"Sana kız buldum."
"Yok kalsın."
"Evlenmen gerek onunla."
Babam beni yine ofisine çağırmıştı. Daha selamlaşmadan oturduğum gibi konuya girmişti.
"Hani ablamın yapmasında anlaşmıştık?"
"O biraz imkansız geldi."
"Ablamı çağır."
"Peki.."
Ve ablam dakikalar içerisinde içeri geldi.
"Sana, otur kızım."
"Oturamam popom düzleşirmiş."
"Otur."
Ve oturdu. Ama yere.
"Sana kalk."
Kalktı.
"Koltuğa otur."
Ve koltuğa oturdu. Diyecek bir şey bulamıyordum. Ablam gerizekalı değildi bu arada yanlış anlaşılmasın. Şu an sadece bir şeyler içmiş olduğunu veya daha bambaşka şeyler yapmış olduğunu yaydığı kokudan söyleyebilirim. Belki de onu Seungmin ile tanıştırmalıyım. Ya da vazgeçtim. Çocuğa travma yaşatmasam daha iyi.
"Neden çağırmıştın?"
"Minho gelsin dedi."
"Efendim?"
Diyip bana döndü. Benden beş tane gördüğüne yemin edebilirdim. Gözleri bana odaklanamıyordu.
"Evlenmen lazım."
"Daha 26 yaşındayım."
"Evlen işte!"
"Niye?"
"Diğer türlü benim bir kadınla evlenmem gerek!"
"Evlen o zaman! Kadınları seviyorsun sanıyordum."
"Sevgilim var!"
Sana güldü.
"E onunla evlen."
"O erkek."
Sana kaşlarını çattı.
"Ne değişti anlamadım."
İç çektim. Babam ablamın iyi olmadığını anlayınca asistanını çağırıp ablamı ayıltmasını istedi. Ablam babamın asistanıyla birlikte gitti.
Sessizlik oldu. Başka bir şansım kaldı mı ki?
"..Bu bahsettiğin kız... ne tam olarak?"
"İnsan."
"Daha ayrıntılı?"
"Golften arkadaşımın kızı. Geçen ay başarılı iş kadınları dergisinin kapak fotoğrafı oldu."
"Onun gerçekten bana ihtiyacı var mı?"
Dedim çünkü ablam da ben de çoktan iş dünyasında kötü bir ünvan kazanmıştık. Bay Lee'nin umutsuz vakaları. Ben barlardaki uygunsuz fotoğraflarımla biliniyordum, ablam ise sokaklarda sızdığı haberlerden koleksiyon yapmıştı. Çoğu kişi babamdan sonra holdingin düşüşünü izleyeceklerine adları kadar eminler.
"Aslında, evet. Holdingin başına geçmesi için şart koşmuş babası."
"Sizin şu saçma şartlarınız.."
"Hadi lan. Evlen be oğlum. Bak iki aya sana o şirketi vereceğim. Ya şimdi ya hiç."
"Baba ilk kez bu kadar içten oğlum dediğine mi şaşırayım yoksa bana evlenmek için yalvarmana mı emin olamadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darbeli Matkap || hyunho
FanfictionArkadaşının adresini karıştırmasıyla beraber kargosu yanlış eve giden Lee Minho'nun tesadüfen onunla aynı üniversitede okuyan Hwang Hyunjin ile tanışma hikayesi.