzurlu hissediyordu şuan ve göğsünün altında atan hızlı kalp de sevgilisinin de huzurlu olduğuna kanıttı.

Taehyun sonsuza kadar böyle uzanmak istese de aklına gelen fikirle üstündeki bedenle yavaşça yataktan doğruldu. Bu hareketi sayesinde Beomgyu artık onun kucağındaydı. Beomgyu büyütmüş olduğu gözleri ile sevgilisinin ne yapacağını anlamaya çalışıyordu.

-Güzelim sana bir şey göstermek istiyorum. O yüzden doğruldum.

Bunu dedikten sonra elini yandaki komidine atmıştı. Beomgyu içini saran merakla Taehyun'u izliyordu.
Taehyun sonunda bulduğu defterle gülümseyerek kucağındaki biricik sevgilisine döndü.

-Bu defter benden sana hediye olsun bebeğim. Umarım beğenirsin.

Demiş ve güzelinin dudaklarına kocaman bir öpücük bırakmıştı. Beomgyu elindeki defterle ve dudaklarında öpücükle donup kalmıştı. Titreyen elleriyle defteri açmış ve içini incelemeye başlamıştı. Yazılanlara ufakça göz atmıştı ve gördüğü yazılarla kalbi göğüs kafesini parçalamaya başlamıştı.

-T-tyun bunlar çok güzel.

-Seni ilk gördüğüm tarihten itibaren şu zamana kadar olan her şey yazıyor orada. Tüm düşüncelerim tüm izlenimlerim tüm duygularım hepsi orada. Normalde bunu daha sonra vermek istiyordum temize geçerek yani ama şuan bunları okuman daha iyi olur düşündüm. Umarım beğenirsin.

-Aşkım beğenmek ne kelime ben bayıldım bu defter çok güzel. Ben sana gittikçe daha da aşık oluyorum ama. Bu defteri sonsuza kadar saklayacağım.

Beomgyu bunları derken kollarını Taehyun'un boynuna sarmıştı. Kendini şuan daha iyi hissediyordu. Taehyun ona iyi geliyordu.

-Defterde hala boş sayfalar var onları da beraber dolduralım olur mu güzelim? Bu defterin tamamen seninle dolu olmasını istiyorum.

-Benim kalan sayfalarla yapmak istediğim bir şey var ama bunun için sen lazımsın bana Tyun.

-Neymiş bakalım o yapmak istediğin şey?

-Seni çizmek istiyorum. Bu sayfalara özellikle de aşık olduğum gözlerini resmetmek istiyorum. Kendini benim gözlerimden görmeni istiyorum.

Taehyun bu istek karşısında tüm vücudunun titremesine engel olamadı. Kafasıyla güzel sevgilisini onaylamıştı.  Beomgyu hızlıca sevgilisinin kucağından kalkıp odadaki çalışma masasının yanına gitmişti. Gerekli eşyaları alıp tekrar sevgilisinin yanına gitti. Beomgyu eşyaları alırken Taehyun iyice doğrulup sırtını yaslamıştı.
Beomgyu nereye geçeceğini düşünürken Taehyun aklına gelen cümleyle hafifçe sırıttı.

-Bebeğim kucağıma gelmeye ne dersin eminim gözlerimi ve yüzümü en iyi kucağımda görürsün.

Beomgyu yanaklarının kızardığını hissederek sevgilisinin kucağına çıktı. Yavaşça yerleştikten sonra Taehyun'un saçlarını hafifçe düzeltti. İstediği görüntüyü elde ettikten sonra biraz zorda olsa çizmeye başladı. Taehyun'un gözlerini daha önce çizmişti ama ilk defa yüzünü çizecekti.

-Aşkım daha önce gözlerini çizdiğim için zorlanmayacağım ama yüzünün keskin hatları biraz zorlayacak gibi duruyor. O yüzden bacakların ağrırsa söyle kalkayım.

-Biliyorum gözlerimi çizdiğini ve bir kuş kadar hafifsin rahat ol yani güzelim.

Beomgyu duyduğu cümleyle şok olmuştu.

-B-bir dakika ne demek biliyorum?

-Defterini unuttuğun günü hatırlıyor musun? O gün bana şey yazmıştın defterimi mi inceledin. Gerçekten sen o cümleyi yazasaya kadar bakmamıştım ama sen yazdıktan sonra içine baktım. Tabi o zamanlar salak ben tam olarak anlayamamıştım neden çizdiğini. Şimdi daha iyi anlıyorum.

Beomgyu gittikçe yüzünün ısındığını hissediyordu. Hem o günü hatırlamasından hemde o zamandan beri sevgilisinin çizimleri bilmesinden dolayı utanmıştı azıcık.
Taehyun kucağındaki güzellik karşısında söyleyecek kelime bulamıyordu. Kızarmış yanaklarıyla yumuşacık saçlarıyla her bir ayrıntısıyla çok güzeldi onun sevgilisi.

Beomgyu çizimleri bitirmeye yaklaşmasıyla hafifçe yerinde doğrulmuştu. Taehyun sevgilisinin rahat edemediğini sanıp ellerini ince bele atmış ve birazcık daha kucağına çekmişti güzelini.
Elleriyle ince beli okşarken bebeğini izlemeye de devam ediyordu.

-Tyun bitti çizim ve çok güzel oldu. Çünkü seni çizdim tabiki de güzel olacak ama bilmiyorum ben aşırı beğendim.

Bebeğinin uzattığı defteri eline alıp çizimlere baktı. Gördüğü çizimler onun için bir şaheser niteliğindeydi. Çünkü onun bir tanecik sevgilisi çizmişti. Çok ama çok beğenmişti.

-Aşkım beğenmedin mi? Bir yorum yap lütfen.

-Bebeğim bu çok güzel. Gerçekten çok yeteneklisin ve ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Çok mutluyum şuan sadece.

Beomgyu duyduğu cümlelerle kocaman gülümsemişti. Hemen kalemleri yanına koyup sevgilisine sarılmıştı. Taehyunda defteri kenara koyup sımsıkı sardı bebeğini.
Beomgyu beline sarılan sert kollarla kafasını yavaşça kaldırdı.

Parlayan gözlerle ona bakmaya başlayan sevgilisine sırıtıp yavaşça dudaklarını sevgilisinin dudaklarına bastırdı. Şuan tek isteği sevgilisini doya doya öpmekti.

Nefessiz kalasaya kadar birbirlerinin dudaklarını öpmüşlerdi. En sonunda Beomgyu yavaşça uzaklaştı sevgilisinden. İkisinin de dudakları kızarmıştı. Taehyun bu öpücüğün ona yeterli olmayacağını hissediyordu. Kucağındaki güzeli sırtı yatağa değecek şekilde uzandırıp sertçe dudakları öpmeye başladı.

Beomgyu elleriyle Taehyun'un ensesindeki saçlarla oynarken Taehyun elini yavaşça Beomgyu'nun sweatinin içine sokup sıcak teni sevmeye başladı.
Beomgyu soğuk elle hafifçe titremişti ama Taehyun'u kendinden uzaklaştırmak yerine onu kendine biraz daha çekti.

İki beden birbirlerine sevgilerini gösterirken ruhları bir kez daha çiçeklenmişti.


Something About You -TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin