Aşkım🖤: Güzelim nerdesin? Yanına gelmek istiyorum
Aşkım🖤: Beomgyu normalde mesajlara bakmamazlık yapmazsın
Aşkım🖤: Endişelenmeye başlıyorum.
Aşkım🖤: Beomgyu dershaneyi ayağa kaldıracağım eğer biraz daha telefona bakmazsan hatta niye bekliyorum ki
Taehyun bu mesajıda gönderdikten sonra hemen telefonu cebine koyup oturduğu yerden kalkmıştı. Teneffüslerde gördüğü güzeli öğle arasında aniden kaybolmuştu. Taehyun endişeyle dudağını ısırıp Beomgyu'nun kedileri beslediği yere gitti. Orada da yoktu. En iyisi en üst kattan başlayıp aramaktı.
Koşar adımlarla merdivenleri çıkmaya başladı. Aklına gelen senaryolarla iyice endişelenmeye başladı. Umarım güzeli o hocasının yanında değildi. Bugün Taehyun'un sınıfında da aynı konuşmayı yapmıştı. Taehyun sinirinden sınıftan çıkmak istemişti ama arkadaşları engel olmuştu.
En üst katta gördüğü Kai'yle hemen onun yanına gitti.
-Kai Beomgyu'yu gördün mü?
-Ders çıkışı sınıftan çıktı ben senin yanına geliyor sanmıştım. Gelmedi mi yanına?
-Gelmedi yanıma baya bekledim mesaj attım ama hiçbirine bakmadı. Endişeleniyorum şuan ona bir şey olacak diye yine üzecekler onu diye.
-Bekle beraber arayalım. Kurumda nereye gitmiş olabilir ki?
-Kedileri beslediği yere baktım yoktu. Aklıma hiçbir yer gelmiyor çıldırmak üzereyim. Bu arada geçen yaptığın konuşma için teşekkür ederim. Beomgyu senin söylediklerin sayesinde kendini daha iyi hissetmiş.
-Öyle hoca olmaz olsun ya. O kim oluyor ki bu kadar özel hayata karışmaya çalışıyor. Çok sinirlendim birde direkt Beomgyu'ya bakıp konuştu. Sınıftaki bilmeyenler bile biliyor artık Beomgyu'nun seninle sevgili olduğunu. Ne güzel dikkat çekmiyordunuz şimdi onun dedikleri sayesinde tüm gözler sizin üstünüzde.
-Şimdi ise tekrar onun yanındadır diye korkuyorum. Beomgyu'ya yine saçma salak konuşsun istemiyorum.
Taehyun ve Kai bunları konuşurken ders olmayan tüm sınıflara bakıyorlardı. Beomgyu hiçbirinde yoktu. Bir aşağı kata inmişlerdi. Bu katta Taehyun ve Beomgyu'nun sınıfı vardı. Birkaç sınıf daha vardı ama onlar hala dersteydi. Birde ekstra olarak bu katta öğretmenler odası vardı. Kai sinirli bir şekilde tam kapıyı tıklatacakken kapının açılması bir olmuştu.
Karşılarında gördükleri Beomgyu ve o lanet hocaları ile donup kalmışlardı. Taehyun'un hiç istemediği senaryo gerçekleşmişti işte. Önündeki Kai'yi geçip güzelinin yanına gitti. Hocasına rağmen sımsıkı sarıldı güzeline. Beomgyu görmek istediği bedeni görünce kendini daha fazla tutamamıştı. Ağzından kopan hıçkırıkla başlamıştı ağlamaya. Taehyun sinirden kızardığını hissediyordu. Kimse onun biricik sevgilisini bu şekilde ağlatamazdı. Sinirle ağzını açıp içindeki zehri dökmeye başladı.
-Hocam bakın sizi anlıyorum kendince doğrularınız var ve onları bize uygulatmaya çalışıyorsunuz ama bu bende işe yaramaz. Daha doğrusu hiçbir öğrencide de işe yaramaz. Biz siz dediniz diye sevmeyi bırakacak değiliz. Biriyle çıkmak birilerini sevmek bizim en büyük hakkımız. İkidir benim sevgilimi bu şekilde ağlatıyorsunuz eğer bir daha bu şekilde ağlatırsanız işte o zaman işler tersine döner. Birde madem netlerimizi bu kadar düşünüyorsunuz her öğrenciyle ilgilenin sadece netleri yüksek olanlarla değil. Zaten siz bu kafayla nasıl hoca oldunuz ben anlamıyorum ama.
-Taehyun hata yapıyorsun sonrasında çok pişman olacaksın. Bunu sende biliyorsun sadece şuan aşktan gözün kör olduğu için anlayamıyorsun bunu.
-Hocam ben Beomgyu'yu sevdiğim için asla pişman olmayacağım buna çok eminim ben. Onun sayesinde ben sevgiyi tattım. Onun sayesinde birine değer vermenin ne demek olduğunu anladım. Bunlar netlerden daha önemli şeyler. Hayat sadece netler değil. Gidip ailemle de konuşabilirsiniz onlar da benim dediklerimin aynısı diyeceklerdir. Hem Beomgyu sayesinde onlarla daha iyi aram oldu. Beomgyu beni her türlü daha iyi bir insan yaptı. Bu konuyu da bir daha açmamanızı isterim. Çünkü bizi rahatsız ediyorsunuz.
