8

174 17 17
                                    

"Eski Minho geri döndü galiba."

Dedi Jisung ben gömleğin kollarını düzeltirken. Changbin ile beraber bara gidecektik. Jisung katılmak istememişti. Normaldi çünkü Changbin ve ben biseksüeliz fakat Jisung gay. O yüzden biz insanlarla konuşurken, o bar taburesinde bizi izlemek istememişti.

Changbin ile beraber dışarı çıktık hemen Jisung'a veda edip. Taksi çağırmıştım araba sıkıntı olur diye.

Taksi gelince bindik ve bara gidene kadar konuşmadık. Taksi parasını ben ödemiştim.

Taksiden indiğimde Changbin'e döndüm.

"Bir şey olursa ararsın beni."

"Tamam."

Onlara Hyunjin ile öpüştüğümüzü anlatmamıştım. Zaten bir haftadır da konuşmuyorduk. Benim de vizelerim başlamadan önce bir gece dışarı çıkayım istedim. Tamam. Belki de son dört gündür dışarı çıkıyordum ama bu sondu.

Beraber bara girince ayrıldık birbirilerimizden. Ben etrafıma bakındım. Birilerini göremeyince bar tezgahına gidip oraya oturdum. Barmenden bir içki istedim. Beni tanıdı hemen.

"Eski günlere geri mi döndük Minho Bey?"

"Sadece birkaç günlük kaçamak."

Ve biraz sohbet ettik. Yanımdaki bana bakmaya başladı. İlgisini çekebilmiştim. Göz göze gelmeyi başarınca yaşının biraz büyük olduğunu anladım. Buraya kız için gelmiştim aslında ama ilgi çekiciydi.

"Selam."

Dedi adam.

"Selam."

"Buraya hep geliyorsun galiba?"

"Galiba. Sen?"

"Eh. Benlik değil buralar aslında."

"Hm, neden?"

"Ben aslında üniversitede hocayım. O yüzden böyle yerlere pek uğramam."

"Yaşın kaçtı?"

"30."

"Vay be!"

"Sen?"

"21. Adın ne?"

"Chan. Sen de Minho olmalısın."

Barmenden duymuştu adımı demek ki. Bir süre sustuk. O da beni küçük bulmuş olmalıydı ya da direkt eşcinsel değildi. Ben de ayağa kalktım ve başkasını bulmaya çalıştım.

Genç bir yüzü görünce hemen gittim yanına. Önce yanında dans ettim ve çoktan onun görüş alanına girmiştim. Bir süre daha dans ettikten sonra konuşma gereği duydum.

"Selam."

"Selam."

Diyip gülümsedi bana. Tatlı bir kıza benziyordu.

Tüm gecemi onunla konuşmakla geçirince sıra fiziksel yakınlaşmaya gelmişti. Konuşurken bolca içki içmiştik.

İlk önce omzuna sonra omzunda kollarının aşağısına gittim ellerimle. Kızın arkasında dans ediyordum. Kızın omzuna öpücük kondurduğumda ise kız bana döndü. Kollarını bana sardı.

Birbirimize yaklaşmaya başladık. Dört gündür yapmaya çalıştığım şey oluyor gibiydi galiba. Sonunda gerçekten Hyunjin'i unutuyordum.

Hyunjin.

Dudaklarımız tam değecekken durdum.

"Özür dilerim."

Ve hızlı adımlarla uzaklaştım oradan. Bardan çıktığım gibi gördüğüm ilk taksiyi çevirdim ve adresi verip telefonumu elime aldım. Changbin'e para gönderdim ve çıktığım haberini verdim.

Darbeli Matkap || hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin