"Ruhun bir tapınak olduğuna inanıyorum."
~Kral Javier babasının odasına gidişini izlerken ağabeyine minnet doluydu. Onun bu malikanedeki yokluğunu annesine izah etmiş Jungkook'u uğraştırmamıştı. Üstelik öldürmeye en yakın olduğu anda onu engellemiş kardeşini korumuştu. Jungkook hissettiği minnet duygusuna en az Taehyung'a hissettikleri kadar yabancıydı.
Taehyung kralın yokluğunda onun dediği gibi kimseyi uğraştırmamış Vernon'a kendisini yıkaması ve giydirmesi için izin vermişti. Şimdi ise kralın odasında yatağının üzerinde otururken hizmetkarın saçına özenle şekil vermesini izliyordu.
"Yoongi ile aranızda ne geçti?"
Vernon geçirdikleri tüm zaman boyunca sessizliğini koruyan prensin ani sorusuna şaşırmıştı. Saç şekillendiren elleri duraksarken gözlerini odanın farklı yerlerinde dolaştırdı.
"Ne demek istediğinizi anlayamadım Prens Kim."
Jimin prense yalnızca bu şekilde hitap ediyordu. Jungkook dışında hiç kimseye efendim demez sahiplik eki kullanmazdı. Ona olan bağlılığı kurduğu cümlelere bile yansıyordu.
"Onunla en son yalnız kaldığınızda bir gariplik vardı. Bana anlatmadı ama ben anlarım. Söyle hadi. Bizim kralla diğer eve geçtiğimiz gün siz ne yaptınız?"
"Sizi bekledik."
Taehyung tepesinde dikilen hizmetkarın bileklerinden nazikçe tutarak saçlarındaki ellerini indirdi. Ayağa kalkıp sevimli oğlanla yüz yüze geldiğinde gülümsedi. İç ısıtan bir gülümsemeydi.
"Bizi beklerden ne yaptınız?"
"Hiçbir şey."
"Hadi ama seni en iyi ben anlarım. Kralına söylemeyeceğime dair söz bile veriyorum bak."
Jimin cevapsız kalıp yalnızca başını iki yana salladı. Bu konuda kralıyla bile konuşmamışken hiç tanımadığı prense anlatacak değildi. Ağzını kapalı tutmasını en iyi o bilirdi.
Taehyung pes edip yatağa geri oturdu.
"Sen de amma sadık çıktın. Sanki bana anlatsan kralına ihanet edeceksin."
"Saçınızın sağ tarafını düzelteyim."
Jimin ellerini prense doğru uzattığında prens geri çekildi. Dirseklerini yatağa yaslayıp geriye çekilirken yaramaz bakışlarını hizmetkara attı.
"Boşversene zaten bozulmayacak mı?"
"Kral Javier sizinle ilgilenmemi emretti."
"Peki o çok sevgili kralın benimle ilgilenmek için kendisi ne zaman gelecek?"
"Bana bunun bilgisini vermedi."
"Yalancı."
Prens elbette inanmamıştı. Jimin ve Jungkook'un arasından su bile sızmadığını burada olduğu süre boyunca iyice anlamıştı. Aralarında kral hizmetkar ilişkisi var gibi gözükse de bundan fazlası olduğunu artık biliyordu.
Jimin işlerini halledip odadan çıktığında adımları toplantı salonunu buldu. Kralı gelmiş olmalıydı. İçeri girdiğinde tahmininde yanılmadığını gördü.
"Kralım."
Eğilerek selam vermesinin ardından kralın ona müsaade vermesiyle yanına ilerledi. Jungkook yorgun gözüküyordu.
"Prens bir sorun çıkardı mı?"
"Hayır efendim. Aksine oldukça sakindi."
"Endişelenmeli miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark & Wild /Taekook
General FictionJeon Javier ve Kim Vivian'ın aşk hikayesi... Vampire Semekook