1.8

80 8 9
                                    

Beomgyu buluşma yerlerinde sevgilisini bekliyordu. Sabah beraber gideceklerdi dershaneye her zamanki gibi. Üzerinde gömleği bir kez daha düzeltirken belinde hissettiği kollarla hafifçe kıkırdamıştı.

Taehyun belinden tuttuğu sevgilisinin ayaklarını yerden kesip etrafında döndürmüştü. Güzel kokulu sevgilisinin kıkırdamalarını duymasıyla kalbi teklemişti.
Beomgyu'nun ayaklarını yere değdirip belindeki ellerle kendine doğru çevirmişti Taehyun.

Gördüğü güzel yüze her defasında olduğu gibi bir kez daha hayran kalırken güzel bebeğinin yanaklarını öpmekten kendini tutamadı. Yumuşak yanaklara kondurduğu öpücüklerle Beomgyu kendini iyice minik bir bebek gibi hissediyordu.

-Günaydın benim güzel bebeğim.

-Günaydın benim biricik aşkım. Günün en çok bu zamanlarını seviyorum.

-Nedeni var mı peki bebeğim?

-Çünkü her sabah beni bu şekilde karşılıyorsun ve bu deli gibi hoşuma gidiyor. Kendimi senin kollarında bebek gibi hissediyorum.

-Desene artık günün her saatinde bu şekilde olacağız güzelim. Sonuçta deli gibi hoşuna gidiyor bu şekilde olmamız.

-Seninle bu şekilde sonsuza kadar durabilirim ve sesimi bile çıkartmam Tyun.

-Bende bu şekilde dursak sesimi bile çıkartmam kokunla uyurum sonsuza kadar ama şimdi ne kadar sinir bozucu olsa da dershaneye gitmemiz lazım.

Taehyun bunu diyip güzelinin belinden çekmişti ellerini. Beomgyu ise hızlıca tekrar birleştirmişti ellerini. Yavaşça yürümeye başlamışlardı. Bu sırada Beomgyu'nun dikkatini Taehyun'un taktığı spor çantası ilgisini çekmişti.

-Normalde bu çantayı takmazdın bugün niye taktın aşkım?

-Ders bitimi spora gideceğim ve seninde bana eşlik etmeni istiyorum.

-Ama ben spor yapmayı sevmiyorum ki.

-Spor yapman için değil güzelim hem zaten yapma spor kuş kadar hafifsin. Gelmeni istiyorum beni izlersin spor yaparken sonra spor bitimi sana tatlı ısmarlarım olur mu?

-Tatlı diyip aklımı çeliyorsun ama.

-Haa beni görmekten çok tatlı için geleceksin öyle mi Gyu?

Taehyun bunu dedikten sonra şakacıktan kafasını güzelinden başka bir tarafa çevirmişti.
Beomgyu ise sevgilisinin gerçekten alındığını sanıp hızlıca önüne geçip durdurmuştu Taehyun'u.

-Aşkım yanlış anladın beni seni de görmek istiyorum spor yaparken. Bu şekilde düşündürmek istemezdim.

Bunu derken dudaklarını büzmüştü. Taehyun ise gerçekten alındığını sandığını anlayıp hızlıca sarılmıştı güzeline.

-Şaka yapıyorum güzelim. Üzüldün mü sen bakayım. Kıyamam sana ya yiyeceğim şimdi o üzülen minik kalbini.

-Yaa ben gerçekten üzüldün sanmıştım ama. Kızdım şuan sana.

-Masum sevgilim benim peki bana olan sinirini nasıl yok edebilirim?

Beomgyu kolları arasında olduğu sevgilisine bir şey demeyip hafifçe dudaklarını büzmüştü. Mesajı anlayan Taehyun hafifçe kıkırdamıştı.

-Sokağın ortasındayız güzelim benim için hava hoş öperim o güzel dudaklarını ama sonrasında derse geç kalırız. Bu yüzden sanırım bir tık sabretmemiz lazım.

Beomgyu kızaran yanaklarıyla sevgilisini onaylayıp kollarından çıkmıştı Taehyun'un. Sevgilisinin elini sıkıca tutup önden yürümeye başlamıştı Beomgyu. Taehyun sevgilisinin şirinliğine gülümseyip yürüme başlamıştı.

Something About You -TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin