Özel bölüm

81 11 25
                                    

Üstümdeki kıyafetleri düzeltirken yatakta uzanan sevgilime bakmaya başladım. Bugün beraber akvaryuma gidecektik ama kendileri hala yatakta uzanıyordu. Yavaşça yanına gidip şişmiş dudaklarına öpücük kondurdum. Tam geri çekilecekken belimden çekilmemle üstünde yer edinmiştim.

Dudaklarımı öpmeye başlayan bedenle bende hızlıca karşılık vermeye başladım. Birbirimizin dudaklarında nefeslenirken yavaşça ayırdım dudakalarımızı.

-Tyun aşkım kalkman gerektiğinin farkındasın değil mi? Akvaryuma geç kalacağız.

-Merak etme aşkım ben bizi arabamla hızlıca uçururum oraya.

-Sen uçurabilirsin ama ben o kadar hız yapmanı istemiyorum işte biricik sevgilim benim. Dikkatli sürmen daha iyi geleceğimiz için.

-Senin geleceğimiz diyen ağzını yerim ben güzel bebek.

Taehyun bunu diyip son kez öpücük kondurmuştu üstündeki güzel bebeğin dudaklarına. Sonra yavaşça kollarını gevşetmişti. Beomgyu kıkırdayarak kalkmıştı sevgilisinin üstünden.

Ona havadan öpücük atıp aşağıya inmişti. Onlara atıştırmalık hazırlayacaktı. Beomgyu akvaryumu gezerken acıkacaklarına emindi. Bundan dolayı ufak bir hazırlık yapsa iyi olacaktı. Mutfağa girdiği gibi dolaptan malzeleri çıkarıp sevdikleri şekilde sandviçleri hazırlamaya başladı.

İkiside üniversitenin 3.yılındaydılar.
İkisininde okulu gayet güzel gidiyordu. Bazen fazlasıyla yoruluyorlardı ama günün sonunda birbirlerinin kollarında dinleniyorlardı. Beomgyu aklına gelen anılarla gülümsemeden edemedi. Daha geçenlerde topluca içmeye gitmişlerdi ve o kadar çok eğlenmişlerdi ki o anları anlatacak kelimeleri bulamıyordu.

Hazırladığı sandviçleri güzelce kaplara koyduktan sonra mutfak masasındaki çantasına yerleştirdi. Kendilerine içecek olarak da hızlıca kahve yapmaya başladı. Makineye suyu koyduktan sonra çekmecedeki termosu alıp kahvelerin yanına koydu.

Suyun kaynamasını beklerken belinde hissettiği kollarla gülümseyip biricik sevgilisine doğru döndü. Ellerini biricik sevgilisinin boynuna sarıp yavaşça kendine çekti. Birbirlerine değen burunlarına ikiside kıkırdamıştı.

-Benim güzel bebeğim bize bir şeyler mi hazırladı?

-Evet atıştırmalık hazırladım eminim ki acıkırız gezerken.

Beomgyu bunu derken suyun atma sesiyle kollarını çekmişti sevgilisinden. Taehyun'a sırtını dönüp kahveyi hazırlamaya başladı. Hızlıca onları hazırlayıp termosun ağzını sıkıca kapattı. Sonra elindeki termosla çantasının yanına adımladı. Bu sırada Taehyun ona yapışık bir şekilde arkasındaydı.

Beomgyu'nun hoşuna giden bu yakınlıkla sırıtmadan edemiyordu.

-Sen iyi alıştın bu bana yapışık gezmeye?

-Beğenemedin mi güzel bebeğim?

-Beğenmek ne kelime aşırı bayıldım. Hep böyle gezmemiz lazım.

-Sen bayıldıysan sorun yok o zaman ve her şey hazırsa hadi gidelim akvaryuma.

Beomgyu, biricik sevgilisini onaylayıp çantasını omzuna taktı. Bu sırada Taehyun kollarını çekmişti ince belden. Arabanın anahtarını alıp dışarı çıkmıştı direkt. Beomgyu'da lazım olan eşyaları çantasına atıp çıkmıştı evden. Arabanın yanında bekleyen sevgilisinin yanına gidip hızlıca arabaya binmişti. Çantasını arka koltuğa bırakıp kemerini takmıştı.

Taehyun'da arabaya bindiği gibi arabayı çalıştırmıştı. Beomgyu heyecanla yerinde kıpırdanıp telefonunu radyoya bağlamıştı. Açtığı şarkıyla yavaşça oturduğu koltukta dans etmeye başlamıştı.
Taehyun güzel bebeğinin hareket eden saçlarına bakarak gülümsemişti.

Something About You -TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin