Hyunjin
"Çekil."
Minho'ya çekilmeden önce son kez demiştim bunu. Çekildiğinde gittim. Arkama bile bakmadım.
Eskiden olsa bu olayı anlatırdı. Çünkü halletmiş olurdu ve o olayın onun için bir anlamı kalmazdı. Ama bunu söylemedi.
Aslında, bana aynı evde yaşamaya başladığımızdan beri nerdeyse hiçbir şey anlatmıyordu. Onun sevgilisi değil de günlük rutininin bir parçası olmuştum sanki. Sorduğum sorulara cevabı hep aynıydı, benimle her hafta yaptığı şeylerin saati bile aynıydı. Bu olaydan sonra zaten çoktan bu ilişkiden soğumuş olduğunu düşünmeye başladım. Sorumluluk gibi görüyordur belki beni.
O kızı araştırmıştı bile. O çıktığında merakımdan bakmıştım, gelmeyince aşağı indim ve kız tam orada, Minho ile konuşuyordu. Fotoğraflarına ağzı açık bakıyordu. Onu bu sefer öyle hemen affetmek istemiyorum. Çünkü o zaman hiçbir şey değişmeyecek.
Apartmandan çıktığımda kenarda kızın hâlâ burada olduğunu gördüm. Oturmuş mermerde şöförünü çağırıyordu. Beni görünce ayağa kalktı ve gülümsedi. Karşılık vermeden gitmeye başladım. Kız bileğime yapıştı ben gitmeye yeltenince.
"Ayrıldınız mı?"
"Hayır."
Kızın gülümsemesi büyüdü.
"Korktum bir an benim yüzümden aranız bozuldu diye."
Kendi kendine güldü. Bende mimik oynamadı.
"İzin verirsen gideceğim."
Ve kız bıraktı. Ben de gittim. Annemlerin yanına gitmek üzere otobüse bindim. Eve geldiğimde ne annemin ne de babamın sorularını cevapladım. Odama geçtim uyudum. En azından çalıştım.
***
Minho:
Hyunjin kızmanı anlıyorum
her şeyi anlıyorum ama
saatlerdir düşünüyorum
neden gittin Hyunjin
06.20Sen böyle yapmazsın Hyunjin
Ağzıma sıçardın
Trip atardın
Affettim diyip sinirin
geçene kadar olayla ilgili
gönderme yapardınAma şimdi neden terk ettin
Bir de böyle bir şey için
Sen olsan da olmasan da
Evlenmeyeceğim ben
Neden çekip gittin
Başka bir şey mi oldu
Hyunjin:
Olması gerekeni yaptımMinho:
Olması gereken tek şey
şu an yanımda olmanŞu anda uyanıp yanımda
seni görmeliydimSana uyandığında yersin diye kahvaltı hazırlamam lazımdı
ama yoksun
görüldü***
Minho"Sikerim böyle işi."
Ayağa kalktım koltuktan ve tuvalete gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Dünki kıyafetlerim vardı üstümde. Hiç uyumadığım için değiştirme gereği de duymadım. Tuvaletten çıkınca gittim askılığa aldım ceketimi çıktım. Hyunjin annesinin evine gitmiştir herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darbeli Matkap || hyunho
FanfictionArkadaşının adresini karıştırmasıyla beraber kargosu yanlış eve giden Lee Minho'nun tesadüfen onunla aynı üniversitede okuyan Hwang Hyunjin ile tanışma hikayesi.