~Minsung~ 18+

336 9 0
                                    

Minho és Jisung régóta együtt vannak. És a párkapcsolatukbol a sexet sem hagyják ki. Mindig Minho volt a domináns fél de néha el gondolgodott milyen is lehet az az érzés amit Jisungnak okoz. Ezért egy nap, félve de meg kérdezte a párját ezzel kapcsolatban.

-Jisung, gondolkodtam. Fura lehet először de ma este ki probálhatnánk azt, hogy én lennék alul?- Minho mondata végét kicsit el vörösödve fejezte be. Han ezt hallva nagyon meg lepődőtt de bele gondolt ebbe és végül bele ment abba amit párja tőle kérdezett.

Jisung megfogta kedvesse kezét és felhúzta az emeletre a szobájukba. Minho hagyta magát és engedte, hogy a kissebb irányítsa a dolgokat.
Han a barna hajut az ágyukra invitálta aki ezt meg is tette.

-Biztosan szeretnéd ezt?- kérdezte Jisung.
-Igen nagyon is! Csak légyvelem kérlek óvatos.
-Az leszek veled baby ne aggodj.

Han levette párja poloját majd azt a földre dobbta. Eldöntötte Minhot az ágyukon és mellkhasát kezdte el csókolgatni, szivogatni és ezt a másik kissebb sohajokkal fogadta. Mellbimboját se kimélte a fiatalabb a párjának. Közben ki csatolta a másik ővét és le húzta nadrágját Minhonak. Egy pillanatra el vált a másik testétől és le vette a saját poloját is majd a földre számüzte. Akarta vólna nyálazni az ujjait Han miután le vette a barna hajurol az alsóneműt de Minho meg szólalt.
-Hannieh szerintem ide síkositókéne inkább, ne magadbol indulj ki.- mondta az idősebb.
A fiatalabb meg fogadta párja tanácsát és gyorsan az éjeliszekrényből keresett síkosított és azzal kente be 3 ujját.

Han tisztában volt azzal hogy, párja fél ettől az egésztől szoval nem sietett annyira.
Először csak 1 ujját helyezte fel Minhonak aki ezt még ki is birta. Majd még egy ujját csatlakoztta ezzel már 2 ujjal tágitotta párját aki kisebb nyögéssel díjazta.

Jisung figyelte hogy, párja hagyon reagál a számára új érzésekre és probált vele minnél ovatosabb lenni.
Amikor már csak Minhot jól eső nyögések hagyták el száját Han még egy ujját fel tolta neki így már három ujjal tudta kényesztettni szerelmét.

-Ahm Hannie szerintem elég lesz márh..- mondta Minho kissebb sohajokkal.
-Rendben baby. De ha nagyon nem tetszik szolj és nem folytattom!

Han kihúzta ujjait párjábol és levette nadrágját alsojával együtt ami már nagyom szüknek érzett. Majd be poziciálta magát és lassan el kezdett be hatolni párjába.

-Ahhm..ahh...Hannie!
Minho miután magába fogadta a párja hosszát fellökte csípőjét hogy, elkezdhet mozogni. Han azzonal egy kellemes tempot vettfel és örömmel hallgatta a kedvesse nyögéseit.

-Ahh gyorsabbanh kérlekh!- nyögve kérte Minho
-Mhh rendben.
Han gyorsabb tempot vett fel aminek hála meg találta a barna heju pontját aki egy kissebb síkolja jelezte neki.
-Ahh meg vagy baby!
-Ahh Hannie ott mégh..mégh!
Jisung probált arra a pontra központosítani lökéseit aminek hála Minho hasfalára élvezett egy nagyobb nyögés kiséretében.

Han pár lökés után ő is el ment a párjában.
-Oh baszki el felejtettem a gumit! Nagyon sajnálom Minho, nem akartam beléd élvezni!
-Mhh semmi bajh én se mindig használok tudod.

Han már húzodott volna ki Minho bol de ő ebben meg állította.
-Jisung baj lenne ha még mennék pár kört?- kérdezte Minho
-Ennyire jó voltam babám?
Erre Minho nem válaszolt csak bolintott egyett.
-Rendben benne vagyok de most mi lenne ha meg lovagolnál hmm?
Jisung kihúzodott kedvesébböl és az ágyra ült. Lee azzonal el kezdett bele ülni Han farkába.

Minho azzonal pattogni kezdett rajta és kezeitt a másik válábba eresztette. Közben néha meg csókolták egymást.

Mikor elfáradt Minho Han a derekára fogott és segítette a mozgásban.

-Ahh Hanniee!- Lee hátra vettve fejét nyögött lányokat meg szégyenitően.
Néha magát is meg lepte hogy, ilyen hangott is tud kiadni magábol.

-Mhh baby olyan sexy nézzel ki ahogy patogsz rajtam!- Minhot kicsitt meg lepte hogy, Han ilyent mondott de nem sokat törödve élvezte a másik kényelmes farkát.
Jisung meg markolta Lee Know popsiját és úgy gyorsítani a mozgásban. Minho hátra vettve fejét élvezte a pillanatott.

-Ahh el megyekh!- és ezútan még egyszer el ment Minho.
-Ahh Minho!- majd Han is követte.

-Annyira szeretlek baby!- mondta Jisung.
-Énh is tégedh..- alig tudta ki mondani mert még mindig nagyon kapkodta a levegőt Minho.

Még az este folyamán pár kört mentek majd miután már nagyon elfáradtak el mentek fürödni majd lefeküdtek aludni.

~Vége~

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now