24

615 94 4
                                    

සීතල නිසා බෙඩ් ශීට් එක ඇඟට දාගෙන හිටපු දීර් ඇඳ විට්ටමට හේත්තු වෙලා හිටපු මගෙ පපුවට තුරුලු වුණා.එයාගෙ ඉන වටේ මගෙ එක අතක් පැටලෙද්දි අනෙත් අත එයාගෙ කොන්ඩෙ අතරෙන් ගියා.ටික වෙලාවකින් මගෙ ඉන වටේ පැටලුන එයාගෙ අත ටික ටික මගෙ සිරුර පුරා යන්න පටන් ගත්තා.

දීර්ගෙ නිකටින් අත තියලා මූණ උඩට උස්සපු මම එයාගෙ තොල් අල්ල ගත්තෙ හරි පරිස්සමට.මගෙ සිරුර පුරා දුවන එයාගෙ අත් වලින් ලැබෙන පහසත් එක්ක හාදුව ටික ටික ගැඹුරු වුණා.

" ම්හ්ම්.. "

කෙදිරියකින් එයාගෙ මුව විවර වෙද්දි එයාගෙ මුව තුළ රස තැන් මම හොයන්න වුණා.එයාගෙ දෙතොලට පොඩි විරාමයක් දුන්න මම එයාගෙ නළලින් හාදුවක් තියලා මම ආසම ලා දුඹුරු පාට ඇස් දෙකටත් හාදු තිබ්බා.

එහෙම්ම දීර්ව මගෙ ඈත් කරපු මම එයාව ඇඳේ තියලා මම ඒ සිරුර මතට ගියෙ ලාවට නෙරපු උගුරු ගැටේ මත තෙත හාදු තියන ගමන්.ඒ අතරෙ ශර්ට් එක ඇතුලෙන් එයාගෙ අත් මගෙ පිට පුරා ගියෙ මාව හූරන ගමන්මයි.

ටික ටික හාදු ගැඹුරු වෙන තැන එයත් මමත් සම්පූර්ණ නිරුවත් වෙලා තිබුනෙ අපිටත් නොදැනි.එළියෙ වහින වැස්ස , කාමරේ ඩිම් ලයිට් එකෙන් පේන එයාගෙ සරාගි නිරුවත එක්ක වැට කඩුලු බිදිලා හිටපු මම එයාට ඇතුළු උනේ ඒ අත් වලට මගෙ අත් ගොබ තද වෙද්දි.

" ආ..හ්.. අයියෙ.. "

එයාගෙ ඇතුළත මගෙන් පිරෙද්දි එයාට ඒ වෙනුවෙන් හැඬ ගැහෙන්න ටික වෙලාවක් දුන්න මම හිමින් හිමින් උස් පහත් වෙන්න ගත්තා.උස් පහත් වෙන අතර තුර මගෙ අතක් එයාගෙ පපුවෙ රස තැන් හොයන් ගියා.ශුංගාර රසයෙන් මත් වෙලා තියන එයාගෙ පිරිමි හැඟීම් ටික වෙලාවකින් පිට උනේ වෙව්ලන එයාව මම තුරුලු කර ගනිද්දි.තවත් විනාඩි ගානකින් මගෙ හැඟීමුත් පිටවෙන්න ලඟයි කියලා තේරුණ මම එයාගෙ ගැඹුරටම පහර දුන්නෙ එයා මගෙ උරහිස්වල එල්ලෙද්දි.

" ජානුහ්.. අහ්.. ම්ම්.. "

මාවත් වෙව්ලවන් මගෙ හැඟීමුත් අවසානෙදි පිට වෙද්දි දීර්ව මගෙ සිරුර මතට ගත්ත මම එයාවත් තුරුලු කරගෙනම ඇඳට වැටුනා.

White Lotus [ BL Nonfiction ]Where stories live. Discover now