0.6

262 31 9
                                    

Gıcık: Niye benden kaçıyorsun?

Gyu: Kaçmıyorum bir kere kuru iftira bu

Gıcık: Tamam gel o zaman yanıma ve çalışalım beraber

Gyu: Şuan gelemem ama🥺

Gıcık: Neden gelemiyorsun yanıma?

Gıcık: Şuan Soobinle kantinde oturduğunuzu tahmin edebiliyorum Beomgyu yani yanıma gelmek istemiyorsan açıkça söyle.

Gyu: Yanlış anlıyorsun beni

Gyu: Ben sadece utanıyorum şuan
Yoksa yanına gelmek istiyorum.

Gıcık: Neden utanıyorsun ki güzelim?

Gyu:Geçenki olanlardan sonra utanıyorum ve üstüne sen güzelim diyerek beni daha fazla utandırıyorsun😭🥺

Gıcık:Güzelim demeyi bırakayım mı o zaman?

Gıcık: Güzelim kelimesinin seni rahatsız ettiğini bilmiyordum.

Gyu: Taehyun beni yanlış anlıyorsun. Ben bana güzelim demenden rahatsız falan değilim sadece utangaçlığıma yenik düşüyorum.

Gıcık: Rahatsız olmuyorsan demeye devam ediyorum o zaman güzelim ve benden utanmanı istemiyorum o yüzden yanıma gelir misin artık?

Gıcık: Her zamanki masamda oturmuş seni bekliyorum yanımda senin sevdiğin tatlıdan da var

Gyu: Beni tatlıyla kandırabileceğini mi sanıyorsun?

Gyu: Çok doğru düşünüyorsun bekle geliyorum hemen.

Beomgyu hemen Soobin'in yanında kalkıp koşa koşa yukarı çıkmaya başladı. Taehyun'un çalıştığı masa üst kattaydı bu yüzden merdivenleri çıkmaya başladı. Zaten ders bitimi eşyalarını Taehyun'un masasına bırakmıştı. Çünkü bugün beraber çalışacaklardı.

Beomgyu nefes nefese Taehyun'un yanına vardı. Soluklanmaya çalışırken Taehyun'un onun için boş bıraktığı sandalyeye oturdu. Hem en sevdiği tatlı için hem de Taehyun'u görmek için daha hızlı çıkmıştı merdivenleri. Hala soluklanırken

-Güzelim al şu suyu iç.

Alışık olmadığı ama onun aşırı hoşuna giden kelimeyle tüm vücudunun titrediğini hissetti.

-T-taehyun birileri duyacak.

Diyip Taehyun'un elinden suyu aldı. Birilerinden çekinmiyordu sadece dershanenin katı kuralları vardı. Özellikle sevgililik için duyarlarsa başları ağrısın istemiyordu.

-Sakin ol güzelim burada kimse bizi duyamaz. Bu masayı bu yüzden çok seviyorum işte.

Taehyun bunu dedikten sonra ortam tekrar sessizleşmişti. Taehyun yavaşça yanındaki çantadan güzelinin en sevdiği tatlıyı çıkardı.

-Al söz verdiğim gibi en sevdiğin tatlı afiyet olsun güzelim.

Beomgyu gördüğü tatlı ile gözlerinin parlamasına engel olamadı. Taehyun gördüğü parlak gözlerle kalbinin teklemesine engel olamadı. Beomgyu tatlıya odaklanmışken Taehyun cebinden çıkardığı telefonuyla hızlıca bu güzel anı fotoğrafladı.

Taehyun telefonu tekrar cebine koyup Beomgyu'yu izlemeye devam etti. Beomgyu çok güzeldi. Taehyun'un bu güzellik karşısında dili tutuluyordu. Beomgyu gerçekten Taehyun'un gördüğü en güzel insandı.

Beomgyu izlendiğini hissedip yavaşça kafasını kaldırdı tatlısından. Taehyun'un onu izlediğini görünce yüzünün kızarmasına engel olamadı.

-Yüzümde b-bir şey mi var? Niye bu kadar dikkatli bakıyorsun?

-Güzelsin Beomgyu gerçekten güzelim kelimesinin yakıştığını tek insan bile olabilirsin benim gözümde.

Taehyundan duydukları ile kalbinin hızlanmasına engel olamadı. Yavaşça kafasını tekrar tatlısına indirdi. Utanmıştı işte yine.
Taehyun gördüğü kızarık yanaklarla sırıtmasına engel olamadı.
Taehyun elleriyle yavaşça güzelinin yanaklarını kavradı ve kendisine bakmasını sağladı.

Ellerinin altındaki kızarık yumuşak yanakları okşamaya başladı. Beomgyu ona parlayan gözlerle baktıkça Taehyun eridiğini hissediyordu.
Ellerini yavaşça sıkıp o kıpkırmızı dudakların büzüşmesine sebep oldu.

Bu yaptığıyla ortaya daha da tatlı bir görüntü çıkmıştı. Taehyun bu dudakları öpmemek için kendini zor tutuyordu şuan. Beomgyu gerçekten güzelliği ve tatlılığıyla onun sınırlarını zorluyordu. Bu yumuşak yanakları hiç bırakmak istemiyordu ama daha fazla bu şekilde dururlarsa Taehyun Beomgyu'yu yiyip bitirebilirdi. Bu yüzden ellerini istemeye istemeye o yumuşak yanaklardan çekti.

Hafifçe boğazını temizleyip eski konumuna geri döndü. Beomgyu'da biten tatlısının çöplerini hızlıca atıp masaya geri gelmişti bile. Hala az önceki olanlardan dolayı kalbi göğüs kafesini dövüyordu. Derin bir nefes alıp çantasından çalışacakları kitapları çıkarmaya başladı. İkiside birbirleri için atan kalpleriyle başlamışlardı çalışmaya.

Something About You -TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin