20

81 9 0
                                    

Heyecanla evde Hyunjin'in gelmesini bekliyordum. Jisung ve Changbin'den ayrı ayrı duyduğum dedikoduyu hemen ona vermeliydim.

Kapı çaldığında koşa koşa gittim kapıya. Kapıyı açtığımda Hyunjin de ben de aynı anda aynı şeyi söyledik.

"Sana anlatacaklarım var."

İkimiz de koltuğa oturduk. Birbirimize her şeyi anlattığımızda ikimizin de hikayelerindeki eksiklikler tamamlanmıştı...

***

1 Gün Önce

Jisung Changbin'in evine gidiyordu akşam üstü çünkü herkes orada buluşacaktı. Hyunjin ona Minho ile kendisinin gelemeyeceğini ama Felix'in büyük ihtimal orada olacağını söylemişti.

Jisung Changbin'in dairesinin önüne gelince kapıyı çalmıştı. Changbin saniyesinde açtı.

"...Jisung."

Jisung içeri girdi bir şey demeden.

"Kimse gelmedi mi daha?"

"..Seungmin'le Chan trafikten dolayı gelmeme kararı aldı.. Felix'e de ulaşamıyorum."

Jisung şimdiden pişman olmuştu geldiğine. Kapının önünde kalmıştı öyle. Changbin ona bakmış ve gülmüştü.

"Bu kadar korkma. Sen istemediğin sürece hiçbir şey olmaz."

Jisung yutkunmuştu çünkü istiyordu. Sorun da buydu zaten. Changbin de fark etmiş Jisung'un istediğini. Fırsatını kaçırmak istemiyordu. Bu sefer her şeyi doğru yapmaya kararlıydı.

"...İçki ister misin?"

Ve kendilerini koltukta dib dibe sohbet ederken bulmuşlar. İçkiler sehpada süs gibi duruyordu. Sohbete fazlasıyla kaptırmışlardı kendilerini çünkü.

"...Felix'i seviyor musun?"

Diye sormuştu Jisung.

"Bana bazen seni hatırlatıyor."

"Sorduğum soru bu değildi."

"Hayır, sadece o zamanlar bende bir şeyler hissettiriyor. Peki sen?"

"Ne o beni seviyor ne de ben onu. Sadece takılarak kafa dağıtıyoruz."

İkisi de hallerine gülmüştü bir anda. Jisung gözleri dolmuş, Changbin onu öpmemek için zor duruyordu.

Bunlar yaşanırken de ikilinin ulaşamadığı diğer ikili sabah aynı yatakta uyanmanın şokunu atlatmaya çalışıyorlardı.

Felix ve Jeongin yataktan çoktan çıkmış yaklaşık bir saat boyunca koltukta giyinik bir şekilde boşluğa bakarak oturmuşlar.

"Ne yapacağız?"

Demiş Jeongin.

"Changbin'den ayrılmam gerek."

"Benim de Jisung'dan."

İkisi de nasıl ayrılacaklarını düşünmüş başta. Sonra Felix Jeongin'e dönmüş.

Darbeli Matkap || hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin