6

186 19 12
                                    

Sabah uyandığımda mutfaktan gelen kokuyla hemen ayağa kalktım. Çok güzel kokuyordu. Odamdan çıktığımda müzik sesi de duydum. Demek ki Hyunjin uyanmış.

Mutfağa gittiğimde arkası dönük yemek yapıyordu. Boyu benimle aynı duruyordu şu an. Belki uzaktan öyle görünüyordur.

"Ben hazırlardım kahvaltıyı."

Ve bana döndüğünde hayatımda ilk kez gördüğüm bir yabancıyla karşılaştım. Onu görünce çığlık atmıştım. Bu sefer balkondan Hyunjin çıktı.

"Günaydın!"

"Hyunjin bu kim?"

"Felix. Arkadaşım benim. Evden kaçtığımı duyunca merak etmiş beni."

"Davet etmeden önce bana sorabilirdin."

Dedim sakince. Sabah sabah uğraştığım şeye bak amk.

"Uyuyordun ben de sürpriz olsun istedim. Hem bak çok güzel brownie yaptı bak istersen tadına."

"Hayır şimdi yemesin. Soğuması lazım."

Dedi sarışın.

"Felix idi dimi?"

Hafif uzun saçlı çilli çocuk bıçağı bıraktı ve elini beze sildi. Karşıma geçti ve saygılı bir şekilde selam verdi.

"Tanıştığımıza memnun oldum. Ve habersiz geldiğim için özür dilerim."

"Sorun değil... şey ben bi elimi yüzümü yıkayayım."

Mutfaktan çıkıp tuvalete gittim. İşimi hallettikten sonra aynanın karşısında bir on dakika geçirmişimdir herhalde. Pijamam düzgün müydü acaba? Bir sorunu yok bence.

Tuvaletten çıktığımda hemen mutfağa gittim. Mutfakta Felix ile küçük bir sohbet ettikten sonra Hyunjin'in yanına, balkona gittim.

"Selam."

Dedi hemen Hyunjin. Ben konuşma gereği duymadan saksıya sakladığım paketi elime aldım ve oturdum.

"Sigara mı içiyorsun?"

"Hı hı. Jisung kızıyor diye içmedim o varken."

Sigara yakmadan önce Hyunjin'e baktım.

"Sorun olmaz senin için dimi?"

"Yok annem hep içiyor. Babam bırak diyip duruyor ama annem babam bağırınca yine dövüyor onu."

Duymamış gibi yaparak sigarayı yaktım ve içmeye başladım.

"Hava soğuk değil mi?"

Dedim. Sonra fark ettim ki Hyunjin battaniyeye sarılıydı.

"Üşüyorsan niye buradasın?"

Hyunjin sustu. Bana bakmıyordu. Bir şey saklıyor gibiydi.

"Hyunjin?"

"Şey, bir arkadaşım daha geliyor."

"Bu sefer kim Hyunjin?"

"Seungmin. Jeongin de geliyim dedi ama olmaz sen o gün çok ayıp ettin çocuğa dedim."

"Anladım."

Ben sigaramı bitirene kadar sessizce oturduk. Konuşmadık. Sadece oturduk. Sigaramı kenardaki kül tablasında söndürdüm.

"Minho hiç sevgilin oldu mu?"

Diye sordu Hyunjin.

"Ya da aşık olduğun biri."

Düşündüm. Evet sevgilim olmuştu ama aşık hiç olmamıştım.

"Sevgilim oldu. Ama aşık olmadım hiç."

Darbeli Matkap || hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin