1.0

178 21 14
                                    

Tyun'um: Güzelim evde misin?

Güzelim: Evet evdeyim 🥺

Güzelim: Bir şey mi oldu?

Tyun'um: Hazırlan seni almaya geliyorum. Bir 15 dakikaya ordayım.

Güzelim: Nee!

Güzelim: Ben o kadar hızlı hazırlanamam😔

Güzelim: Hem şuan çok çirkinim saçlarım falan da dağınık.

Tyun'um: Sen her halinle güzelsin bunu dert etme.

Tyun'um: Sen sadece sıkı giyin tamam mı?

Tyun'um: Hava soğuk çünkü.

Güzelim: Tamam dur yazma o zaman ben hazırlanmaya gidiyorum🥺.

Tyun'um: Sıkı giyinmeyi unutma. Öptüm kocaman.

Beomgyu hemen telefonu yatağa fırlatıp gardırobunu açtı. Sevdiği kişiye güzel gözükmek istiyordu. Tüm kıyafetlerini karıştırmaya başladı. En sonunda bulduğu kalın sweatle ceketini giydi. Giyindikten sonra hızlıca saçlarını düzeltmeye başladı. Saçlarının şeklini beğendikten yüzünü incelemeye başladı.

Renksiz gelen dudaklarına bakıp düşünmeye başladı. Aklına gelen lip balmı ile hemen çekmeceleri karıştırmaya başladı. Bulduğu lip balmı hızlıca dudaklarına sürüp odasından çıktı. Hızlıca merdivenleri indi düşmemeye çalışarak.

-Anne ben çıkıyorum Taehyun beni almaya gelmiş.

Diyip annesine de haber verdikten sonra ayakkabılarını giyip kendini dışarı attı. Kapının önünde sevdiğini beklerken karşısında gördüğü insanla kalbinin teklediği hissetti.

Yüzündeki kocaman gülümsemeyle ona doğru koştu ve kocaman sarıldı.

-Hoşgeldin güzelim. Şimdi seninle ufak bir yürüyüş yapacağız. Seni çok güzel bir yere götüreceğim.

-Tyun sen böyle diyince ben çok heyecanlanıyorum. Hem dayanamam ki meraktan.

-Sadece birazcık sabretmen lazım sonunda çok mutlu olacaksın. Hem istersen ısınmak için şuradan sıcak çikolata alayım. Hem yürürüz hem içeriz olur mu?

-Olur hem ben çok severim sıcak çikolatayı.

Taehyun güzelinin bunu söylerken dudaklarını büzmesine erirken Beomgyu aniden Taehyun'un elini tutmuştu.

-Taehyun bu ellerin niye bu kadar soğuk senin?

-Benim ellerim hep soğuk güzelim.

- Dur ısıtacağım şimdi ben onları

Beomgyu bunu dedikten sonra Taehyun'un iki elini elleri arasına alıp dudaklarına yaklaştırmıştı. Sıcak nefesini soğuk ellere doğru üflemeye başlamıştı. Taehyun ise bu hoş davranış karşısında kalbinin teklemesine engel olamadı.

-Isındı mı azda olsa?

Demişti dudaklarını büzerek Beomgyu. Gördüğü kıpkırmızı dudaklarla derince yutkundu Taehyun ve içinden geçenleri dile getirdi.

Something About You -TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin