7

178 24 26
                                    

Dersten çıktığımda arabama gittim hemen. Jisunglarla buluşmak üzere arabaya bindim. Kafeye gidip oradan bizim eve geçicektik. Arabaya bindiğimde kemerimi takmak için yana döndüm ve yan koltukta tanıdık bir cisim gördüm. Bu Hyunjin'in tanıştığımız günden beri hep bileğinde olan ip parçasıydı.

Baktım bir süre ona. Issız adam toka sahnesi aklıma gelince Hyunjin'in bunu bilerek yaptığını düşündüm. Hemen aradım. Onunla bir haftadır konuşmuyorduk aslında. Aradığımda kalbim yerinden çıkacak gibiydi.

"Alo?"

Ve sesini duyduğumda dilimi yutmuş gibi oldum. Yutkundum ki konuşmaya başlayayım ama bir süre sadece nefes sesim duyuldu.

"Minho? Yanlışlıkla aradı herhalde..."

"Hyunjin?"

"Hm?"

"Bilekliğin arabamda kalmış."

"Ha.. tamam. Alırım bir ara."

"Bilerek mi bıraktın?"

Telefonun diğer ucundan gülme sesi duydum.

"Neden öyle bir şey yapayım?"

"Bilmem ıssız adamda öyle oluyordu."

"Ama sen ıssız adam değilsin."

"Doğru. Şey..."

"Hm?"

"Annenle aran düzeldi mi?"

"Evet."

"İyi."

Sustuk. İkimiz de veda etmek istemedik. Sadece sustuk o yüzden.

"...Hyunjin, buluşmak ister misin?"

"Date mi yani?"

Gülümsedim. Farkına bile varmamıştım gülümsediğimin. Neden gülümsüyordum?

"Olmazsa gelmez misin?"

"Tabii ki gelirim. Söz konusu sensin sonuçta."

"Benim eve gel istersen."

"Eve atma planları yapılıyor gibi hissettim."

Güldüm.

"Jisunglar da benim evde bugün. Gel sen de işte."

"Arkadaşlarım da gelebilir mi?"

"Neden?"

"Çünkü şu an yanımdalar ve bana yalvarıyorlar. AGH! VURMA CANIM ACIDI."

Güldüm.

"Tamam. Gelebilirler."

"Teşekkürler, görüşürüz!"

"Görüşürüz."

Ve telefon kapandı. Telefon kapanınca kenara koydum ve arabayı çalıştırdım. Buluşma yerine geldiğimde Jisung'lar çoktan kahvelerini içmiş konuşuyorlardı. Ben de zaten gecikmeden eve geçmek istediğim için Jisunglara durumu anlattım onlar da kabul etti eve geçmeyi.

Arabama binip beş dakikada siteye ulaştık. Otoparka arabayı park ettikten sonra hemen apartmana gittik. Eve girince onlara atıştırmalık çıkardım.

Evin her yerini temizliyordum Hyunjinler geliyor diye.

"Minho."

Diye seslendi Jisung ben çamaşır suyuyla halıyı çitelerken.

"Efendim?"

"Biraz abartmadın mı?"

Bezi yanımdaki leğene sıktım ve Jisung'a baktım.

Darbeli Matkap || hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin