2.2

60 7 15
                                    

Güzelim🤍: Tyunnn bir video gördüm hemen yapmamız lazımmm🥺

Güzelim🤍: Çok güzeldiii böyle beyaz tişörtlerin üstüne yapmışlardı.

Aşkım🖤: Nasıl yapacağız peki onu güzelim?

Güzelim🤍: Kollarımıza boya süreceğiz tabi ondan önce o beyaz tişörtleri giyeceğiz üstümüze neyse giydikten sonra kollarımızdaki boyalarla birbirime sarılacağız böylelikle de tişörtlerin üstünde sarılışlarımız olacak🥺

Aşkım🖤: Oha baya güzele benziyor yapalım bakalım. Şimdi malzeme olarak ne lazım bize? Tişört ve boya dışında.

Güzelim🤍: Tişört ve boya birde biz lazımız malzeme olarak.

Aşkım🖤: Tamamdır güzelim şimdi sen yavaşça bize gelmeye başla bende hemen gidip boyaları alayım evde beyaz tişört olacaktı.

Güzelim🤍: Tamam aşkım çıktım ben evden şimdi öptüm kocaman seni🥺😘

Aşkım🖤: Lafta kalmasın bu öpücük işi yoksa ısırırım senin o tatlı yanaklarını

Güzelim🤍:😘😘

Taehyun mesajı beğenip hızlıca çıkmıştı evinden. Evlerinin bir alt sokağındaki kırtasiyeye gidip birkaç renk boya alacaktı. Hızlı adımlarla yürüyordu Taehyun. Hızlı bir şekilde boyaları alıp güzel bebeğini bekletmek istemiyordu.
Seri adımlarla kırtasiyeye girip boyaların yanına gitti.

Mor, kırmızı, pembe ve mavi renkleri alıp kasanın yanına gitmişti. Kasadaki yaşlı amcaya başıyla selam verip ücreti uzatmıştı. Boyaların ücretini bildiği için tam ücreti vermişti. Poşete koyulan boyaları alıp tekrardan evine yol aldı.

Güzel bebeğiyle böyle şeyler yapmayı çok seviyordu çünkü Beomgyu bu tarz şeyleri yapmayı çok seviyordu. Gördüğü çoğu akımı yapmak istiyordu. Paylaşmıyordu sadece anı olarak onda kalmasını istiyordu. Yıl boyunca yaptıkları çoğu aktiviteden bir eşya saklamıştı anı olarak. Güzel bebeği anılara değer veriyordu ve Taehyun güzel bebeğine bir sürü güzel anı yaşatmak istiyordu.

Bu yazı bir sürü aktivite yaparak geçirmelerini istiyordu. Çünkü belkide bu son yazları olabilirdi. Hangi üniversitelere gideceklerini bilemezlerdi. Ayrı kalacakları düşüncesi Taehyun'u üzüyor olsada yapacak bir şeyleri yoktu bu konuda. Bunları düşünürken varmıştı evine bile. Cebindeki anahtarla direkt içeri girmişti.

Odasına çıkarken masanın üstünde gördüğü poşetlerle güzel bebeğinin geldiğini anlamıştı. Yüzündeki kocaman gülümsemeyle odasına çıkmıştı. Kapıyı dikkatlice açıp içeriye girdi. Yatağında uzanmış güzel bebeğiyle poşeti yere bırakıp direkt onun yanına gitmişti.

Üzerine eğilip kırmızı dudaklara ufak bir öpücük kondurdu. Beomgyu ellerini sevgilisinin boynuna dolayıp kendine doğru çekti. Öpüşmeleri derinleşmişti bunu yapmasıyla. Taehyun üzerine eğildiği bebeğini derince öperken elini güzelinin tişörtünün içine soktu. Elinin altındaki sıcak bedeni okşamaya başladı.

Bu dokunuşlarla gıdıklandığını hissetti Beomgyu. Öpüşürken güldüğü için dudakları ayrılmıştı birbirinden. Taehyun gülen güzel bebeğinin dudaklarına bir öpücük daha kondurdu. Bunu yaparak Beomgyu'yu gülüşünden öpmüş olmuştu.
Beomgyu bu hareketle yüzünün yandığını hissetmişti. Eskisi gibi çok utanmıyor olsada sevgilisinin bazı hareketlerine hala utanıyordu.

Something About You -TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin