"Vampirler gerçekti. Sadece onların gerçek hikayesi hiç anlatılmamıştı."
~Yağmurun bardaktan boşalırcasına yağdığı, gökyüzünde tek bir yıldızın bile parlamadığı karanlık gecelerin birinde görkemli Jeon malikanesinin kapısı çalındı. Hizmetliler gelen haberciyi içeri aldıkları sırada Jungkook odasında üzerine bir örtü gibi örtülen geceyi seyrediyordu. Kapısı usulca tıklatıldığında gözlerini izlediği ormandan çekti.
"Girebilirsin Vernon"
Jungkook sadık hizmetlisinin girmesine izin verdiğinde onun yüzündeki telaşı gördü. Alışıldık değildi.
"Bir sorun mu var?"
"Efendim, Kim topraklarına gönderdiğiniz haberci biraz önce geldi. Mektubu size getirdim. Babanızın haberi olmaması için uğraştım ancak benden önce öğrenmiş."
Park Vernon yüzündeki mahcup ifadeyle tutuyordu elindeki mektubu.
"Bu yüzden mi endişelisin? Vernon, sen böyle korkak bir adam değilsin. Değiştir şu ifadeni."
Konuşurken oturduğu yerden kalkmış hizmetkarın elinde tuttuğu üzerinde Kim topraklarına ait olan yeşil mühürlü zarfı görmüştü.
"Evet efendim, sizin için endişeleniyorum. Beni mazur görün lütfen."
Jungkook hizmetkarının elinden aldığı zarfın mührüne bakarken dalgınca konuştu.
"Vernon"
"Buyrun efendim"
"Sen olsan ateşte yürümeyi mi tercih ederdin yoksa yanmayı mı?"
Vernon efendisinin bu ilginç ve beklenmedik sorularına alışkındı. Kafası çok dolu olduğu zamanlarda böyle sorular sorar kendince içinde bulunduğu duruma çözümler arardı. Ve şu an da elinde tuttuğu zarfın içinde yazanlar tamda bu türden bir durumdu. Vernon, kısa bir sessizliğin ardından cevap verdi.
"Sanırım yanmayı seçerim efendim"
Aldığı cevapla Jungkook'un yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.
"Sevgili dostum, işte tam da bu yüzden yanımdasın. Arkamı döndüğümde benim için canını vereceğinden en ufak bir şüphem bile yok"
Jungkook'un hizmetkarına duyduğu güvenin aynısı Vernon için de geçerliydi. Küçüklükten beri birbirlerini tanıyor olmanın getirdiği bir güven bağı vardı aralarında.
"Yıllardır yalnızca size hizmet etmekten onur duyuyorum."
Jungkook hizmetkarına arkasını dönüp biraz önce oturduğu pencere önüne tekrar oturduğunda Vernon çıkması gerektiğini anlayıp sessizce kapıyı kapatmıştı.
Krallık, Jungkook'un elinin kolunun bağlandığı bazı kara günler geçiriyordu. Babası yönetimden geçileli ve Jungkook onun yerine geleli neredeyse 1 yıl olmak üzereydi. Ancak o küçüklüğünden beri bir kral olmak için yetiştirildiğinden bu durumu garipsememiş, olgunlukla karşılamış ve toprakların yönetimini devralmıştı. Ve tabi ki bu beraberinde birçok sorunu getirmişti.
Babasının yönetimi en genç oğluna bıraktığı haberi kısa sürede tüm krallıklar ve soylu vampirler arasında yayılmış, bazı anlaşmazlıklara sebep olmuştu. Yıllardır düşman oldukları Kim Krallığı'nın beklenmedik saldırısına uğramış ve topraklarının bir kısmını kaybetmişlerdi.
Sorunlar bununla da bitmemiş kaybettiği topraklarda halkına zulmedildiğini öğrenmişti. Önemli ticari hanları da o kaybedilen topraklarda kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark & Wild /Taekook
General FictionJeon Javier ve Kim Vivian'ın aşk hikayesi... Vampire Semekook