Taehyun bunu dedikten sonra ellerini güzelinin beline sarıp ikisini de oradan uzaklaştırmıştı. Beomgyu ağlamaya devam ediyordu. Taehyun kalbinin parçalandığını hissediyordu. Güzelini bu şekilde görmeyi istemiyordu.
-Taehyun bence bugün burada durmayın.
- Sanırım haklısın Kai ama Beomgyu'yu bu şekilde bırakıp eşyaları almaya gitmek istemiyorum.
-Siz çıkın dershaneden ben sizin çantalarınızı getiririm. Herkesin öğle arası bitmeden çıkın buradan. O salaklar da daha fazla dedikodu çıkaramazlar böylelikle.
-Sağol Kai yardımın için ve özlemişim seni.
-Önemli değil Taehyun ve bende izlemisim seni eskisi gibi olmak güzel hissettirdi. Hadi gidin şimdi.
Kai bunu dedikten sonra hızlıca onların yanından uzaklaşmıştı. Taehyun buradan hemen çıkmak istiyordu. Bu yüzden ellerinden birini güzelinin bacaklarının altından geçirip onu kucağına aldı. Hızlı adımlarla çıkardı ikisini de dershaneden. Kapıdan da uzaklaştıktan sonra Kai'yi beklemeye başladı.
Yanlarına koşarak gelen Kai'yle minnettar bir şekilde gülümsedi Taehyun.
-Kai gerçekten bugün sen olmasaydın neler olurdu düşünemiyorum. Çok teşekkür ederim.
-Önemli değil Tae sende zamanında benim yanımda oldun bunun lafı bile olmaz. Hadi gidip dinlenin biraz ikinizde
Taehyun Kai'yi kafasıyla onaylayıp çantaları Beomgyu'nun bacaklarını tuttuğu eliyle tuttu. Biraz zor olacaktı ama sorun değildi. Güzeli şuan sakinleşmeye çalışıyorken onu kollarından ayıramazdı.
Yavaşça yürümeye başladı Taehyun.-Tyun n-nereye gidiyoruz?
-Bana götürüyorum seni. Orada bir güzel dinlenelim sonra beraber vakit geçiririz olur mu?
-Olur Tyun ve beni indir böyle çok zor oluyordur yürümen.
-Bir kuş kadar hafifsin sen ve ben bu kasları boşuna yapmadım. Biricik güzel bebeğim senden bir şey isteyeceğim. Bana onun sana neler dediğini anlatabilir misin?
Anlat ki ona göre konuşayım bende abimle.-Ben senin yanına gelecekken aniden beni yanına çağırdı. Bende mecbur gittim ne kadar gitmek istemesem de. Sonra başladı işte biliyorum aşıksın Taehyun'a ama onu da düşünmen lazım dedi. Ben de dedim ben onu çok düşünüyorum zaten. Sonra şey dedi d-düşünüyor olsan onunla çıkmazdın dedi. Onun g-geleceğini m-mahvedeceksin dedi. Taehyun'un geleceği çok parlak ona köstek olma dedi. Onu bu şekilde y-yorma dedi. Pişman olup senden ayrılınca sen daha çok üzülürsün dedi. Ben o bunları söylerken hiçbir şey diyemedim. Bilmiyorum donup kaldım sanırım.
-Güzelim bu sorunu halledeceğim ve seni bu kadar üzdüğü için onun pişman edeceğim. Kimse bizim ilişkimize karışamaz. Onun dediklerinin hepsi bir avuç saçmalık. Sen beni yormuyorsun,seni sevdiğim için asla pişman olmayacağım. Sen benim geleceğimin en büyük parçasıyken nasıl geleceğimi mahvedebilirsin ki. Sakın onun dediklerine inanıp da kendini benden uzaklaştırma.
-Seni çok seviyorum Taehyun.
-Bende seni çok seviyorum güzelim.
Hehehe yeni bir açıklama daha yapayım dedim. Şimdi bu hoca olayını diğer bölüme bitirmeye çalışacağım ondan sonra artık sadece soft bölümler yazmak istiyorum. Noel bölümü, doğum günleri bölümü ve en sonunda sınav bölümü bunları yazmak istiyorum.
Son olarak aileleri hakkında iki ailede şuan sevgili olduklarını biliyor ve destekliyorlar. Bu hoca olayını da iki aile birlikte halledecekler zaten o kısmı çok uzatmak istemiyorum çünkü hocayı yazarken sinir oluyorum. Böyle hocaların olduğuna eminim netlere kafayı takan geri kalan şeyleri önemsemeyen eğer sizinde hayatınızda varsa sallayın gitsinlerHepinizi öpüyorum kocaman iyi okumalarr🥺🥺🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something About You -Taegyu
Fanfiction"Soob sadece dershane crushı abartmaya gerek yok. Sonunda deli divane aşık olmazsan benim adımda Soobin değil"